MuscleMeat

Who helps me?

Star atlatic

Novice
Waardering
0
Hee iedereen!

ik train ruim een maand mijn onderste buikspieren, een maand is niet lang, maar ik zie en voel nog niks verschil.
leeftijd-13
gewicht-60
lengte-166 cm
vetpercentage-???
4 avonden in de week doe ik 20 sit-ups, en 15 x je benen in de lucht tillen en 5 seconden vast houden., verder ongeveer 5 uur in de week fietsen, en 2 uur Judo.
Kan iemand een schema voor mij samenstellen, zodat ik zo snel mogelijk mijn eerste blokjes zie>>?
kusjes Inge:rolleyes:

Je kan nog zulke sterke abs hebben, als er een laagje vet overheen zit zul je ze niet zien ;) Dat wordt dus cutten! Hoewel ik dat met 60kg niet echt aanraad...

Waarom wil je persee bLoKjUs!1!1~1~!?

goeie voeding (lezen op het forum)
krachttraining om strakker te worden (dus veel meer dan alleen buikspieren)

eventueel wat cardio voor de vetverbranding.

dan nog een hoop doorzettingsvermogen en geduld en de blokjes zullen wel komen

Voor vrouwen is het een heel stuk moeilijk om 'blokjes' te krijgen dan bij mannen. Het vetpercentage van vrouwen ligt hoger dan dat bij mannen.

Blokjes
Al die reclames die je op tv ziet over "Met dit toestel krijg je de perfecte buikspieren" en blablablabla
Vergeten die handel!
Iedereen heeft een 6pack, alleen zitten ze meestal onder een laagje vet. Vermageren is de boodschap.

Je kan natuurlijk wel op weerstand gaan trainen, hierdoor verdikken ze en moet je minder mager zijn om ze duidelijk te zien.

Tips

-20 situps is veel te weinig als je geen weerstand er aanhangt :rolleyes: Als je zonder extra gewicht gaat situppen, doe het dan als volgt:
2-3 seconden opwaarte beweging (vanuit rusthouding)
2-3 seconden vasthouden op zwaartste punt (dus niet met je hoofd tot tegen je
knieen, maar probeer te voelen wanneer je buikspieren beginnen te branden)
2-3 seconden neerwaartse beweging
Onderaan niet rusten!
Herhaal dit tot je moet kotsen van de pijn. :p
Wacht 1 minuut en doe zo tot 4 setjes.
Neem een dag rust voor herstel
Doe de dag erna dan leg-raises op dezelfde manier en neem dan weer een dag rust.
Wissel natuurlijk wel wat af in oefeningen enzo, maar langzaam en gecontroleerd om
spiergroei te stimuleren.

- Als je voelt dat je beter kan, neem dan een dumbbell in je nek of leg een boek op je
borst en bouw weer langzaam op. Bij je benen klem je iets tussen je voeten.

Een sixpack moet je geduld voor hebben en dieeten. Meer is er niet aan... toch niet op je 13 :)

Terug
Naar boven