XXL Nutrition

Whey shake op vakantie

HardwithStyle

Cool Novice
Waardering
10
Lengte
2m
Massa
102kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Ik ga binnenkort 2 weken op vakantie naar Engeland en Wales.
Nu is het zo dat ik wel me whey mee wil nemen, maar zal ik daar problemen mee krijgen bij de douane?
Ze onderzoeken tot nu toe al elk jaar onze auto aangezien het een vrij grote auto is.
Dus trekken ze elke koffer open om te kijken of er iets verboden in zit.

Zullen ze er moeilijk over doen? natuurlijk is het niet illegaal maar wil toch weten of ze misschien gaan twijfelen met wat erin zit etc.

Thanks!

gebruik zoekfunctie.

bert_ernie_look.gif

This shit again..

Maar goed: nee kan je gewoon meenemen, maar waarom zou je? Genoeg vis en vlees te vinden daar hoor!
En ga je daar trainen? zo niet, dan is het ook niet nodig om zo hoog in eiwit te zitten..

pas maar op als je 2 weken geen whey neemt ben je al je gains kwijt en kan je weer opnieuw beginnen

je hebt vakantie man :roflol: **** trainen en eten

massa-verlies is zwaar overrated

tanned ronaldo is tanned

pas maar op als je 2 weken geen whey neemt ben je al je gains kwijt en kan je weer opnieuw beginnen

precies dit.

zie het als 2w deloaden. volgs mij is het juist goed voor je gains. op lange termijn dan natuurlijk. srs

ik zou maar niet op vakantie gaan tenzij je je gains wilt verliezen

je kunt ook eiwitrepen meenemen is zowiezo makkelijker, geen shaker nodig en geen melk of water.
Maar idd als het geen zon zee zuip vakantie is zal je je gains echt niet snel kwijtraken.

doe je whey in diepvrieszakjes en plak die met ducttape aan je lijf. :D

of koop daar een pot ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets?

+1

Plus dat je als je toch niet traint helemaal niet zoveel eiwitten nodig hebt.

Whey shakes op vakantie, not even once.

Whey shakes op vakantie, not even once.

mwah... Ik neem wel eens een shake mee voor de eerste dag omdat ik de dag ervoor getraind heb, en ook als ik belachelijke hardloop-plannen heb wil ik wel eens wat eiwitpoeder meenemen (als in zelfgemaakte sportdrankpoeder dat ik op de dag in kwestie kan verorberen).

Je kan toch gewoon wat vis/kip/kwark/nootjes eten. Ga toch niet zo'n smerige shake drinken als je op vakantie bent.

Tenzij het je werk is, dat is natuurlijk een ander verhaal.

Net of low fat - high protein voer overal zo makkelijk te vinden is :rolleyes:.

Ik begrijp best dat je Whey meeneemt, doe het zelf ook altijd. Ik train ook op vakantie... Oh, wacht, dan geniet ik er niet van want op vakantie hoor je hele dag op een stoel in de zon te liggen, vettig te eten en alcohol te drinken.

Niet dus, iedereen kiest zelf hoe hij/zij zijn vakantie indeelt, meeste hier zijn erg bekrompen, klinkt bijna als breezer boys :roflol:

Toen ik op vakantie ging deed ik het gewoon zo;
wleq8x.jpg

2 onderbroeken , ranzig.

8, blinde kip! 2 paar sokken :P

Terug
Naar boven