RaaR MaaR WaaR
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
Even een vraagje m.b.t. de Vispas, mag je in sommige wateren alleen met de vispas vissen of heb je altijd de vergunning van een desbetreffende vereniging nodig?
Ik zit bij een (klein) vereniging die de Vispas niet ondersteunt alleen de kleine vispas maar ik wil wel met 2 hengels kunnen vissen en op roofvis zou ik dan de Vispas kunnen nemen zonder dat ik extra lid wordt van een andere vereniging?
Je hebt zodra je met 2 hengels wilt vissen idd een gewone vispas nodig.
Aan de kleine vispas heb je dan niet genoeg.
Maar verder zal je altijd ook nog een vergunning nodig hebben van het water waar je wilt vissen.
En dan leg het er een beetje aan wat voor jou het voordeligste/slimste is om te doen.
want je hebt een kleine vergunning en dat houd in dat je meestal alleen mag vissen in het water van je woonplaats en miss wat aangrenzend water.
En je hebt een grote vergunning en dat houd in dat je eigenlijk in heel Nederland kan vissen met uitzondering van een paar wateren dan.
Als je nou nog meer wilt weten dit is de site van Sportvisserij Nederland en daar staat alle info die je nodig hebt over de vispas en visvergunningen.
http://www.sportvisserijnederland.nl/?page=home

...en maar vlug zn wagentje in