Fitness Seller

Wie gaan er morgen allemaal vissen?

• Topic Starter Topic Starter
In Nederland zijn de regels overal het zelfde wat dat soort dingen betreft.

Voor snoek geldt een gesloten tijd van 1 maart t/m 30 juni.

Voor baars, barbeel, kopvoorn, serpeling, sneep, snoekbaars, winde en vlagzalm geldt een gesloten tijd van 1 april t/m 31 mei.

Voor beekforel, beekridder, bronforel, geldt een gesloten tijd van 1 oktober t/m 31 december.

Voor zeeforel en zalm duurt de gesloten tijd het gehele kalenderjaar. Dat betekent dat zalmen of zeeforellen die gevangen worden, meteen dienen te worden teruggezet.

En dat geld voor HEEL Nederland. ;)

• Topic Starter Topic Starter
In Nederland zijn de regels overal het zelfde wat dat soort dingen betreft.

Voor snoek geldt een gesloten tijd van 1 maart t/m 30 juni.

Voor baars, barbeel, kopvoorn, serpeling, sneep, snoekbaars, winde en vlagzalm geldt een gesloten tijd van 1 april t/m 31 mei.

Voor beekforel, beekridder, bronforel, geldt een gesloten tijd van 1 oktober t/m 31 december.

Voor zeeforel en zalm duurt de gesloten tijd het gehele kalenderjaar. Dat betekent dat zalmen of zeeforellen die gevangen worden, meteen dienen te worden teruggezet.

En dat geld voor HEEL Nederland. ;)

Ja, precies. Dus Hospie, hoe kom je erbij van je snoekbaars?

vissen, schaatsen en curlen zijn echt de saaiste dingen die je kan doen in je leven...

Straks even wat zoetwaterbiggetjes eruit slepen, van de week ging het erg goed met de vlok.

Nice, waar vis jij mee?
Ik vis of met frolics(hondenbrokken), dobber met mais of met de vlok. Ligt nogal aan waar ik ga vissen op welk tijdstip etc..

Nice, waar vis jij mee?
Ik vis of met frolics(hondenbrokken), dobber met mais of met de vlok. Ligt nogal aan waar ik ga vissen op welk tijdstip etc..

Als ik veel tijd heb, met de boilies. Als ik gewoon effe een uurtje wil gaan, dan altijd met de korst. Zalig als je die monsters dan naar je korst ziet komen:D

Met de korst uiteraard enkel met goed weer als ze tegen het wateroppervlak liggen te zonnen. Ik haak ze, mijn vriendin schept ze:eek::D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vang de laatste tijd vroeg in de ochtend zulke lappen...Vorige week een nog veel grotere, maar had toen geen mobiel meegenomen... Echt LAPPEN! Het enige nadeel van brasum is dat het voelt alsof je een tak ophaalt...Wat een luie krengen...Maar vind momenteel alles beter dan paling, itt tot julie verhalen is het hier een plaag...

Als ik veel tijd heb, met de boilies. Als ik gewoon effe een uurtje wil gaan, dan altijd met de korst. Zalig als je die monsters dan naar je korst ziet komen:D

Met de korst uiteraard enkel met goed weer als ze tegen het wateroppervlak liggen te zonnen. Ik haak ze, mijn vriendin schept ze:eek::D
Haha, dat gehap is heerlijk inderdaad. Als je dat hoort weet je dat er zoetwaterbiggetjes zitten!

Dus jij bent ook zo'n typ die samen met zijn vriendin in de slaapzak gaat liggen........ Grr haha.
Ps. gister helemaal niets gevangen, 1 run gehad maar was hem kwijt.

Haha, dat gehap is heerlijk inderdaad. Als je dat hoort weet je dat er zoetwaterbiggetjes zitten!

Dus jij bent ook zo'n typ die samen met zijn vriendin in de slaapzak gaat liggen........ Grr haha.Ps. gister helemaal niets gevangen, 1 run gehad maar was hem kwijt.

Ja, absoluut. Is toch heerlijk als je dat samen kan doen:D

Hoop er zondag een paar 30+ponders uit te sleuren.:p

Zeker geef ik je groot gelijk in, als t vrouwtje tijd heeft gaat ze ook altijd mee.
Succes zondag, maak wat pics ouwe :)

Even een vraagje m.b.t. de Vispas, mag je in sommige wateren alleen met de vispas vissen of heb je altijd de vergunning van een desbetreffende vereniging nodig?

Ik zit bij een (klein) vereniging die de Vispas niet ondersteunt alleen de kleine vispas maar ik wil wel met 2 hengels kunnen vissen en op roofvis zou ik dan de Vispas kunnen nemen zonder dat ik extra lid wordt van een andere vereniging?

Terug
Naar boven