AndroidHealthClinic

Werkt IGF-1 eigelijk wel..?

eerst 1 week igf only,om te zien wat het deed,daarna m'n as bijgegooid en hij kickt veel sneller in dan normaal,igf voel je echt wel werken,als je echt spul hebt dan loop je de ganse dag met een pomp/gespanne spieren rond,meest zalige gevoel voor een BB'er. volgende keer verhoog ik m'n dosis nog iets,heb er echt zin in,en vind de kosten ook heus meevallen,ik ben een tevreden gebruiker!

Ik kijk er ook al naar uit wat het in mijn nakuur zal doen.

• Topic Starter Topic Starter
er zijn toch behoorlijk wat onderzoeken die verhoogde igf levels linken aan oa prostaatkanker...ik houd t wel bij as.

Ik twijfel nog.. dit is toch weer een trede hoger, wat meteen ook meer risico's met zich meeneemt, en dan ga je je afvragen of het het allemaal wel waard is..?

Zie je veel verschil met die 5kg extra massa..? of werkt het uberhaupt wel bij mij..? De kosten enz enz.. dan zijn toch vragen die blijven hangen...

proberen zou ik zeggen...

anders blijf je met die vragen zitten :)

ik heb t zooitje al s in huis gehad, twijfel de twijfel, heb t uiteindelijk hier aan iemand gedaan die t wel wou hebben, wilde t risico liever toch niet lopen.

igf zo slechte shizzle dan voor prostaat?

tja, ben geen dokter, maar heb een aantal artikelen gelezen die me behoorlijk schrik hebben gegeven. lekker onderbouwd, ik weet het, maar heb toendertijd hetgeen niet bewaard, was trouwens ook niet alleen op internet.

Heb je het 2e artikel gelezen?

jawel, maar ik verwees nooit naar 1 van deze 2 artikelen.

ik citeerde jouw 'ik denk dat het overrated is', met daarna mijn mening over igf, meer niet. Wat je verder zegt over die erwten
klopt in principe wel, maar toch.

Haha, miscommunicatie op zn top! :D

Pomp is gruwelijk en denk bruikbaar tijdens wedstrijd verder weet ik niet of het veel opleverd behalve een lekkere training. Het werkt ook catabolisch dus handig in je nakuur. Geef mij maar slin vind ik een stuk veiliger.

Pomp is gruwelijk en denk bruikbaar tijdens wedstrijd verder weet ik niet of het veel opleverd behalve een lekkere training. Het werkt ook catabolisch dus handig in je nakuur. Geef mij maar slin vind ik een stuk veiliger.

Volgens mij bedoelde je anti -catabool, want volgens mij is je lichaam catabool genoeg in je nakuur:p

• Topic Starter Topic Starter
En wat zijn dan gangbare hoeveelheden en hoevaak injecteer je dan..?
En natuurlijk hoelang gebruik je dit...

Terug
Naar boven