MuscleMeat

Wie gaan er morgen allemaal vissen?

binnenkort geen paling meer te vangen dus met dit tempo:(

Nee idd ik lees dit net in een mail die ik krijg van Sportvisserij Nederland.

Aalproblematiek
De aal wordt met uitsterven bedreigd. De vangsten zijn sinds 1950 met 75% afgenomen. De glasaalintrek sindsdien met maar liefst 95%. Daarnaast is veel aal met dioxines vergiftigd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee dat is niks voor mij, ik wil continue bewegen en bezig zijn :D dat zitten wachten tot die pieper af gaat is niet wat helemaal wat ik zoek

Ook met karpervissen kan je constant in beweging zijn.
Je kan ook bv met de pen of korst op karper vissen.
Dan ben je een veel meer in beweging.

of met de korst:D

Moet morgenavond maar weer eens een dobbertje gooien, mooiste wat er is.
Zon op de kop, voedsel mee en ouwehoeren.

bump

• Topic Starter Topic Starter
Ik wou vanavond gaan, maar ga morgen ochtend. Heb van de week 2 avonden gevist , beide met levend aas maar gewoon niet eens een aanbeet gehad. Gooien jullie nog gesneden vis op de stek of hoe zit dat? Of iets met bloed doen?

Ik wou vanavond gaan, maar ga morgen ochtend. Heb van de week 2 avonden gevist , beide met levend aas maar gewoon niet eens een aanbeet gehad. Gooien jullie nog gesneden vis op de stek of hoe zit dat? Of iets met bloed doen?

snoek is niet erg actief met dit seizoen...geldt voor de meeste roofvissen muv baars en roofblei :p

2 snoeken en wat kleine baarsjes. Waar ik het meest van baal is het feit dat de tijd om een aasvisje te vangen , langer duurt dan het vangen van de snoek. :roflol:

Iemand nog tips van lokaties om op baars te vissen? Ik vind wel leuke beestjes en ving ze dit keer met wormen.

als je geen zin hebt in een boete zal ik opletten, je mag namelijk niet op snoek vissen in deze maand en al helemaal niet met levend aas.

daar in tegen is het wel leuk

2 snoeken en wat kleine baarsjes. Waar ik het meest van baal is het feit dat de tijd om een aasvisje te vangen , langer duurt dan het vangen van de snoek. :roflol:

Iemand nog tips van lokaties om op baars te vissen? Ik vind wel leuke beestjes en ving ze dit keer met wormen.

kruisnet :thumbs:

baars? jachthavens, steigers, bruggen...witte twister uitwerpen en binnenvissen maar:D

Hier zit anders nog genoeg plaling en roofvis mag al lang weer op gevist worden volgens mijn nieuwe boekje bij mijn akte

Terug
Naar boven