MuscleMeat

whey smaken

erwin280

Huge Freak
Waardering
819
ik heb nu van dat whey proteinepoeder gehaalt van aardbij. Als je dit met iets vochtigs mengt is het net kauwgom en het smaakt vreselijk. Ik zat te denken aan chocoladesmaak maar hoe vinden jullie dat smaken? smaakt het ook echt naar chocola? en is het ook zo kauwgomachtig. Welk poeder raden jullie aan met welke smaak. Power Supplements Ik heb deze.

kijk ff wat rond op 't forum voor aanraders. Miss. moet je meer water/melk gebruiken.

En btw het is aarbei ;)

K'weet niet hoe jij je shakes maakt. Maar de mijne zijn klontvrij en drinken heerlijk weg :p K'heb ze ook van powersupplements. De vaniliesmaak dan, de aardbeiensmaak komt van de week binnen.

Het is ook 1 groot verschil of je ze met melk of water maakt. Met melk is het net 1 milkshake. Met water smaakt het iets flauwer.

Met de chocoladesmaak zal het met melk naar chocolademelk smaken :p

Mzzl.

Ik heb ook die van powersupplements.
Choco en aardbei vind ik persoonlijk goed smaken, vanille vind ik iets minder (vanille schuimt ook hard bij mij als ik die in mijn blender mix).

Ik maak ze altijd met water.

ik ga nu ook met whey beginnen , maar weet niet welke nou een lekkere smaakje dr aan heeft. zijn die van powersupplements gemiddeld lekkerder dan de rest?
dan weet ik dat ook ff:)

Ik gebruik altijd die van xxlnutrition, aardbei smaakt lekker met melk of water en klont niet + de shake is niet dik (mits in voldoende vloeistof opgelost).

Verder heb ik ook wel eens die shakes gehad van EAS, maar dit vind ik niks. Het is gewoon veel te dik en de smaak is ook niks.

Als je werkelijk alleen voor een lekkere smaak wilt gaan dan kan je die van Mdoubleyou halen in de smaak cocos. Dit is echt lekker, maar wel erg duur vind ik.

Ik gebruik altijd die van xxlnutrition, aardbei smaakt lekker met melk of water en klont niet + de shake is niet dik (mits in voldoende vloeistof opgelost).
Deze gebruik ik momenteel, vroeger steeds Optimum Nutrition Gold Standard, nu XXL instant whey (heb ze in 2smaken) vanille & banaan, de beste qua smaak vind ik toch banaan, vanille is best zoet, verder zo'n :thumbup: whey

• Topic Starter Topic Starter
Er staat bij 30 gram whey per 200ml water/melk. Ik kreeg er geen maatschepje bij dus heb zelf ff afgewogen. het was ong. de helft van een normaal drinkglas bij mij wat ik aan poeder heb afgewogen. Heb het beetje bij beetje bij de melk gedouwd en tegelijk roeren. Duurde wel ff tot de klonten wegwaren. het water en melk waarmee ik heb getest was ook knalrood. ff geproeft en moest zowat kotsen. melk was beter als water maar ook niet te zuipen. Ook suiker erbij gedaan maar nog steeds niet te zuipen. Ik ga die choco bestellen en kijken hoe die smaakt.

Er staat bij 30 gram whey per 200ml water/melk. Ik kreeg er geen maatschepje bij dus heb zelf ff afgewogen. het was ong. de helft van een normaal drinkglas bij mij wat ik aan poeder heb afgewogen. Heb het beetje bij beetje bij de melk gedouwd en tegelijk roeren. Duurde wel ff tot de klonten wegwaren. het water en melk waarmee ik heb getest was ook knalrood. ff geproeft en moest zowat kotsen. melk was beter als water maar ook niet te zuipen. Ook suiker erbij gedaan maar nog steeds niet te zuipen. Ik ga die choco bestellen en kijken hoe die smaakt.

Shakes---->shaker of blender ;) Niet in een glas roeren joh, dat werkt niet zo fijn.

Koop de shakebeker er ook bij. Is iets van 4 euro ofzo.

Mzzl.

Heb ook die van Powersupplements, vanille. Gewoon lekker zoals een whey hoort te zijn. Smaakt vergelijkbaar met die van XXL die had ik eerst altijd maar was duurder.

die van syntrax moeten lkkr zijn. ik heb on whey chocolate. ik vind hem goor mja. boeie. gewoon klokken met je donder. wie mooit wil zijn moet lijah

Hallo Erwin,

Het maatschepje hoort er wel bij te zitten. Als je hem niet ziet dan is ie tijdens het transport ondergesneeuwd geraakt. Je kan hem makkelijk terugvinden door even met een lepel door de whey heen te roeren.
Als ik het goed zie had je de laatste pot aardbei van onze eerste aardbeien-smaak. We hebben sinds afgelopen week een nieuwe aardbeien-smaak! Persoonlijk vond ik hem erg lekker. Maar de nieuwe smaak is dus wat milder.
Ik zal bij je pot choco ook 1kg aardbei van de nieuwe aardbeien-smaak er bij doen.
Laat even weten of ik het goede bestelnummer heb: 1537 ?
Mocht je het maatschepje toch niet kunnen vinden dan zal ik er een extra bij je bestelling bijvoegen. ;)

Groet,
Jaap

persoonlijk ben ik nooit ontevreden geweest van chocoladesmaak.

Hallo Erwin,

Het maatschepje hoort er wel bij te zitten. Als je hem niet ziet dan is ie tijdens het transport ondergesneeuwd geraakt. Je kan hem makkelijk terugvinden door even met een lepel door de whey heen te roeren.
Als ik het goed zie had je de laatste pot aardbei van onze eerste aardbeien-smaak. We hebben sinds afgelopen week een nieuwe aardbeien-smaak! Persoonlijk vond ik hem erg lekker. Maar de nieuwe smaak is dus wat milder.
Ik zal bij je pot choco ook 1kg aardbei van de nieuwe aardbeien-smaak er bij doen.
Laat even weten of ik het goede bestelnummer heb: 1537 ?
Mocht je het maatschepje toch niet kunnen vinden dan zal ik er een extra bij je bestelling bijvoegen. ;)

Groet,
Jaap

hey ik had de pot al bij mijn bestelling zien staan. topservice vindt ik dat :thumbs: . bedankt daarvoor. heb het ondergesneeuwde schepje inmiddels gevonden;) Ik ga choco en aarbei nog ff proberen dan.

ik heb de potten binnen. heb nu eerst choco genomen en die vind ik toch wel lekker. doe er iets meer bij dan het schepje dan is de smaak wat voller:cool: die nieuwe aardbij heb ik alleen ff droog geproefd maar er zit al heel wat meer smaak aan dan met de vorige. Als deze potten op zijn (wat nog wel ff duurt) pobeer ik ook eens wat andere smaken.

ik heb de potten binnen. heb nu eerst choco genomen en die vind ik toch wel lekker. doe er iets meer bij dan het schepje dan is de smaak wat voller:cool: die nieuwe aardbij heb ik alleen ff droog geproefd maar er zit al heel wat meer smaak aan dan met de vorige. Als deze potten op zijn (wat nog wel ff duurt) pobeer ik ook eens wat andere smaken.

Dat is mooi om te horen! Succes met de training :thumb:

Jaap

Terug
Naar boven