MuscleMeat

Whey eiwitten of creatine

Luucaa

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen,

Ik ben net 3 weken bezig met 4x per week te fitnessen. (doe een jaartje thaiboks nu)
Maar ik vraag me af wat ik het beste kan kopen whey eiwitten of creatine?
Heb hiervoor nooit shakes of dergelijke gebruikt.

greetz

niks...

Zorg eerst dat je voeding en je trainingsschema in orde zijn anders gooi je je geld alleen maar weg.

• Topic Starter Topic Starter
Okee dankjee dat wou ik even weten. Doe erg me best om op me voeding te letten.
's ochtends havermout met melk verder eet ik veel bruine boterhammen bananen tonijn etc. En ben bezig met een goede trainingsschema.

Er gaat er hier eentje heeeeeeyuuuuuuuuugeeeeee wordennnnn!!!!!!!!!!

Het zijn 2 totaal versschillende producten die dus ook totaal verschillende dingen doen ..

Voedingssuplementen werken alleen samen met een goed voedingsschema en training.

ik zou alleen als je 4 dagen lang spierpijn hebt na je training er pas mee beginnen, maar begin dan met whey, dat spul herstelt namelijk je spierweefsel, nadat je het kapot hebt getraind, creatine krijg je ook binnen via rood vlees, en is nu lang nog niet nodig, zorg eerst maar dat je hard genoeg traint voor 4 dagen spierpijn, en dan ren je daar de winkel voor SYNTHA-6 €40 per 1,2 kg, wel topspul(haha ik maak al bijna reclame voor BSN) ze moeten me echt sponsorgeld betalexd grapje

Ik zie whey meer als voeding, creatine is een supplement. Whey is sportvoeding net als tonijn, kwark, kip, soya... een middel om met vier dagen trainen aan je 1.4-2 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht te komen. Whey is dan een erg makkelijke, niet dure en niet vette manier om aan die eiwitten te komen. Als je voor jezelf kookt kan het prima zonder, eet je mee wat de pot schaft dan vind ik een shake wel handig. Ik zou echt niet uitgebreid kip moeten gaan bakken thuis bijvoorbeeld. Maar ja dat is dus mijn reden, ieder zijn manier om aan voldoende eiwitten te komen. Ik zou het niet goed zonder kunnen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hahah,

Okee ik begrijp het. Thnx voor jullie antw !

Terug
Naar boven