MuscleMeat

Wie gaan er naar Qlimax of Nightmare?

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik doe is als ik naar de wc moet iig 2 lege flesjes meenemen. Klinkt nogal stom, maar het is gewoon makkelijk. Ik hoop dat de overheid hier eens ingrijpt en water gratis stelt ivm uitgedroogde mensen ect.

FireStarter zei:
Ik hoop dat de overheid hier eens ingrijpt en water gratis stelt ivm uitgedroogde mensen ect.

Good point, als Pim nog had geleefd hadden wij gratis yerricans water te zuipen gehad op feesten.

Dus als Wilders NOG extra stemmen erbij wilt hebben heeft hij hier nog een mooi puntje om mee te nemen. Zou heel relax zijn, nu heb je soms van die dorstbuien, en die zijn achteraf best duur.

Mensen zouden eigenlijk die feesten massaal moeten boycotten maar dat gebeurd toch nooit.

Ik denk dat boycotten niet de goede manier is. Misschien een handtekeningactie weet ik veel in die geest. Iig te laten merken dat iedereen erop tegen is.

Je moet een feest niet gaan boycotten, dadelijk zit Q-dance bv in geldproblemen en dan gaan een paar feesten niet door.

Ik denk niet dat ze zo gigantisch veel winst maken hoor.

Bump.

ik ben erbij op qlimax

ook op thunderdome 4 dec in utrecht ben ik van de partij :D

Paraat!

Voor mij is het weer een tijdje geleden dat ik naar een feestje ben geweest (geld, bb, stage). Maar nu weer extra hard ertegenaan! Nu maar hopen dat ik niet aan elke lichtelijk gespierde gast ga vragen of ie van dbb komt...

Misschien een meetingkje houden? lol

Jah jongens zaterdag is het zover gelredome 20 minuten van mijn huisje enigste wat ik mee meeneem is een 1,5 liter fles Goldenpower die ik bij het stadion leeg zuip en een hoop Vreten BtW ik ga ook naar NIGHTMARE IN ROTTERDAM :D... Misschien nog X-Qlusive? voor de gene die naar Qlimax gaan ik zie je Zaterdag ;)

als ik de weg niet kwijt (op diverse manieren :D) ben dan ben ik ook van de partij :D

Pfff zal wel weer wat worden. Heb sinds vrijdag GHB ondekt hehehehe.

Lekker

Ik kijk naar het weekend uit.

qlimax way to go en is al een tijdje uitverkocht hoor ik

maar wordt een goed feestje hebben met 50 man een bus gehuurd en op de heenweg al feesten dus.

Heb zin in zaterdag. :banana: :banana: :banana:

Splendid zei:
ik ben voor!

ik ben alleen niet bekend in het gelredome, dus een locatie kan ik niet verzinnen. Tijd: 3:00 uur? Als iedereen gek is, hahaha!

Idd meeting is idd wel lastig ja, misschien dat Harry de Jonge een stand kan versieren voor dbb lol :D

bij dhet gelredome zit er 30 meter een macdonalds vandaan misschien een idee? daar af te spreken kunnen we gelijk onze lusten weerstaan hahah :)

Eigenlijk zou iedereen een dbb shirt aan moeten hebben dan zou het herkennen geen probleem zijn.
Ik kan me nog herrineren dat Jar Animal Dbb op ze body had geschreven tijdens een feest :D

Mars zei:
Eigenlijk zou iedereen een dbb shirt aan moeten hebben dan zou het herkennen geen probleem zijn.
Ik kan me nog herrineren dat Jar Animal Dbb op ze body had geschreven tijdens een feest :D

ik doe hem aan ok

maar dat ik niet starks als enige daar rond loop in me dbb shirtje

Terug
Naar boven