- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:jaman superavond, beetje te druk, en ook te triest dat er bordjes bij de wasbakken hingen van "geen drinkwater" terwijl het gewoon goed water was maarja zij lopen anders het geld mis van de flesjes water mis![]()
maniac zei:t*ring, kon je de puntjes niet vindenOp die tien na dan.
Zo te lezen was het wel ok heJe zou haast zeggen dat je nog uit je plaat bent als je dit leest.
jah volgens mij liep nog wel te trippen mjah das nou wel weer over heheheh ik was om 10 uur sochtends gister thuis en gister om 1 uur zat ik alweer aan de gewichten hahahah ging ****ing lekker
alleen nu ben ik rats naar de k*t hehehe
, kzal eens een foto plaatsen van hoe erg ik het naar me zin had ff kijken of ik er een kan vinden 
bur zei:en wie heeft die grote bikkel van een jarno harms nog gezien? met kerstmuts
wat een reus![]()
denk duw hem wel ff aan de kant.............
nou mooi niet dus .

Tjalle zei:hahaha deze gast bedoel ik [Afbeelding niet meer beschikbaar]
btw dit is niet jarno harms
dave hawk zei:Volgens mij heeft deze gast nog nooit een gewicht aangeraakt![]()
misschien lang maar verder......![]()

FireStarter zei:Nee kon gewoon doorlopen eigenlijk. Wat ik wel gezien had... ik zat op de tribune te chillen.... Hoor ik geschreeuw achter me, dus ik omdraaien. Zie ik van bovenaf een meidje naar beneden sprinten, en 10 meter achter een hoop bodyguards. Zij over de stoeltjes naar beneden rennen, en net op tijd zag je dat ze het grote publiek bereikte en verdween. Iedereen om me heen... Yes ze heeft ut gehaaldLache!
bur zei:outblast rules was de vetste set van de hele avond :coolnana: :coolnana:
leek wel of ze de volumeknop pas de laatse dreikwartier vol open gooiden![]()

dave hawk zei:Volgens mij heeft deze gast nog nooit een gewicht aangeraakt![]()
misschien lang maar verder......![]()
Splendid zei:Heeft iemand trouwens ook die gast gezien die zo stijf als een plank en met zijn bek vol met bloed werd afgevoerd?
Ik stond vlak bij zo'n stand (in de zaal achteraan) waar ze shirts enzo verkochten, komen er ineens twee gasten aan die een kereltje op die toonbank gooien, helemaal stijf en echt zijn gezicht van neus tot kin zat onder het bloed. Met van die belletjes erbij enzo. Getver. Ik schrok me wezenloos man. Ik wilde nog vragen wat er aa nde hand was en of ik kon helpen (ik stond er per slot van rekening naast) maar voordat ik er erg in had hadden ze 'm alweer opgeladen en richting EHBO gegaan.
Ondanks een vette avond is dat toch iets wat je ook mee naar huis neemt.
Pumpin' zei:
VuurVlam zei: