MuscleMeat

Nieuws Whitney Houston overleden op 48jarige leeftijd.

Alsof Mariah Carey nog de oude is met al die k*t nummers van de laatste jaren. Beetje Eminem dissen in videoclips, lol. Ook zij heeft niet meer dat gigantische stembereik van toen, luister maar naar haar recente live optredens. Whitney Houston is altijd de nummer 1 zangeres van m'n childhood geweest, haar songs hadden nog een betekenis. Als je hoort wat voor crap er nu wordt gemaakt door die auto tunes "artiesten" op de radio, wat een zielloze bedoeling...

Whitney was er één van de oude stempel, erg zonde dit. Toe Michael Jackson stierf was het helemaal raar, ik kon me niet voorstellen dat hij dood was. Maar legendes zijn onsterfelijk. Hun muziek blijft voortleven. Vandaag zijn de Grammy Awards en Whitney zou aanwezig zijn om te zingen, er zijn enorm veel goede artiesten van vroeger aanwezig. Verwacht veel eerbetoon.

Nee, is ze zeker niet, haar stem is ook veel achteruitgegaan, maar imo toch ng een stuk minder dan die van Whitney. Vind haar laatste albums ook nog steeds een stuk beter dan het laatste album 'I Look To You' van Whitney. En Mariah zal vast nog een tijdje door blijven gaan met muziek maken, regelmatig albums uitbrengen en zo (en ook al halen ze bijlange niet meer het niveau van die uit de jaren 90-97, kijk er toch nog altijd wat naar uit). Ben al sinds m'n 12de een groot fan van beide, maar moest Mariah iets overkomen zou ik er wss wekenlang het hart van in zijn, nu bij Whitney vind ik het gewoon enorm jammer.

Ben benieuwd hoeveel extra hits op youtube haar filmpjes gaan krijgen :rolleyes:

Ach, n*gers en drugs, loopt altijd fout af, zo zie je maar weer.

Jammer dat het zo kan verlopen, Groetjes aan MJ.

is super erg twas een icoon van rnb echt zot dat ze dood is

And IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

RIP Whitney Houston.

Jammer dat het zo moet gaan.

Wat een smerige racistische opmerking. We hebben hier ook "n*gers" op het forum, denk daar maar eens aan. Triest ventje. Reported.

Lekker boeiend of we die op het forum hebben of niet. Dat het een racistische opmerking is heb je gelijk in, maar als iemand zegt: "Blanken en drugs" is er echt geen blanke die zich dan beledigd voelt hoor, en bij zwarten lijkt me dat ook niet het geval.

in b4 jesaja

Terug
Naar boven