Fitness Seller

whey of weight gainer?

Clairens

Novice
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
70kg
hallo,
ik wil graag wat breder en zwaarder worden.
ik train 4keer per week maar word gewoon niet meer breder.
het probleem zit hem in mijn voeding! ik ben nooit zon goede eter geweest en ik eet ook niet genoeg.
nu ben ik van plan om er een whey of een weight gainer bij te nemen.

maar welke van de 2 is het beste?
en welke gainer raden julie mij aan?

alvast bedankt

Van supplementen ga je niet breder of zwaarder worden.. Als je niet de discipline heb om veel te eten kan je beter een andere hobby zoeken.
Ik dacht in het begin ook, lekker makkelijk ik geef gewoon al me geld aan supplementen uit en neem die dan moet ik wel groeien want ik eet al veel. Nou, honderden euro's verdoet voordat ik erachter kwam dat je gewoon echt meer moet eten. Dus maak niet dezelfde domme fout als ik deed!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Van supplementen ga je niet breder of zwaarder worden.. Als je niet de discipline heb om veel te eten kan je beter een andere hobby zoeken.
Ik dacht in het begin ook, lekker makkelijk ik geef gewoon al me geld aan supplementen uit en neem die dan moet ik wel groeien want ik eet al veel. Nou, honderden euro's verdoet voordat ik erachter kwam dat je gewoon echt meer moet eten. Dus maak niet dezelfde domme fout als ik deed!
Waarom een andere hobby zoeken als dit mijn passie is?
ik heb er erg veel plezier in maar ik wil gewoon wat meer bereiken. en supplementen helpen wel degelijk voor een goed resultaat. wat ik hieruit opmaak is dat ik dus ook meer moet gaan eten. (na meerdere pogingen) wil ik dat ook wel nogmaals proberen.

Maar nu heb ik uiteindelijk nog geen antwoord op mijn vraag gekregen!
Wat is er nou beter Whey of Weight

als je moeilijk aankomt een goede weightgainer:
bv Complex Carb Gainer van xxlnutrition
of Rice & protein van bodylab
of Raw Iron Weightgainer van sportfood (geloof ik).

Koop geen rommel weightgainer waarin veel suiker zit

Ik zou voor de whey gaan en zelf meer gaan eten om die weightgainers niet te hoeven gebruiken.

+1, neem hier je voorbeeld aan.

Sinds ik eet maak ik de gains van m'n leven. Serieus.

Probeer jezelf te dwingen meer te eten. En als je het echt niet wegkrijgt kun je altijd wat fruit/vruchtensap/melk/brinta door de blender gooien. Na verloop van tijd went het vanzelf.

Overigens vind ik het zelf zonde om een supplement te kopen om aan de cals te komen. Koop dan liever wat kwaliteitseiwitten en eet wat extra rijst.

Zo op je verhaal afgaande dan wheygainer. Al is dat als langetermijnoplossing behoorlijk kostbaar.

Laatst bewerkt:
Het kan beide alleen maar goed doen, wel onthouden dat ze slechts een AANVULLING van je voeding zijn..

Shut up and eat!

Weightgainers zijn zonde van je geld, gewoon whey nemen en er goed bij eten.

Uhm je bent pas 15, weet niet of dat heel belangrijk is.
Maar volgens mij ben je nog redelijk in de groei, houd hier ook rekening mee.
Beste tip op dit moment is voeding sectie bekijken, schema opstellen, proberen die vol te houden. Mocht je dan nog steeds niet vooruit komen zijn supplementen een optie.

Rice&Protein van bodylab:meal:

Waarom een andere hobby zoeken als dit mijn passie is?
ik heb er erg veel plezier in maar ik wil gewoon wat meer bereiken. en supplementen helpen wel degelijk voor een goed resultaat. wat ik hieruit opmaak is dat ik dus ook meer moet gaan eten. (na meerdere pogingen) wil ik dat ook wel nogmaals proberen.

Maar nu heb ik uiteindelijk nog geen antwoord op mijn vraag gekregen!
Wat is er nou beter Whey of Weight

Oke, je hebt antwoord op je vraag gehad maar als je persé je geld wil verspillen en geen vooruitgang wil boeken moet je dat zelfweten :rolleyes:

Terug
Naar boven