dekerel
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
Wat is nou "beter" of het verschil, tussen bijv leangain of whey+gemalen havermout als weightgainer?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weightgainers zijn voor heeele luie mensen
Als je al 50 gr pindakaas in je shake doet heb je hetzelfde effect.

Dat havermout superieur is aan 99% van de zogeheten weight gainers omdat het geen maltodextrine bevat. Als het voor shakes is overdag zou ik eerder een protein mix gebruikten dan whey.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 13:23 ----------
![]()
Mass Perfection is overigens ook helemaal vrij van maltodextrine. Bevat als koolhydraten puur complex in de vorm van Oats, Brown Rice en Rice Bran. Daarnaast eiwitten uit Whey en Micellar
Dat havermout superieur is aan 99% van de zogeheten weight gainers omdat het geen maltodextrine bevat. Als het voor shakes is overdag zou ik eerder een protein mix gebruikten dan whey.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 13:23 ----------
![]()

in de albert hein, 38 cent voor een zakje havermout van 500g.
the cheap way![]()
)
voor een arme student ben je wel beter uit met bepaalde supps denk ik.. bijv. shake enzo (zelf gebruik ik geen weightgainers omdat ik ze eigenlijk niet in mijn voeding vind passen). een kilo kip kost al gauw 6 euro. is nogsteeds wel lekker hoor als je bekijkt hoeveel t kost als je dagje met je maten weg bent kan je makkelijk 6/7 kilo kip van kopen. en als je bijv. de junk en buiten eten eens minder doet en je koopt er kip/vis voor dan kom je ook nog wel ver. als je per dag 200 gram kip + 250 gram tonijn eet dan ben je ongeveer 3.4,- euro kwijt. alleen de kip dus. voor 2 kilo eiwitten shake reken ik ong. 40 euro (meestal isolaat is de beste naar mijn mening). als je 1 goeie shake neemt (deze heeft ongeveer even veel eiwitten als een maaltijd met kip) ben je ongeveer 20,- euro Cent kwijt.. dus keuze is makkelijk om niet iedere maaltijd met dikke kip en vis te doen.. maar dit is waaayyyyy oftopic denk ik
---------- Post toegevoegd Thu 29 Nov 2012 om 11:41 ----------
met kip bedoel ik dus kip filet
) maar ik moet een doel voor ogen hebben.. anders koop je je supps en je voeding zonder enige doel.. dit gaat je meer geld kosten. Eerst je doel dan je middelen. wil je gainen? dan ga je kijken wat jouw gewoon weinig oplevert voor de prijs. als er iets is die je meer oplevert met zelfde prijs of miss net iets meer, dan zou je die kunnen nemen omdat je uiteindelijk sneller bij je doel bent en dus minder van het dure varriant moet kopen. ik eet nu iedere dag kip/vis of beide. waarom? ik heb een doel. ik eet dus minder pinda's, brinta, brood, kaas, pindakaas en dat soort dingen. wel veel kwark, ook kleine hoeveelheden rijst, kleine hoeveelheden aardappelen enzovoort. als je goed je doel zet dan kan je heeel makkelijk hier en daar wat schrappen of toevoegen en geld sparen.
.
)