Fitness Seller

Wie gaan er naar Qlimax of Nightmare?

Ik heb die kerel daar nog gesproken, hij deed aan BB wedstrijden zei die!
Echt een enorme buffel zeg!

Leviathan zei:
Zou wel s weer naar zo'n feest willen, alleen kost zo'n weekend me massa, dus dat vindt ik jammer.

Zaterdagsnachts feesten, Maandags pas weer een beetje normaal kunnen eten.....nee, toch maar niet.

valt wel mee hoor (mietje ;) ) gewoon goed eten van te voren (+shakie) , niet te veel drugs en bij thuiskomst een shake, 6 uurtjes slapen en weer eten.

Tenminste....ik herstel over het algemeen erg snel van zo'n feestie :D

• Topic Starter Topic Starter
Pumpin' zei:
valt wel mee hoor (mietje ;) ) gewoon goed eten van te voren (+shakie) , niet te veel drugs en bij thuiskomst een shake, 6 uurtjes slapen en weer eten.

Tenminste....ik herstel over het algemeen erg snel van zo'n feestie :D

Idd als je goed eet dan kan je het alleen maar als een stevige cardio sessie zien LOL!!

Dit is de goorste gay die ik ooit heb gezien man, getver. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Splendid zei:
Een HELE stevige cardio sessie. Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, te confronterend denk ik... :D

Lol idd, zo snel je weer in de auto bent meteen een shake nemen.. achja de pro's gaan ook wel eens uit hun dak :cool:

En die gays gadverdamme die moeten ze niet toelaten, mits ze zich gewoon net als een hetero gedragen want dan heb ik er geen problemen mee zolang ze maar niet aan me gaan zitten.

die 2 maakten de fotos :P hahahah

iig zo erg had ik het naar me zin op Qlimax

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

btw check niet naar mijn rot kop :P

Iemand nog naar Nightmare?

Tjalle zei:
die 2 maakten de fotos :P hahahah

iig zo erg had ik het naar me zin op Qlimax

btw check niet naar mijn rot kop :P

Je kijkt niet echt blij. Had je liever die 2 homo's naast je gehad :D ;)

hehhe nee dankje :P was een moment opname he mjah ksta not lekker op de foto :( iig die meiden zijn wel nice he ;)

Terug
Naar boven