AndroidHealthClinic

Wie gaan er naar Qlimax of Nightmare?

Mars

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Misschien een beetje vroeg nog :D

Eind November is Qlimax en begin December is Nightmare in Rotterdam.

En degenen die zijn geweest vorig jaar, goede of slechte herrineringen?

Ik ga misschien naar qlimax!

opzekers Nightmare!!

Euromasters! Ruffneck!! Scott Brown! Rob! Etc......

"ALLES NAAR DE KLOT#H!!!!!!!"

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand of je nu al snel moet zijn met kaartjes kopen?

Ik denk dat Qlimax wel een uitverkocht kan raken, zeker omdat het de 10de editie is, en omdat op het laatste Outblast draait.

Denk trouwens niet dat Outblast hard gaat draaien denken jullie wel? of hard.... denk dat het te vergelijken zal zijn met Promo @ sensation black, al was dat ook weer niet echt zacht te noemen... je weet wat ik bedoel.

FireStarter zei:
Ik denk dat Qlimax wel een uitverkocht kan raken, zeker omdat het de 10de editie is, en omdat op het laatste Outblast draait.

Denk trouwens niet dat Outblast hard gaat draaien denken jullie wel? of hard.... denk dat het te vergelijken zal zijn met Promo @ sensation black, al was dat ook weer niet echt zacht te noemen... je weet wat ik bedoel.

Hoelang van te voren haal jij dan een kaartje meestal?

vorig jaar nightmare was erg goed dus ik zal er deze keer wel weer zijn. :)

Ik haal mn kaartje meestal zo snel mogelijk nadat de lineup en alles bekend is. Als ik mn kaartje dan al heb dan is het niet zo duur allemaal als je het bv vandaag koopt en morgen is het feest al. :D

Als je er vroeg bij bent dan bespaar je de ellende als het toevallig uitverkocht raakt.

Defqon1 zal volgend jaar echt wel in 2 weken uitverkocht zijn.

Qlimax mischien ook na hardbass.

Hopen op een goed feestje na het drama met q-base.

Defqon was top volgend jaar cker weer.

qlimax!! kaartverkoop is al bezig. Zal wel weer uitverkocht zijn maar hoop dat ze minder dan 25000 kaarten verkopen want het was vorig jaar wel ERG druk in die Gelredome.

Als je gaat, zorg dan dat je vroeg aanrijd. Vorig jaar van mij huis tot arnhem (45-50 km) 2,5 uur gedaan door file en massale drugscontrole. Toen nog eens met de pendelbus naar glredom een 8 euro parkeer geld.

Dus vreg vertrekken en bij het stadion 5 euro parkeren.

(waar zeg ik dit eigenlijk, nu gaat iedereen vroeg en heb ik zelf geen plaats meer ???)

Ik ga zowieso!! vriend van me heeft een boekingsburo en hij boek heel veel dj's voor grote feesten!! Dus heb altijd voor een zacht prijsje VIP-kaarten :D

Qlimax en defcon zvind ik in principe de mooiste feersten was vroeger ook een echte gabber maar dat hoeft voor mij niet meer!!!!!

mazzzzels :cool:

Ik ga altijd met een georganiseerde bus die een maat van me regelt :D . Nooit in de file, altijd uitstappen voor de deur ;) . Beter kan het niet.

Ja zelfs met Q-Base geen file :D

Nightmare misschien, lekker dichtbij dus dan kan je tenminste nog eens een taxi naar huis nemen in je 1tje als je niet meer kan :)

Gewoon je kaarten op www.ticketbox.nl kopen.
Qlimax is nog niet uitverkocht voorzover ik weet.

Kaartje Nightmare koop ik wel later aangezien het pas in december is.

qlimax staat reeds vast!

Qlimax.

kaart verkoop gaat aardig hard.

vorige editie was mooi, alleen beetje erg druk.
en die trance homo's mogen ook wel weg blijven voortaan (bas en ram)

Ja het moet niet zo druk zijn idd.

Weet iemand hoe het zit met watervoorziening? want ik hoorde al dat ze voor een hoop geld water verkopen.. hoe bedoel je uitbuiters? is het kaartje al niet duur genoeg? :eek:

Terug
Naar boven