XXL Nutrition

Whey prijsvergelijk per Kg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik heb me whey liever van ergens waar voedsel voor mensen gemengt word dan waar koeienvoer gemixt wordt.

So....buffe chick ben jij zeg! :D

Maar ik heb ook liever kwaliteitsspul...daar betaal ik dan graag iets meer voor. Zelf heb ik nu Syntha-6 bij XXL gekocht. Veel duurder als normale instant whey, maar wel echt SUPER lekker (zelfs met water echt heerlijk!). En er zitten nog andere stoffen in zoals goede vetten etc, dit maakt het ook duurder.

Btw Rene kan natuurlijk niet over concurrenten gaan zeggen ''ja x en x laten hun spul mengen waar diervoedsel gemengt wordt, de honden!''. Lijkt me logisch dat je dit soort info niet kan gaan verspreiden als verkoper zijnde.

So....buffe chick ben jij zeg! :D

Maar ik heb ook liever kwaliteitsspul...daar betaal ik dan graag iets meer voor. Zelf heb ik nu Syntha-6 bij XXL gekocht. Veel duurder als normale instant whey, maar wel echt SUPER lekker (zelfs met water echt heerlijk!). En er zitten nog andere stoffen in zoals goede vetten etc, dit maakt het ook duurder.

Btw Rene kan natuurlijk niet over concurrenten gaan zeggen ''ja x en x laten hun spul mengen waar diervoedsel gemengt wordt, de honden!''. Lijkt me logisch dat je dit soort info niet kan gaan verspreiden als verkoper zijnde.

Dat bedoel ik dus met info waar ik niet verder op in ga... En die Syntha-6 is idd erg lekker :meal: . Neem die ook af en toe een shake. Als je die pot opendraait dan ruikt het al heerlijk. Voor in de cut beetje veel vet en kh maar lekker voor de bulk.

René

Dat bedoel ik dus met info waar ik niet verder op in ga... En die Syntha-6 is idd erg lekker :meal: . Neem die ook af en toe een shake. Als je die pot opendraait dan ruikt het al heerlijk. Voor in de cut beetje veel vet en kh maar lekker voor de bulk.

René

Heel erg lekker ja...in de cut zou ik hem ook niet nemen, dan beter een goede whey isolate nemen als je echt diep wilt gaan.

Is Shehab nu toch weer onder je hoede Rene? ;)

Ja klopt .. we sponseren Shehab... mag hem graag en steuntje in de rug voor hem.

Hij is ook echt een heel goede vent...ken hem ook persoonlijk. Alleen de laatste tijd zie ik hem bijna nooit meer aangezien ik nu op andere tijden train. En hij had het de laatste tijd wat moeilijk heb ik begrepen, dus dat steuntje kan hij zeker wel gebruiken.
Was wel aardig wat afgevallen maar is alweer op weg...ben benieuwd wat hij dit jaar gaat doen, hoop het beste voor hem.

Graag wil ik inhaken op dit topic aangezien wij als eiwitpoeder.nl ook vermeld staan in de vergelijkingstabel, en een paar posts hieronder het volgende wordt gezegd:

Onze whey wordt gemengd bij een bedrijf waar ze alleen producten mengen voor menselijke consumptie. Ik weet dat er bedrijven zijn die het laten mengen bij bedrijven waar ze dus diervoerders mengen.

Normaal le(e)s(zen) ik/wij alleen op de forums, en posten verder niet echt bijzonder veel. Met betrekking tot supplementen kunnen we ook niet veel zeggen aangezien we geen sponsor van het board zijn (sponsorship zit vol), en we dus onze producten niet aan mogen prijzen. (Wat ik overigens ook normaal vind, we betalen er immers niks voor)

Ik hoop echter wel dat we mogen zeggen dat wij met bovenstaande (diervoeder mengbedrijven) absoluut niks te maken hebben. Onze whey is van topkwaliteit, en wordt gemengd bij een bedrijf waar o.a. ook campina haar producten laat mengen. (en nee, geen koeienvoedsel :p) Hygiene staat hier dan ook hoog in het vaandel.

Ja er wordt baggerwhey geproduceerd, en nee, niet door ons. En Rene, je mag zeker trots zijn op je whey, maar dat zijn wij ook.;)

Nu zou ik de mannen van bodyenfitshop hier ook wel eens willen zien posten dat dat bij hun ook niet het geval is, dat mengen in ketels waar ook dierenvoeding in wordt gemengd.

Ik bestel daar soms ook wel eens , vandaar... En heb zo'n vaag vermoeden dat rene het eigenlijk over hun whey had :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb genoeg gezegd.. :wave: je leest gewoon niet wat ik schrijf.. maakt niet uit..

Dus omdat jij zegt dat jij de beste bent moet ik dat maar geloven? Je draait constant om de vraag heen. Adverteer dan ook niet dat je de beste grondstoffen in de whey doet, wanneer je dit niet kunt uitleggen. Komt betrouwbaar over als je als verkoper deze simpele vragen niet kunt beantwoorden. ;) Waarom begin je uberhaupt steeds over waar het gemengt wordt, dit was mijn vraag helemaal niet.

Aangezien er nu toch al genoeg met modder gegooit is kan de beerput ook wel open.

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb me whey liever van ergens waar voedsel voor mensen gemengt word dan waar koeienvoer gemixt wordt.

Beide soorten fabrieken kunnen het zich niet veroorloven om de fout in te gaan.

En eiwit wordt nooit verwerkt in een steriele omgeving. Onze whey wordt gemengd bij een bedrijf waar ze alleen producten mengen voor menselijke consumptie. Ik weet dat er bedrijven zijn die het laten mengen bij bedrijven waar ze dus diervoerders mengen. Die zijn goedkoper maar er blijven altijd sporen achter in de machines.
René

Waarom zouden de fabrieken voor menselijke consumptie beter zijn? Denk je dat er in dit eten geen troep zit? Daarbij worden in koeienvoer mengers niet zulke synthetische stoffen gegooit als in een menselijke menger.

Het dier dat dit voedsel eet beland weer bij jou op je bordje, vies he!

Gast wat wil je nu?
Koop je lekker ergens anders je eiwitten.

Je vraagt nu een leverancier een andere leverancier zwart te maken.

Wat Rene al zegt: Probeer eens een ander merk en probeer eens XXL.
Als je overtuigd bent van die ander houd je die, en anders die van XXL.
Is allemaal niet zo moeilijk.

Ik heb zelf tig whey gehad.
Vind die van ON en XXL en In Shape Supplement erg goed (en lekker).
Sommige anderen hebben een iets chemischere smaak, maar ik merk niet echt verschil in mijn fysiek.

Dus dan is voor mij smaak/prijs de doorslag. Prijs valt ON af. Dus houd ik het lekker bij XXL en In Shape Supplements.
Toevallig bekend met beide eigenaren en gun hun die paar euro per pot winst wel;)

Aangezien er nu toch al genoeg met modder gegooit is kan de beerput ook wel open.[/QUOTE]

Je kunt ook in de beerput fl*kkeren Jan! Kap nou met die onzin van je.

Dus omdat jij zegt dat jij de beste bent moet ik dat maar geloven? Je draait constant om de vraag heen. Adverteer dan ook niet dat je de beste grondstoffen in de whey doet, wanneer je dit niet kunt uitleggen. Komt betrouwbaar over als je als verkoper deze simpele vragen niet kunt beantwoorden. ;) Waarom begin je uberhaupt steeds over waar het gemengt wordt, dit was mijn vraag helemaal niet.

Aangezien er nu toch al genoeg met modder gegooit is kan de beerput ook wel open.

pfff je bent echt vervelend zeg...
1> ik heb niet 1x gezegd dat ik de beste ben.
2> draai helemaal niet om de vraag heen
3> ik ben altijd eerlijk en open en betrouwbaar dat kunnen de leden hier allemaal wel beamen denk ik
4> ik wou hier alleen aan de topic toevoegen dat alleen een overzichtje van hoeveel je betaald per gram eiwit. de lading niet denkt met de beste whey voor je geld.

Volgens mij kan je gewoon niet lezen. ik heb aangegeven dat er kwaliteitsverschillen zijn in grondstoffen en dat heeft geen ruk met een aminozurenprofiel, vetgehalte of kh te maken. En dat heb ik ook aangegeven..
Maar als je niet wilt lezen, mij goed..

Maar ik ben er nu echt helemaal klaar. mee ..
Jij mag geen eens meer whey bij ons kopen je IP is geblokt in de shop :wave:

Ik heb mijn best gedaan om info te geven.. maar ja...

René

Nu dat ik mijn eerste pot XXL heb gekocht wil ik niet meer anders, het is ook erg verslavend, van de andere whey van de Tuinen die ik eerst had nam ik het gewoon erg weinig, mischien 1 x per dag, en soms helemaal niet, Nu heb ik het elke dag 2x, Vandaag en gister zelfs 3x :D.

Nog even een klein vraagje over whey, Als je het teveel neemt, Is het dan ook slecht voor je ? Kan je bijvoorbeeld te dik worden of iets dergelijks?

Beide soorten fabrieken kunnen het zich niet veroorloven om de fout in te gaan.

Waarom zouden de fabrieken voor menselijke consumptie beter zijn? Denk je dat er in dit eten geen troep zit? Daarbij worden in koeienvoer mengers niet zulke synthetische stoffen gegooit als in een menselijke menger.

Het dier dat dit voedsel eet beland weer bij jou op je bordje, vies he!

Je hebt helemaal gelijk Jan, dat je kritisch bent dan.

Maar als het op vergelijken aankomt ben ik expert (helaas).
Tal van merken al geprobeerd, en het is me inmiddels duidelijk dat er enorme verschillen inzitten.

Verschil in samenstelling kan je dan wel vergelijken, maar niet de puurheid en kwaliteit van de grondstoffen.
Nu weet ik niet of jij al een proteine van XXL hebt geprobeert, want dan zou je het al snel met me eens zijn dat deze tot de top behoort.

Neem maar van mij aan dat hier zat leden zijn die geen blad voor de mond nemen als zij de kwaliteit van hun producten (XXL) beneden niveau vinden!!

Nu dat ik mijn eerste pot XXL heb gekocht wil ik niet meer anders, het is ook erg verslavend, van de andere whey van de Tuinen die ik eerst had nam ik het gewoon erg weinig, mischien 1 x per dag, en soms helemaal niet, Nu heb ik het elke dag 2x, Vandaag en gister zelfs 3x :D.

Nog even een klein vraagje over whey, Als je het teveel neemt, Is het dan ook slecht voor je ? Kan je bijvoorbeeld te dik worden of iets dergelijks?

Daanb, Ja dan kan.. je wordt dik van een overschot aan kcals.... Maar het zou ook extra spiergroei kunnen zijn. Net hoe het allemaal samenvalt met je eten enzo. Ik zou het shaken zeg maar beperkt houden op max 3x per dag.

Rene

Jah, Het is niet zo dat ik leeft van shakes, ik neem er gewoon smorgens een en savonds Voor de training.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven