MuscleMeat

what a match 2!

Hebben ze gezopen ofzo?

:roflol:

die bob sap toch :D als hij eenmaal aan het wankelen is, ligt ie al bijna.

Incasseren kan hij ook niet.

In feite is Kimo ook maar een lachertje, lijkt allemaal geacteerd bij hem. Enige coole aan hem zijn zijn tatoo's. Maar je moet maar durven om tegen Sapp in de ring te gaan staan. Blijft toch een huge ass gorilla.

damn, jammer dat die gorilla net niet helemaal neer ging.

• Topic Starter Topic Starter
je zou eerder denken dat sapp fake is. al snap ik soms ook niet waarom kimo soms gaat liggen. maar lijkt me niet het type dat even zogenaamd neer zal gaan.
overigens moet Bas Rutten tegen deze Kimo

Hahah wat een gevecht weer :D

Die sapp is echt een oersterk blok beton die voor geen meter techniek heeft in de ring.........

sapp is een marketing melkkoe in japan, niet meer niet minder, heb m wel nog nooit zoveel (high:D )kicks/trappen zien geven als in die 1e ronde.

je zou eerder denken dat sapp fake is. al snap ik soms ook niet waarom kimo soms gaat liggen. maar lijkt me niet het type dat even zogenaamd neer zal gaan.
overigens moet Bas Rutten tegen deze Kimo

bas rutten moet tegen kimo...? wat tegen kimo?

Wel een leuk potje ... Bob is in iedergeval aan het verbeteren, ik zie "high" kicks.

lijkt me toch echt niet nep hoor dit, sapp kennende. Op een gegeven moment in de rustpauze lijkt het idd wel erg fake, die lui die op sapp inpraten en sapp die eigenlijk wil stoppen. Maar dit is bekend van sapp, hij moet voor iedere k1 wedstrijd urenlang worden bijgestaan door een mental coach (op kosten k1) anders trekt sapp het niet. Maar als hij wel komt is hij vol adrenaline gepraat en gaat zichzelf te buiten in het gevecht, en slaat zonodig 'fauls' door als hij in woede is ontstoken. Zie maar s het gevecht sapp vs remy bonjasky...

door o.a. sapp is de k1 soms meer een rariteiten cirkus, maar je wil hem niet tegenover je hebben....

ha wat een lachertje, voor dit soort gevechten wordt vaker een gemakkelijke prooi uitgezocht, nu begint het echte werk pas weer.

en btw jenna jameson zit daar in het publiek, damn zeg! dan zou ik ook harder gaan vechten hehe... is ze de girl van tito ofzo?

Terug
Naar boven