Fitness Seller

Wie gaan er morgen allemaal vissen?

ach, het waren tenmisnte carps:D

die visvakantie lijkt me idd de bomb:D ik en emile overwegen om er samen heen te gaan...heflt van de dagen op meerval, andere helft van de dagen op zee:D

Hopelijk geeft het lange weekend wat mooi weer om te gaan.

vdaag weer de zoetwaterbiggetjes zien zonnen onder de brug:)

een tip...ondiep water met lelies:D favoriete paaiplek voor carps:p en tijdens het paaien raken ze hun voorzichtigheid kwijt:D

wel voorzichtig met drillen ivm stress voor die beestjes:)

Duuuuuude!!! Wat ontzettend gaaf man :D
Lijkt me echt tof om dat een weekje te doen, overdag lekker vissen en in de avond aan de baco's hehe. Waar vis je dan mee man, dooie eend ofzo? :D

Heb trouwens vandaag nog 2 karpers en een voorn gevangen. Alleen jammer dat de beide karpers niet groter waren dan 30cm :roflol:

Meerval?gewoon met aasvis...dus karpers, brasems, giebels, paling of gewoon met Pellets op de karpermanier:D

Karper spreekt voor zich en snoekbaars ook:p

Blackbass voornamelijk met kunstaas

en op zee met trawlen met grote pluggen of op de bodem met inkvis, stukken vis en kunstaas:D

Meerval?gewoon met aasvis...dus karpers, brasems, giebels, paling of gewoon met Pellets op de karpermanier:D

Karper spreekt voor zich en snoekbaars ook:p

Blackbass voornamelijk met kunstaas

en op zee met trawlen met grote pluggen of op de bodem met inkvis, stukken vis en kunstaas:D

:meal:

Wrackbaarzen!:p

een tip...ondiep water met lelies:D favoriete paaiplek voor carps:p en tijdens het paaien raken ze hun voorzichtigheid kwijt:D

wel voorzichtig met drillen ivm stress voor die beestjes:)

Er lopen hier heel wat polderslootjes in de buurt die ik eens ga verkennen. Blijf het toch het leukste vinden om met een pennetje/freeline/drijvend te vissen. Ben vorig jaar weer begonnen met karperen, na een pauze van ruim 10 jaar, maar heb tot nu toe slechts 1 polderknol weten te vangen:o:D

Er lopen hier heel wat polderslootjes in de buurt die ik eens ga verkennen. Blijf het toch het leukste vinden om met een pennetje/freeline/drijvend te vissen. Ben vorig jaar weer begonnen met karperen, na een pauze van ruim 10 jaar, maar heb tot nu toe slechts 1 polderknol weten te vangen:o:D

Om carp vissen met de broodkorst vind ik ook wel geweldig. Hemels geluid als je ze hoort slurpen!:D

adrenaline als je hem ziet zwemmen naar je aas :D

• Topic Starter Topic Starter
Is het niet veels te koud nu voor de flok?

Hopelijk wordt het morgen lekker weer, weer even een flokkie gooien.

hmmm...maar eens een DBB karper meet gaan houden dan?:p

straks vissen met een maatje tot uur of 12 want wil nog wel stappen :P

op paling nu het nog mag... :(

Kunnen we bestellen?

d

ps rook je ze ook of enkel rauw?:D

Terug
Naar boven