Fitness Seller

Whey concentraat/isolaat combi

PooPra

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
80kg
Er zijn verschillende thread over whey maar toch heb ik geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden

De twee merken die met kopen en schouder boven uit steken zijn die Whey perfection van body en Fitshop en de Whey van Xll Nutritions

Verder is er ook een thread waar ze vergeleken worden kwa prijzen maar die kan ik niet meer terugvinden kan iemand die terugposten

Werd vergelijken met ook andere merken andere Nederlandse sites

Mijn Vraag

Welke whey is het de beste kwa prijs kwaliteits verhouding op basis van 100 gram en dan bedoel GEEN concentraat maar ook GEEN islolaat maar een combi van die twee bv als de merk revolutions

Is dat nog steeds revolutions of zijn er ook andere merken voor een leuke prijs

dus de perfecte combinatie van whey concentraat & whey isolaat

De echte vraag zou moeten zijn waarom je perse een whey concentraat/isolaat combinatie wilt hebben?

• Topic Starter Topic Starter
De echte vraag zou moeten zijn waarom je perse een whey concentraat/isolaat combinatie wilt hebben?

De prijs kwaliteits verhouding ligt meestal net tussen in of misichien juist meer in de richting van whey concentraat terwijl een mix concentraat/isolaat toch wel een betere product is dan alleen concentraat

Ik denk zefs dat er bij bepaalde merken je voor een leuke prijs een whey combinatie kan kopen voor de prijs van alleen maar concentraat

Bv Gold standbard whey van Optimum is een combi van die twee maar tevens ook de duurste denk ik maar er zijn wel meer merken die anderen hebben gebruikt vandaar mijn vraag zodat ik de besy deal kan krijgen/kopen zonder dat ik tig websites moet gaan bekijken en honderden paginas te lezen

De prijs kwaliteits verhouding ligt meestal net tussen in of misichien juist meer in de richting van whey concentraat terwijl een mix concentraat/isolaat toch wel een betere product is dan alleen concentraat

Ik denk zefs dat er bij bepaalde merken je voor een leuke prijs een whey combinatie kan kopen voor de prijs van alleen maar concentraat

Bv Gold standbard whey van Optimum is een combi van die twee maar tevens ook de duurste denk ik maar er zijn wel meer merken die anderen hebben gebruikt vandaar mijn vraag zodat ik de besy deal kan krijgen/kopen zonder dat ik tig websites moet gaan bekijken en honderden paginas te lezen

Hoe kom je erbij dat een mix beter is dan pure concentraat? Persoonlijk heb ik nooit begrepen waarom fabrikanten mixen verkopen (m.u.v. marketingtechnische redenen).

Een isolaat is niet beter dan een concentraat. De paar gram extra vetten en koolhydraten gaan echt geen verschil maken (zelfs niet in een cut). En voor de mierenneukers onder ons zou je juist zelfs een pleidooi kunnen maken voor concentraat; Door de extra filtratie bevat isolaat over het algemeen iets minder (gunstige) bioactieve peptiden dan concentraat.

De enige reden om voor een isolaat te gaan is lactose intolerantie/overgevoeligheid of een veel te dikke portemonnee.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven