AndroidHealthClinic

Whey shake nadelen

Nadeel, zo'n pot is snel leeg

Gewoon drinken word je sterk van

niet doen ga je spieren van hangen heb ik ook..

tjonge jonge jonge... sorry hoor... :roflol:

Bij zulke vragen krijg ik elke keer weer het gevoel dat er een of andere Breezah (of hoe je dat ook schrijft) boy hier weer wat gaat lezen omdat ie weer dat "breed" wil worden voor de zomer... en weer wat ïndruk" wil maken voor de vrouwtjes...:sad:

is het niet zo dat dit leverbelastend werkt? ik kan verkeerd zijn ook :)

ik ken het. heb even mijn shake 2 dagen overgeslagen en mijn spieren zijn nu net slappe pudding.

Gyno, wheypuisten, whey rage, the list is endless.

ja nieren dan , toch ergens belastends voor ...
maar euh ... kan dit dan geen kwaad als je steeds blijft van die whey shakes nemen ? ik probeer nu gewoon mijn eiwitten uit voeding te halen
elke dag een blikje tonijn met beschuiten enz... :)

Grtz

Stackers - efedra free!
Stackers zijn al meer dan 6 jaar lang de best verkochte vetverbranders in Amerika. Ze worden verkocht in meer dan 30.000 supermarkten, 35.000 drogisterijen, 12.000 health shops en in bijna alle sportscholen. De originele Stackers zijn ook in Nederland verkrijgbaar en maken ook hier hun naam van 'De sterkste vetverbranders ter wereld' geheel waar. Al onze Stackers zijn Efedra Vrij!

Wat zijn de meest gestelde vragen met betrekking tot de Stacker?

Wat zijn Stackers?
Stackers zijn geheel natuurlijke vetverbranders die het metabolisme van de mens verhogen, wat leidt tot verbranding.

Wat kunnen Stackers voor mij betekenen?
Stackers zullen je energiepeil verhogen en je helpen om gewicht te verliezen.

Hoe gebruik ik Stacker?
Op je eerste dag neem je 1 capsule bij het ontbijt. Vanaf de tweede dag neem je 1 capsule weer bij je ontbijt en een tweede capsule bij de lunch.

Hoe weet ik dat een Stacker werkt?
Je voelt een grote energie toename en vermindering van je eetlust.

Hoe snel voel ik de werking en wanneer zie ik resultaat?
De werking van een capsule begin je na ongeveer 45 minuten te voelen. Resultaten zie je meestal al vanaf 1 a 2 weken van gebruik.

Moet ik mijn dieet aanpassen?
Het antwoord is kort en bondig: NEE

Zijn Stackers veilig?
Wanneer men de voorgeschreven dosering niet overschrijdt is Stacker een veilig product.

Zijn er bijwerkingen te verwachten?
Er zijn geen specifieke bijwerkingen te verwachten, naast een toename van energie en vermindering van de eetlust.

Waarschuwing:
Niet te gebruiken bij: hart- en vaatziekten, long- en/of leveraandoeningen of andere gezondheidsklachten, bij zwangerschap, borstvoeding, diabetes, medicijngebruik, hoge of lage bloeddruk. Bij twijfel altijd uw huisarts raadplegen.
Nooit meer dan 3 capsules per dag innemen.
Niet geschikt voor personen onder de 18 jaar.

LOL@ zwartgedrukte :rofllol:

Stackers - efedra free!

Ik hoorde bij mij op de club weleens een jongen aan een andere jongen vragen "of hij ook eiwitshakes nam". Waarop die gast antwoorde: "nee ik wil eerst natuurlijk trainen".

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat je je kleding niet meer past als je het een paar weken gebruikt.

Nadelen:
als je dakloos bent kan het zijn dat het te duur is
+ als je een ganse pot op zuipt op1 dag sta je de volgende dag op met een paar puistjes

haha lol zelfs ik zou dit topick niet maken
heb jem ?? zelfs IK :D awhahahah lol..

nadeel:
prijs
als je te veel doet is het niet zo gezond voor nieren , maarja als 5 kippen eet is het juist het zelvde
per shake is het zo een 30 eiwitte , per dag zou je tegen de 150 moeten draaien ;)

Nadelen:
als je dakloos bent kan het zijn dat het te duur is
+ als je een ganse pot op zuipt op1 dag sta je de volgende dag op met een paar puistjes

haha lol zelfs ik zou dit topick niet maken
heb jem ?? zelfs IK :D awhahahah lol..

nadeel:
prijs
als je te veel doet is het niet zo gezond voor nieren , maarja als 5 kippen eet is het juist het zelvde
per shake is het zo een 30 eiwitte , per dag zou je tegen de 150 moeten draaien ;)

:orly:

Ik heb nu genoeg gezien over de whey shake voordelen.

Wil graag wat weten over de nadelen.

Graag replies van mensen die het gebruiken en VOORAL van mensen die ermee gestopt zijn. Why ? ik hoorde dat je spieren gaan hangen als je stopt met die shakes drinken.

En geen onzin: "gewoon drinken word je sterk van" troep

ook niet drinken want je wordt er niet sterk van.

diegene die jou dat verteld heb heb er totaal geen verstand van en heb je nix aan.

Terug
Naar boven