AndroidHealthClinic

Wie gaan er naar Qlimax of Nightmare?

• Topic Starter Topic Starter
Er is nu ook echt goed afgesproken :cool:

Tjalle zei:
als jullie nou met zun alle gaan schreeuwen dan weet ik wel waar ik naartoe moet gaan ....

owjah als jullie iemand zien springen en hele tijd zien schreeuwen dan ben ik het :cool: owjah als jullie de harem achter me zien dan hebben jullie geluk en mogen jullie er 1 uitkiezen :)

als er een harem achter jou staat zal het wel komen omdat ik naast je sta :D

nou ik ben om 2 uur bij de eerste deur links (vanaf het podium gezien) van de gang met eettentjes. Ik draag een zwart Bjorn Borg t-shirt. met lange mouwen, gele puma's en zwwarschijnlijk blauwe vale baggy spijkerbroek. (waarschijnlijk vergezeld door een lekker indo-meisje dat wazig uit dr oogjes kijkt :D)

Nou tot dan :)

ik probeer er te zijn, loop met een knal oranje shirtje rond met soul erop. mocht iemand mij verdwaald rond zien lopen spreek me dan maar ff aan, ik bijt niet :cool:

Whoeeeiiii nog maar 3 uurtjes en dan richting qlimax :d :d :d

lekker nuchter 10 uur lang stampen :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Homer17 zei:
Whoeeeiiii nog maar 3 uurtjes en dan richting qlimax :d :d :d

lekker nuchter 10 uur lang stampen :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben er om half 10 -10 uur dan weet ik zeker dat ik op tijd ben :p

wow ben net weer ontwaakt, wat een feest zeg. ging als een kanonskogel, zeker op die laatste set van outblast. charly lownoise, technoboy en dana waren ook super vet.

de meeting heb ik geloof ik gemist, ik heb wel pumpin aan het begin van de avond gezien.

Wat een nacht, gruwelijk! Ik heb me echt prima vermaakt!

Wat een berg mooie vrouwen ook hee! Ik ben echt lekker uit me plaat gegaan!

Ik kwam Zwier nog tegen, toen ik net binnen kwam, hij vertelde me over een B&F meeting om half 2. Ben niet meer geweest, te druk met beuQen :rolleyes: haha! Ik heb vrijdag mijn kuiten workout laten schieten, was niet onverstandig!

Uhm jah... vond de muziek echt zwaaaaaaaaar tegenvallen....
Maar het was echt een VETTE avond ey :D vette lasershow en vuurwerk :cool:

jaman superavond, beetje te druk, en ook te triest dat er bordjes bij de wasbakken hingen van "geen drinkwater" terwijl het gewoon goed water was maarja zij lopen anders het geld mis van de flesjes water mis :rolleyes:

Liepen er toevallig lui van Dbb rond zonder t shirt? :D

Mars zei:
jaman superavond, beetje te druk, en ook te triest dat er bordjes bij de wasbakken hingen van "geen drinkwater" terwijl het gewoon goed water was maarja zij lopen anders het geld mis van de flesjes water mis :rolleyes:

Liepen er toevallig lui van Dbb rond zonder t shirt? :D

euh geloof wel een paar uur zonder gelopen ja, weet niet van hoe laat tot hoe laat :cool:

Ik zag er wel een stel lopen idd.

Wow, wat een feestje. Ik vond Qlimax toch zeker vetter als Sensation. Qlimax lijkt toch iets duisterder.

Maar helemaal vooraan bij de bassboxen was het geluid SUPER. Verder waren er continue om je heen lekkere meidjes tezien :D , en kwa decor en lichten.... damn, zoiets als dit heb ik nog nooit gezien. Ik begin nu toch wel te twijfelen welk feest ik vetter vond. Defqon1 of Qlimax. (decibeloutdoor, qbase, sensation black en in qontrol kunnen er iig niet aan tippen)

Die lazerkanonnen :eek: :eek: , toen die voor het eerst aangingen dacht ik echt zovan wat is hier dan aan de hand :D , niet normaal echt te vet.
Sta ik vooraan helemaal te beuQen met mn ogen dicht doe ik mn ogen open zie ik ineens de camera voor me neus staan :cool: .

Verder heb ik Pumpin nog gezien en voor de rest helemaal niemand :rolleyes: . Had het maar niet zo'n goed feest moeten zijn, dan had je nog tenminste tijd om naar meetings tegaan.

Topfeest Alleen k*t dat id-tradio de uitzendrechten niet kon betalen

Schijnt dus gigantisch k*t tegaan bij id-t.

outblast rules was de vetste set van de hele avond :coolnana: :coolnana:

leek wel of ze de volumeknop pas de laatse dreikwartier vol open gooiden :cool:

hoorde op t nieuws dat bij qlimax 85 mensen opgepakt waren omdat ze hardrugs bij zich hadden..... stond er veel controle?

Nee kon gewoon doorlopen eigenlijk. Wat ik wel gezien had... ik zat op de tribune te chillen.... Hoor ik geschreeuw achter me, dus ik omdraaien. Zie ik van bovenaf een meidje naar beneden sprinten, en 10 meter achter een hoop bodyguards. Zij over de stoeltjes naar beneden rennen, en net op tijd zag je dat ze het grote publiek bereikte en verdween. Iedereen om me heen... Yes ze heeft ut gehaald :D Lache!

damn mannen ****ing heavy feest :D kheb nog geen een uur geslapen klote zooi moesten ****ing lang wachten op arnhem centraal klote NS, nways volgens mij hebik wel een groep DBBers gezien ... feest was net 1 uur aan de gang of de shirts gingen al uit en daar kwamen de bulk/cut buikjes tevoorschijn een van jullie nog rondgelopen met een zwart nike doekje op de kop aardig gespierd? Btw welke van de vreetkramen hadden we moeten staan hehehe niks gezien , Vonden jullie het ook niet dat Technoboy dezelfde liveset heeft gedraaid als bij inQONTROL ze waren hem aan het filmen en toen kwam op het scherm dat op het fluweel aan draaien was terwijl er helemaal geen platen op lagen ik vond the prophet trouwens wel gaaf heheheh was wel komisch op die schermen stond e hele tijd Technoboy And Phropet hahahaha sukkels :P spelfoutje ;) btw helemaal strak gestaan gister van de REdbull en van de Q-bit WAT EEN ROTZOOI!!!! SMAAKTE VOOR GEEN METER en het glazuur sprong van je tanden... niet normaal en of ik er nou geil van werd nou nee, Ik vond charly lownoise eigenlijk ook tegenvallen, kheb alles meegemaakt behalve dana die maar 10 minuten ofzo, onder haar zijn we ff gaan rondlopen ff sukkels bekijken die half doodlagen te gaan op de gangen hehehe,

ook nog zon gast zien rondlopen die helemaal aan het trippen was dat wijf was ****ing lekker alleen jammer dat ze van zulke rare bekken aan het trekken was heletijd de tong uit de mond ze leek net iemand met het downsyndroom best wel sneu ik wou eerst zeggen had je je rotzooi maar niet via via moeten kopen hehehe voor de rest lekker staan beuken op outblast maar vond zijn liveset veel op die van Defqon1 lijken beetje jammer maarjah mag de pret niet drukken altijd leuk 25000 mensen zien stampen.

owjah nog zoiets liep ik daar met mijn vestje half open boventorso halferuit komt zon MILF naar me toe zegt ze van eey kom eens dus ik met mijn hoofd ernaar toe trekt dat wijf zo mijn vest los zegt ze van ow lekker.... ik zo weet ik toch :P stomme reactie

en nog ff wat smartdrugs gekocht daar shit wat een spul ik werd er me toch een partij duizelig van ja je zou er chill van worden **** it, volgens mij moet je het niet met red bull drinken brrr heb ik daar ff staan trippen maarjah was me het qlimaxje wel :)

op naar nightmare in rotterdam

BTw iemand nog die Terminator kerstman zien rondlopen met 2-4% BF? die gast van 2 meter zo wat een kerel echt zon terminator met een kerstmuts op hehehe :P

Ik zag wel een hoop vocht monsters rondlopen hoor, van die lui die dachten dat ze Ronnie Coleman waren ofzo lol.

Tjalle zei:
ook nog zon gast zien rondlopen die helemaal aan het trippen was dat wijf was ****ing lekker alleen jammer dat ze van zulke rare bekken aan het trekken was heletijd de tong uit de mond ze leek net iemand met het downsyndroom best wel sneu ik wou eerst zeggen had je je rotzooi maar niet via via moeten kopen

die hadden dus juist goede shit kerel, het ziet er niet uit da hoef je mij niet te vertellen, maar die lui die er zo uit zien, voelen zich dus echt uber. maargoed van het feest krijg je zo weinig mee, kan je net zogoed thuis doen.

jajajjajajja die kerstman van 2 m, echt super die vent, hij stond ook zo strak als een heipaal.

Tjalle zei:
damn mannen ****ing heavy feest :D kheb nog geen een uur geslapen klote zooi moesten ****ing lang wachten op arnhem centraal klote NS, nways volgens mij hebik wel een groep DBBers gezien ... feest was net 1 uur aan de gang of de shirts gingen al uit en daar kwamen de bulk/cut buikjes tevoorschijn een van jullie nog rondgelopen met een zwart nike doekje op de kop aardig gespierd? Btw welke van de vreetkramen hadden we moeten staan hehehe niks gezien , Vonden jullie het ook niet dat Technoboy dezelfde liveset heeft gedraaid als bij inQONTROL ze waren hem aan het filmen en toen kwam op het scherm dat op het fluweel aan draaien was terwijl er helemaal geen platen op lagen ik vond the prophet trouwens wel gaaf heheheh was wel komisch op die schermen stond e hele tijd Technoboy And Phropet hahahaha sukkels :P spelfoutje ;) btw helemaal strak gestaan gister van de REdbull en van de Q-bit WAT EEN ROTZOOI!!!! SMAAKTE VOOR GEEN METER en het glazuur sprong van je tanden... niet normaal en of ik er nou geil van werd nou nee, Ik vond charly lownoise eigenlijk ook tegenvallen, kheb alles meegemaakt behalve dana die maar 10 minuten ofzo, onder haar zijn we ff gaan rondlopen ff sukkels bekijken die half doodlagen te gaan op de gangen hehehe,

ook nog zon gast zien rondlopen die helemaal aan het trippen was dat wijf was ****ing lekker alleen jammer dat ze van zulke rare bekken aan het trekken was heletijd de tong uit de mond ze leek net iemand met het downsyndroom best wel sneu ik wou eerst zeggen had je je rotzooi maar niet via via moeten kopen hehehe voor de rest lekker staan beuken op outblast maar vond zijn liveset veel op die van Defqon1 lijken beetje jammer maarjah mag de pret niet drukken altijd leuk 25000 mensen zien stampen.

owjah nog zoiets liep ik daar met mijn vestje half open boventorso halferuit komt zon MILF naar me toe zegt ze van eey kom eens dus ik met mijn hoofd ernaar toe trekt dat wijf zo mijn vest los zegt ze van ow lekker.... ik zo weet ik toch :P stomme reactie

en nog ff wat smartdrugs gekocht daar shit wat een spul ik werd er me toch een partij duizelig van ja je zou er chill van worden **** it, volgens mij moet je het niet met red bull drinken brrr heb ik daar ff staan trippen maarjah was me het qlimaxje wel :)

op naar nightmare in rotterdam

t*ring, kon je de puntjes niet vinden ??? Op die tien na dan.

Zo te lezen was het wel ok he :) Je zou haast zeggen dat je nog uit je plaat bent als je dit leest.

Terug
Naar boven