- Waardering
- 84
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 17%
hm.
En je paspoort?
en neem jij je geld los mee?!
Ik zie die sokken nergens hoor

en je casual schoenen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hm.

Toen ik op vakantie ging deed ik het gewoon zo;
http://oi44.tinypic.com/wleq8x.jpg
hm.
En je paspoort?
en neem jij je geld los mee?!
Ik zie die sokken nergens hoor
en je casual schoenen?
Toen ik op vakantie ging deed ik het gewoon zo;
http://oi44.tinypic.com/wleq8x.jpg
Net of low fat - high protein voer overal zo makkelijk te vinden is.
Ik begrijp best dat je Whey meeneemt, doe het zelf ook altijd. Ik train ook op vakantie... Oh, wacht, dan geniet ik er niet van want op vakantie hoor je hele dag op een stoel in de zon te liggen, vettig te eten en alcohol te drinken.
Niet dus, iedereen kiest zelf hoe hij/zij zijn vakantie indeelt, meeste hier zijn erg bekrompen, klinkt bijna als breezer boys![]()
Dank je, ik ga dan ook niet naar Spanje of Giekenland (of waar de jeugd tegenwoordig naar toe gaat) om bishes te hosselen, op het strand te bruinen en coma te zuipen wanneer ik op vakantie ga.
Paspoort doe ik toch niet in mn rugzak, gewoon in mn binnenzak.
Ja.
Boven de zakjes poeier.
Aan mn voeten.

Nee , veras me met je volgende vakantie gear check foto, zet ze dan er even bij zodat het totaal plaatje klopt, voor de rest ziet het er zoals gewoonlijk verder goed uit.Zal er volgende keer dat ik weer op vakantie ga aan denken, draag overigens nog steeds dezelfde schoenen dus als je wilt schiet ik er nu wel even een plaatje van![]()
Nee , veras me met je volgende vakantie gear check foto, zet ze dan er even bij zodat het totaal plaatje klopt, voor de rest ziet het er zoals gewoonlijk verder goed uit.

Tuurlijk is dat er te vinden, denk je dat ze in het buitenland geen kippen en vissen leven? En wat is er nou weer mis met vet..?
---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 15:02 ----------
Zou wat zijn om op je 28e tussen al die 16 jarige kleuters te staan...
!Het is te vinden ja...daarmee is ook alles gezegd. Wat ik haat is dat ik op hotel steeds om 10-12u pm nog eten moet gaan zoeken (ik kan niet veel in 1x eten voor degene die IF gaan roepen) dus ik neem altijd whey en casseïne mee. Doen jullie het niet? Ook goed, ik cut lekker verder op vakantie, ik drink sowieso niet dus zie het eerder als een noodzakelijke iets buiten al het relaxen!

Volg gewoon t 4 stappen plan
1 Whey in een boterhamzakje
2 zakje in Lege toilet rol
3 toiletrol dicht tapen met ducktape
4 ducktape rol in anus.![]()