Fitness Seller

Wie gaan er morgen allemaal vissen?

geen camera bij de hand:( en ik was in m eentje dus moest hem ook nog eens in me eentje scheppen vanaf de kant met een hengel in de ene hand en het net in de andere:(

• Topic Starter Topic Starter
Ik ook een schub. Centimer of 60. Heeft me wel 5 vispogingen gekost, maja. Ging echt verrot moeizaam en had steeds ruzie met zo lelijke meerkoet. **** me, wat een neukfout van moedernatuur.

Ik ook een schub. Centimer of 60. Heeft me wel 5 vispogingen gekost, maja. Ging echt verrot moeizaam en had steeds ruzie met zo lelijke meerkoet. **** me, wat een neukfout van moedernatuur.

:D joh!!! met de korst of met kattenbrokken?:p

hehe...gaf het een mooie drill of niet? die van mij zwom de halve plas rond met zn rugvin uit het water als een ware Jaws:p

telkens als ik dat %$#@!beest bij de kant kreeg en dacht dat ie moe was trok ie weer een sprintje zodra ie het net zag:mad:

Korst. Gaat kattenbrokken dan beter?

Korst. Gaat kattenbrokken dan beter?

Wil wel eens beter gaan ja. Scheiden toch iets meer geur af dan een korst (niet geflavourd);)

In het weekend effe naar een privévijvertje van een kameraad geweest om wat met de korst te vissen.

Resultaat: 4 biggen van 9 13, 16 en 17kg! Die beestjes waren wat gegroeid sinds de laatste keer:eek:

En dat is nog niet alles: had ook nog een lijntje met levend visje voor de snoek/snoekbaars uitgelegd..

Resultaat: snoek van 93cm:p

Ik moet zeggen, op die vijver zitten bijna enkel prijsbeesten, dus als je iets vangt, is het kassa kassa.

Zit bijv. ook nog monsterpaling op:D

Wil wel eens beter gaan ja. Scheiden toch iets meer geur af dan een korst (niet geflavourd);)

In het weekend effe naar een privévijvertje van een kameraad geweest om wat met de korst te vissen.

Resultaat: 4 biggen van 9 13, 16 en 17kg! Die beestjes waren wat gegroeid sinds de laatste keer:eek:

En dat is nog niet alles: had ook nog een lijntje met levend visje voor de snoek/snoekbaars uitgelegd..

Ik moet zeggen, op die vijver zitten bijna enkel prijsbeesten, dus als je iets vangt, is het kassa kassa.

Hoe had je die snoek gevangen? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eerste vis van het jaar. :D

Hoe had je die snoek gevangen? :D

Gewoon met een levend visje (baars van 15cm) en met een dobber. Gelukkig zat de haak niet te diep, in zijn kieuwen ofzo, want ik was net een wandeling met 1 van die karpers aan het maken:p

Btw, kreeg gisteren nog een smsje van een kameraad die in Denemarken aan het snoeken is. Eerste snoek is binnen: 127cm:eek::eek::eek:

Gewoon met een levend visje (baars van 15cm) en met een dobber. Gelukkig zat de haak niet te diep, in zijn kieuwen ofzo, want ik was net een wandeling met 1 van die karpers aan het maken:p

Btw, kreeg gisteren nog een smsje van een kameraad die in Denemarken aan het snoeken is. Eerste snoek is binnen: 127cm:eek::eek::eek:

:eek::eek::eek::eek::eek:

waar zit die vijver?:D

Hoe vang je die kleine baarsjes het best. En niet bang om gepakt te worden met levend aas?

Ik know. Ik heb die snoek gisteren gezien (diepgevroren:p). Een monster:eek:

Ergens goed verscholen:p

Hoe vang je die kleine baarsjes het best. En niet bang om gepakt te worden met levend aas?

Met een kleine gele twister, genre hieronder

twisterkop-klassiek-geel.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Levend aas is geen probleem op privéputten hé.;)

Aan de Leuvense vaart (zegt je waarschijnlijk niks) ga ik altijd die baarsjes bovenhalen. Met zo'n gele twister heb ik er dan gemakkelijk 30 op een paar uur. Af en toe vliegt er ook een kleine snoek of een snoekbaars op;)

vrijdag weer een nachtje op de karper. Ben benieuwd!

Aan de Leuvense vaart (zegt je waarschijnlijk niks) ga ik altijd die baarsjes bovenhalen. Met zo'n gele twister heb ik er dan gemakkelijk 30 op een paar uur. Af en toe vliegt er ook een kleine snoek of een snoekbaars op;)

Hmm en dan vanaf de kant of hoe werkt dat het beste?

Hmm en dan vanaf de kant of hoe werkt dat het beste?

Ja, gewoon vanaf de kant smijten. Paar keer op dezelfde plaats en dan binnendraaien (soms met schokjes). Bijten ze niet, dan wandel ik wat verder.

Ik vis maximum dan een metertje of 2 van de oever af. Meestal een graskant of dikke losliggende stenen;)

Heel ontspannend. Bij goed weer vriendinnetje en picknickmand mee;)

En als het gras goed hoog staat:ds::D

Terug
Naar boven