RaaR MaaR WaaR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
Idd dat is een van de oorzaken en paling zit eigenlijk ook alleen in redelijk schoon water.
Ze zijn vrij gevoelig voor vervuiling enz.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd dat is een van de oorzaken en paling zit eigenlijk ook alleen in redelijk schoon water.
Ze zijn vrij gevoelig voor vervuiling enz.

binnenkort geen paling meer te vangen dus met dit tempo![]()
dat zitten wachten tot die pieper af gaat is niet wat helemaal wat ik zoeknee dat is niks voor mij, ik wil continue bewegen en bezig zijndat zitten wachten tot die pieper af gaat is niet wat helemaal wat ik zoek
Ook met karpervissen kan je constant in beweging zijn.
Je kan ook bv met de pen of korst op karper vissen.
Dan ben je een veel meer in beweging.

Moet morgenavond maar weer eens een dobbertje gooien, mooiste wat er is.
Zon op de kop, voedsel mee en ouwehoeren.

Moet morgenavond maar weer eens een dobbertje gooien, mooiste wat er is.
Zon op de kop, voedsel mee en ouwehoeren.

Ik wou vanavond gaan, maar ga morgen ochtend. Heb van de week 2 avonden gevist , beide met levend aas maar gewoon niet eens een aanbeet gehad. Gooien jullie nog gesneden vis op de stek of hoe zit dat? Of iets met bloed doen?

snoek is niet erg actief met dit seizoen...geldt voor de meeste roofvissen muv baars en roofblei![]()

Ik wou vanavond gaan, maar ga morgen ochtend. Heb van de week 2 avonden gevist , beide met levend aas maar gewoon niet eens een aanbeet gehad. Gooien jullie nog gesneden vis op de stek of hoe zit dat? Of iets met bloed doen?
2 snoeken en wat kleine baarsjes. Waar ik het meest van baal is het feit dat de tijd om een aasvisje te vangen , langer duurt dan het vangen van de snoek.
Iemand nog tips van lokaties om op baars te vissen? Ik vind wel leuke beestjes en ving ze dit keer met wormen.

als je geen zin hebt in een boete zal ik opletten, je mag namelijk niet op snoek vissen in deze maand en al helemaal niet met levend aas.
daar in tegen is het wel leuk

Wie zegt dat ik op snoek viste? Ik viste op snoekbaars.![]()