MuscleMeat

Review Whey isolaat - XXL Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Als je denkt dat je lichaam klaar is voor het meest spieropbouwende eiwit ooit, dan is het hoog tijd voor Whey Isolate. Isolaat is namelijk de meest zuivere whey die je maar kunt krijgen. Gegarandeerd de snelste en meest efficiënte opname. Oftewel: het ultieme eiwit om na de training het herstel en groei van je spieren ten volle te ondersteun
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 12 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Voor een isolaat is de smaak zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen in wedstrijdvoorbereiding 50 gram bij ontbijt, 50 gram voor de training en 50 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, voor 5 uur besteld werkdag erna thuis bezorgd
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 89,95 voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zijn niet veel isolaten met een goede smaak en merk dat deze heel goed word opgenomen heb nergens last van dat terwijl ik me sommige whey proteine last van mijn maag krijg.

Mijn review:

Heb deze whey gebruikt 12 weeks out voor de wedstrijd, dit vanwege het hoge eiwit % en lage koolhydraat %, immers in voorbereiding helpen alle kleine beetjes. Doseringen die ik hanteer zijn 50 gram bij ontbijt , 50 gram voor training en 50 gram na training dit om de caloriën op te vangen van de koolhydraten.

Kan deze iedereen aanraden vooral mensen die een zwakke maag hebben en vaak last van darmen , normaal heb ik dat wel eens van whey maar met deze niet.

Kortom toppie:D

xxl-nutrition-groot-270.jpg

Heb vroeger redelijk vaak besteld bij XXL maar de laatste jaren niet meer eerlijk gezegd. Wat ik me afvroeg is of de whey isolaat niet in voordeelhoeveelheden beschikbaar is. Concurrenten bieden die mogelijkheid wel, dus was gewoon benieuwd.

Dat hebben we hoor. de grootste verpakking is 2500gram maar je krijgt korting bij 2 stuks en nog meer korting vanaf 4 stuks ;) . Kijk zeker ook eens naar onze Hydrolysaat die kost hetzelfde als de isolaat ;)

Check hier!

Dat hebben we hoor. de grootste verpakking is 2500gram maar je krijgt korting bij 2 stuks en nog meer korting vanaf 4 stuks ;) . Kijk zeker ook eens naar onze Hydrolysaat die kost hetzelfde als de isolaat ;)

Check hier!

Dank voor je reactie, vind eerlijk gezegd het verschil bij aankoop van meerdere potten niet interessant genoeg. Wel mooie producten dus keep up the good work ;)

Hi there,

Ik heb een vraag met betrekking op dit product "Whey isolaat", en het product "Night Protein".
Wat is het grote verschil?

Ik train veelal s'avonds, ik eet een groot bord avondeten rond 18:30 en rond 20:00 start ik de training, kom daarna thuis, eet een stuk fruit en gebruik een dosering "Mega grow". Ondanks de Mega grow voel ik mij s'ochtends slapjes en merk ik dat mijn lichaam voeding te kort is gekomen tijdens de nacht.

Welk product is nu het meest geschikt, Whey isolaat of Night Protein..?

Bij voorbaat dank voor de genomen moeite.

Hi there,

Ik heb een vraag met betrekking op dit product "Whey isolaat", en het product "Night Protein".

Ik train veelal s'avonds, ik eet een groot bord avondeten rond 18:30 en rond 20:00 start ik de training, kom daarna thuis, eet een stuk fruit en gebruik een dosering "Mega grow". Ondanks de Mega grow voel ik mij s'ochtends slapjes en merk ik dat mijn lichaam voeding te kort is gekomen tijdens de nacht.

Night Protein lijkt mij (soort magere kwark :))

Dank voor je reactie, vind eerlijk gezegd het verschil bij aankoop van meerdere potten niet interessant genoeg. Wel mooie producten dus keep up the good work ;)

Dat begrijp ik ;) En er komt nog veel nieuws aan :wl:

Hi there,

Night Protein lijkt me inderdaad een goede voor je. Het is een zeer zuivere proteïne voor de nacht die langzaam opneemt. Je zou ook kunnen kiezen voor isolaat en dat mengen met je MG en na de training drinken. Ik kan niet goed voorspellen wat het beste voor je uitpakt. Ik neig te zeggen neem de NP.

Night Protein lijkt me inderdaad een goede voor je. Het is een zeer zuivere proteïne voor de nacht die langzaam opneemt. Je zou ook kunnen kiezen voor isolaat en dat mengen met je MG en na de training drinken. Ik kan niet goed voorspellen wat het beste voor je uitpakt. Ik neig te zeggen neem de NP.

Top, bedankt voor de snelle reactie! :)
Ik ga voor de Night Protein

Altijd eten na een training!

Ik heb onlangs de Whey Isolaat van XXL besteld, in totaal 6 scoops eruit gehaald, maar ik vind de bananensmaak niet te pruimen. Daarom bied ik deze 2,5kg potverpakking aan voor 40 euro (gratis verzenden) of evt af te halen. PB me als je interesse hebt.

Welke smaak naast de chocolade (die heerlijk is!) is verder aan te raden van de Whey Isolaat?

Ik heb onlangs de Whey Isolaat van XXL besteld, in totaal 6 scoops eruit gehaald, maar ik vind de bananensmaak niet te pruimen. Daarom bied ik deze 2,5kg potverpakking aan voor 40 euro (gratis verzenden) of evt af te halen. PB me als je interesse hebt.

jammer dat de smaak je niet bevalt. de smaak is normaal zacht en niet te sterk aanwezig. Heb je vaker isolaat gehad?

Welke smaak naast de chocolade (die heerlijk is!) is verder aan te raden van de Whey Isolaat?

ja lastig smaken verschillen nogal zie ik hierboven :p

eindelijk mooie en lekkere shakes voor een eerlijke prijs!

Ik wil deze bestellen. Heb de normale whey van XXL gehad. Aardbei en Chocolade vond ik niet lekker. En Banaan lekker. Zijn de smaken te vergelijken met de normale?

Ben er een tijdje helemaal tussenuit geweest, vanaf deze week weer licht begonnen, na de labtests voor XXL isolaat chocola gekozen, ben benieuwd!

Aardbei net geprobeerd, lekker hoor!

We hebben nu ook een lekkere frisse framboossmaak en whey isolaat in een nieuw jasje gestoken.

Whey%2BIsolate.jpg

Terug
Naar boven