Fitness Seller

Whey isolaat - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Als je denkt dat je lichaam klaar is voor het meest spieropbouwende eiwit ooit, dan is het hoog tijd voor Whey Isolate. Isolaat is namelijk de meest zuivere whey die je maar kunt krijgen. Gegarandeerd de snelste en meest efficiënte opname. Oftewel: het ultieme eiwit om na de training het herstel en groei van je spieren ten volle te ondersteun
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 12 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Voor een isolaat is de smaak zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen in wedstrijdvoorbereiding 50 gram bij ontbijt, 50 gram voor de training en 50 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, voor 5 uur besteld werkdag erna thuis bezorgd
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 89,95 voor 5 kilo
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zijn niet veel isolaten met een goede smaak en merk dat deze heel goed word opgenomen heb nergens last van dat terwijl ik me sommige whey proteine last van mijn maag krijg.

Mijn review:

Heb deze whey gebruikt 12 weeks out voor de wedstrijd, dit vanwege het hoge eiwit % en lage koolhydraat %, immers in voorbereiding helpen alle kleine beetjes. Doseringen die ik hanteer zijn 50 gram bij ontbijt , 50 gram voor training en 50 gram na training dit om de caloriën op te vangen van de koolhydraten.

Kan deze iedereen aanraden vooral mensen die een zwakke maag hebben en vaak last van darmen , normaal heb ik dat wel eens van whey maar met deze niet.

Kortom toppie:D

xxl-nutrition-groot-270.jpg
 
welke smaken hebben jullie dan allemaal? Ben niet zo fan van vanille:mad:

Alleen vanille, er is niet veel vraag en de smaak is lastig goed te krijgen .

Het is alleen om mensen toch een alternatief te bieden.
 
Now foods heeft allerlei smaken zelfs chocolade stevia kijk maar bij xxlnutrition op website

Dat zijn stevia aroma's inderdaad.

Probleem is dat er zo veel wensen zijn dat je nooit aan alles kan voldoen. De whey isolaat stevia komt deze week heb ik begrepen. Waarschijnlijk komt er van elke proteine die we hebben 1 stevia variant. Dat wordt de vanille smaak omdat die het meest verkocht is. Mocht het aanslaan dan komen er meer smaken.
 
dit is de topper voor wedstrijd voorbereiding , iets mindere smaak (maar toch lekker) in vergelijking met delicious , maar dan heb je ook wat he :)
 
Neem zelf de whey delicious ben ik zeer tevreden over, denk dat het ook pas echt nodig is om isolaat te nemen als je hezelf voor een weddtrijd moet klaarstomen.
 
Voor een 100% whey isolate zijn de smaken echt waanzinnig goed. De prijs trouwens ook. Complimenten dus voor XXL!
 
dit is de topper voor wedstrijd voorbereiding , iets mindere smaak (maar toch lekker) in vergelijking met delicious , maar dan heb je ook wat he :)

Met 90% eiwit per 100gram is de smaak ook moeilijk echt lekker te krijgen.
 
De whey isolaat van XXL smaakt gewoon super als je het vergelijkt met andere merken. En ook nog een super hoog eiwitpercentage.
 
Met 90% eiwit per 100gram is de smaak ook moeilijk echt lekker te krijgen.

Smaak = bijzaak.

Ik vind de heerlijke smaken van whey delicious echt wel een toppertje en koop dat ook. Maar niet alles hoeft te smaken naar verst geplukte aardbeien imo. Vind de smaak van Whey Isolaat trouwens dikke prima daar niet van.
 
Smaak = bijzaak.

Ik vind de heerlijke smaken van whey delicious echt wel een toppertje en koop dat ook. Maar niet alles hoeft te smaken naar verst geplukte aardbeien imo. Vind de smaak van Whey Isolaat trouwens dikke prima daar niet van.

dit !

Maar de smaak zit ook goed hier !
 
Is die stevia shizzle meer een hype of gaat dit een vaste waarde worden ?

Vroeger flikkerde ik altijd canderel in mijn kwark. Tegenwoordig gebruik ik Stevia.
Geuss what? Ik heb al maanden geen last meer van een jeukend gehemelte. Dus ja,
Stevia lijkt voor mij beter te zijn. Maarja, die smaak valt dan weer wat tegen. Gelukkig zit
in de XXL whey geen aspartaam meer :D
 
Is die stevia shizzle meer een hype of gaat dit een vaste waarde worden ?

Lastig te zeggen. Ik denk niet dat we het in alle smaken gaan toepassen het is toch een beetje bitter. Hoewel we die bittere smaak goed hebben kunnen maskeren.

We krijgen straks ook een bulk whey stevia en mss ook wel een all day variant. even aankijken allemaal.
 
Vroeger flikkerde ik altijd canderel in mijn kwark. Tegenwoordig gebruik ik Stevia.
Geuss what? Ik heb al maanden geen last meer van een jeukend gehemelte. Dus ja,
Stevia lijkt voor mij beter te zijn. Maarja, die smaak valt dan weer wat tegen. Gelukkig zit
in de XXL whey geen aspartaam meer :D

Als kind gooide ik suiker in mn kwark, nu al jaren zonder iets in, grow up will ya

:trollface:

Lastig te zeggen. Ik denk niet dat we het in alle smaken gaan toepassen het is toch een beetje bitter. Hoewel we die bittere smaak goed hebben kunnen maskeren.

We krijgen straks ook een bulk whey stevia en mss ook wel een all day variant. even aankijken allemaal.

Ok, even afwachten dan. Maar blijkbaar is er toch vraag naar aangezien jullie het uitbrengen ;)
 
Als kind gooide ik suiker in mn kwark, nu al jaren zonder iets in, grow up will ya

:trollface:

LOL, want je leven minder plezierig maken is goed voor je? LOL
Gewoon lekker wat zoetstof (in mijn geval sucralose) en een banaantje erin. Bodybuilden hoeft niet saai/vies te zijn ;)
 
Ik snap niet wat het probleem met de smaak is.
Ik heb bijna alle isolaat smaken al gehad, en vind ze allemaal lekker.
Het hoeft van mij niet super smakelijk te zijn, neem ook zelden een pot delicious, omdat ik de isolaat eigenlijk net zo lekker vind.
 
Back
Naar boven