AndroidHealthClinic

What the pros are using

vraag me vooral af hoe milos nog Leefd als alles waar is wat nasser over hem zegt lol IV drip met coke toch?of iets van pijnstillers
Ik geloof nasser eerlijk gezegd wel, hij was over echt heel veel zaken enorm open. Ook is hij compleet gestopt met iffb, op geen enkele olympia nog gekomen als gast of iets. Hij verteld de zwarte kant van bodybuilding heel mooi en duidelijk.

Ook had hij lee priest live paar keer de mond gesnoerd over aas en hgh haha.

dat bbers coke gebruiken is doodnormaal, is geen nieuws.

Ik geloof nasser eerlijk gezegd wel, hij was over echt heel veel zaken enorm open. Ook is hij compleet gestopt met iffb, op geen enkele olympia nog gekomen als gast of iets. Hij verteld de zwarte kant van bodybuilding heel mooi en duidelijk.

Ook had hij lee priest live paar keer de mond gesnoerd over aas en hgh haha.

dat bbers coke gebruiken is doodnormaal, is geen nieuws.
Hij maakte ook geen verhaaltjes over hardcore diëten voor prep
Wel vage dood spijtig genoeg

Hoezo zouden ze aan de coke zitten? G snap ik dan weer wel

Coke is 1 van vele middelen.. Het gaat er niet zozeer om wat men gebruikt, maar meer om dat men als AAS gebruiker sowieso een veel lagere drempel heeft (vaak), daar waar het om middelen gebruik/misbruik gaat. Het is een kleine stap van de 1 naar de ander, tegenwoordig zijn zelfs deze twee werelden steeds nauwer met elkaar verweven. (de werelden van waar de middelen gemaakt en verhandeld worden)

In de prep ben je vaak dood moe en om dan toch beetje te kunnen functioneren en trainen ff wat lijntjes elke dag jwz

Door coke sta je fucking vasculair ook.

pre workout
5g citrulline malaat
3g beta alanine
200mg amfetamine nasaal
5g agmatine

pre sleep
3 caps zma
5ml ghb

goeie stack

Die tweede cycle op die pagina ook... Al die test lol. Kennelijk ook nogal fan van bold, for some reason.

Hoop dat je de gyno beetje onder controle kunt houden met zo'n truckload aan test

Er worden veel te veel verhalen verzonnen rondom de grotere jongens.. Omdat zij beter reageren zullen ze wel grammen meer gebruiken :roflol:

Ik kan met zekerheid vertellen dat bijvoorbeeld Jonathan Later (geen pro, maar waar ik altijd heel dicht naast geweest ben) nog nooit meer dan 500mg test gebruikt heeft, en na 1 periode HGH proberen gestopt is door tunnelsyndroom.

Als hij dit zelf op internet of in de flex gezegt zou hebben dan zou iedereen zeggen 'hij lult om anderen te beschermen' of 'hij doet dit om te laten zien dat hij betere genetics heeft'.

Met andere woorden, geloof de fabeltjes schemas niet die overal rondzwerven of door een Bostin Lloyd verzonnen worden.

11333364_824579484304772_2008997322_n.jpg
hqdefault.jpg

Er worden veel te veel verhalen verzonnen rondom de grotere jongens.. Omdat zij beter reageren zullen ze wel grammen meer gebruiken :roflol:

Ik kan met zekerheid vertellen dat bijvoorbeeld Jonathan Later (geen pro, maar waar ik altijd heel dicht naast geweest ben) nog nooit meer dan 500mg test gebruikt heeft, en na 1 periode HGH proberen gestopt is door tunnelsyndroom.

Als hij dit zelf op internet of in de flex gezegt zou hebben dan zou iedereen zeggen 'hij lult om anderen te beschermen' of 'hij doet dit om te laten zien dat hij betere genetics heeft'.

Met andere woorden, geloof de fabeltjes schemas niet die overal rondzwerven of door een Bostin Lloyd verzonnen worden.

hqdefault.jpg

nee, jonathan is natty... 500mg test only? geloof je t zelf...

Ik vertel mn vrienden ook niet dat ik op aas zit, laat staan de doseringen die ik er werkelijk in knal

nee, jonathan is natty... 500mg test only? geloof je t zelf...

Ik vertel mn vrienden ook niet dat ik op aas zit, laat staan de doseringen die ik er werkelijk in knal

Uiteraard geen test only, ik zeg alleen dat hij zijn test niet hoger doseert dan 500.

Zoals ik zei, ik vertel dit met zekerheid, valt niet over te discussiëren ;)

Uiteraard geen test only, ik zeg alleen dat hij zijn test niet hoger doseert dan 500.

Zoals ik zei, ik vertel dit met zekerheid, valt niet over te discussiëren ;)

oke, dacht dat je bedoelde enkel test. Maar sommige reageren indd niet heel goed op test. Maar geloof me door de lijf van jonathan gaat heel wat middelen.. En uiteraard geen enkel haat of jaloesie richting jonathan want hij is zeker een streef voor mij.

hier nog zo iets lulligs;
http://broscience.co/lee-priest-tal...hredded-you-are-a-fuing-idiot-if-you-take-it/

oke, dacht dat je bedoelde enkel test. Maar sommige reageren indd niet heel goed op test. Maar geloof me door de lijf van jonathan gaat heel wat middelen.. En uiteraard geen enkel haat of jaloesie richting jonathan want hij is zeker een streef voor mij.

hier nog zo iets lulligs;
http://broscience.co/lee-priest-tal...hredded-you-are-a-fuing-idiot-if-you-take-it/

In ieder geval geen high dose test en hgh ;) En ook geen trt of blast cruise, gewoon 12 weken kuurtjes en daarna weer tijd off.. Maar hij reageert er bizar goed op.. binnen een week kan ik zeggen wanneer hij weer on is, groter voller meer vasculariteit, bizar verschil.

Er zijn altijd uitzonderingen en er zijn ook veel te veel fabeltjes.. Toch mag je wel met enige zekerheid stellen dat het overgrote deel van de Pro's wel degelijk een shitload aan grammen AAS + SLIN + GH zet.

hqdefault.jpg
Eens! Top fysiek heeft hij. Geen pro maar zou dr voor tekenen. Denk dat goede spullen al veel scheelt. Zoveel troep op de markt.

Terug
Naar boven