MuscleMeat

Wie gaan er naar Qlimax of Nightmare?

meeting zou wel lachuh zijn, zou alleen nie weten waar, ben nog nooit in het gelredome geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen gewoon ze lul uit ze broek laten hangen heel de avond dan "pik" je ze er zo uit :D

Is er ergens een goeie meetingplek dat iemand weet?

Nee ;)

Niemand weet hoe het er van binnen uitziet. Hoe alles is opgebouwd.
denk dat je beter meetings op defqon ofzo kunt houden.

Das k*tje dan.

meeting is wel te doen hoor

er staat vooraan een verkoop tentje van q-dance met shirtjes enzo

aangezien er daarmaar 1 van is, kun je elkaar moeilijk mis lopen

nog maar 3 daagjes :)

idd. boven de tribunes aan de linkerkant loopt een groter gang met eettentjes en drinktentjes. daar is genoeg ruimte.

Ik zou zeggen: 2:00 of 3:00 linksboven bij de eerste deur boven bij de gang waar de eethuisjes staan (eerste deur gezien vanaf het podium)

Prijsvraag: wie het wazigste is, wint een buisje GHB :D

Pumpin' zei:
idd. boven de tribunes aan de linkerkant loopt een groter gang met eettentjes en drinktentjes. daar is genoeg ruimte.

Ik zou zeggen: 2:00 of 3:00 linksboven bij de eerste deur boven bij de gang waar de eethuisjes staan (eerste deur gezien vanaf het podium)

Prijsvraag: wie het wazigste is, wint een buisje GHB :D

vind het best, maar pass da buisje maar vast door, ben waarscheinlijk nog te vaag om optijd bij die meeting te zijn, in 5 jaar tijd heb ik wel te verstaan 1 meeting megemaakt, de rest kon ik nie vinden of was ik vergeten

eey ff goede afspraken maken ik wil wel wat lui zien hoor :)

Jaman moeten we doen.

Laat 2 a 3 uur nou altijd de uren zijn die ik altijd mis :s ... het word meestal 11, 12, 1, 2 en dan ineens 5a6 uur .

Ik weet niet of het lukt. Ik heb iig een shirt aan per rode spikes erop.

KAN JE NIE MISSEN :D

wat wordt de tijd nou dan ??? en de prijs is al binnen dus...... :rolleyes:

Ok dan! 2 uur bij te eet tentjes dan??

Ik ben er!

Volgens mij gaan vage afspraken niet lukken, er moet even consequent worden gezegd waar en hoelaat.

ik vind het goed!! martin wij gaan zowieso heen :D kijken om er meerdere boarders aanwezig zijn :)

als jullie nou met zun alle gaan schreeuwen dan weet ik wel waar ik naartoe moet gaan ....

owjah als jullie iemand zien springen en hele tijd zien schreeuwen dan ben ik het :cool: owjah als jullie de harem achter me zien dan hebben jullie geluk en mogen jullie er 1 uitkiezen :)

Terug
Naar boven