AndroidHealthClinic

Whey proteine bij "de Tuinen"?

Breedjeda

Novice
Waardering
0
Bij winkelketen "de Tuinen" is op dit moment alle proteine 50% korting. Deze actie doen ze 1x per jaar.

Dit is natuurlijk heel aantrekkelijk, maar:

Iemand ervaring met Whey proteine van het merk "Precision Engineered"?

Bij winkelketen "de Tuinen" is op dit moment alle proteine 50% korting. Deze actie doen ze 1x per jaar.

Dit is natuurlijk heel aantrekkelijk, maar:

Iemand ervaring met Whey proteine van het merk "Precision Engineered"?

Deze actie is dagelijks, de laatste tijd.

bekijk de samenstelling van het product en je kunt zelf oordelen of het wat is.

Ik raad het je alvast niet aan

Die acties zijn meerdere keren per jaar. Heb ook een keer een pot gehaald, vind 'm behoorlijk ranzig smaken (de vanilla). Er zit geloof ik wat meer lactose en vet in als je 'm vergelijkt met de wat betere merken.

Op zich is het, denk ik, ook weer geen slechte whey. Er zijn echter wel betere.

naja als je die prijzen daarvna vergelijkt met 50% t.o.v. de normale prijzen van internet shops scheelt het niks..

Hebben ze ook caseïne eiwit bij de tuinen?

Ik heb een shake gehad van Precision Engineered. Je proeft goed de (typische eiwitsmaak) ik had toen aardbei vond m niet zo lekker. had m wel met water gemengd.
Beter koop je die van XXL nutrtion smaakt goed en is goedkoop.

Ik had dus ook zo'n 2+ kg bus gekocht bij de Tuinen met 50% korting. De smaak was chocola. Niet te zuipen echt. Het heeft een hele vreemde smaak, doet wat denken aan drop. Is verder amper zoet. Tevens zijn de shakes die je ermee maakt zo slap als wat.

Het grootste gedeelte van de whey heb ik nog en ik vroeg me af in hoeverre deze whey wel goed is. Meerderen die de smaak chocola daar hebben gekocht? Vonden diegenen het ook zo vreemd smaken?
Waarschijnlijk is het ook Precision Engineered, er staat iig het bovenlijf van een bodybuilder op, helaas heb ik de orginele bus hier niet bij me.

om sanca te onderbouwen: het is nasty,veel koolhydraten/vet en als je 10euro ofzo erbij zet heb je een veel betere shake bij een internetshop (en vaak krijg je op internet een shaker ofzo erbij) en je steunt dit forum ook als je bij 1 van de sponsors besteld.

ECHT WAAR die shakes smaken naar 100000000000x nix net alsof iemand die shake had gedronken en uitgekotst en toen poeder ervan gemaakt en voor jou verkocht bij de tuinen.

om sanca te onderbouwen: het is nasty,veel koolhydraten/vet en als je 10euro ofzo erbij zet heb je een veel betere shake bij een internetshop (en vaak krijg je op internet een shaker ofzo erbij) en je steunt dit forum ook als je bij 1 van de sponsors besteld.

ECHT WAAR die shakes smaken naar 100000000000x nix net alsof iemand die shake had gedronken en uitgekotst en toen poeder ervan gemaakt en voor jou verkocht bij de tuinen.

Dat zeg ik toch :D

:roflol: duidelijke taal :thumb:

bahhhhhh smaakt naar kots

hahaha

zag dat ze ook MET-RX whey verkopen voor €35 per bus, dat is geen slecht merk.

Hoeveel topics zijn hier al over zeg hahaha..

ik vind de samenstelling ook niks meen 74 g eiwit per 100g en best hoog in carbs en vet

ik denk dat de zoekfunctie hier voor is... anders krijg je 100 sticky's straks..

ja dat is zo had ik ook gedaan. wat ik wel gewoon bij de tuinen haal is Multi's en wat liquid amino's.

Maar ff oftopic vraagje hea..... Ik wil die nos ether wel een keer bestellen (nu uit voorraad :( ) maar waarmee zou ik het goed kunnen combineren? gewoon whey? of nog andere extra producten?

Terug
Naar boven