AndroidHealthClinic

Wie gaat er of is er naar de film van Borat geweest?

wacht wel tot er een goede versie van is om te downloade;)

ik ken der wel om lagge!

"High Five!!!" :roflol:

Vind 't maar saai die boorrat.

Hmm vind hem een beetje overdreven doen, filmpjes van 3+ jaar geleden staan op internet en hij doet nog PRECIES etzelfde, heb onderhand die filmpjes 200 keer gezien (en dus ook 200 keer gehuild van et lachen), dus is een beetje vervelend geworden!

Ook toen bij Jensen, hele tijd "jeksemesh" en "wowawiewa" beetje jammer dat ie niks nieuws heeft.

Hmm vind hem een beetje overdreven doen, filmpjes van 3+ jaar geleden staan op internet en hij doet nog PRECIES etzelfde, heb onderhand die filmpjes 200 keer gezien (en dus ook 200 keer gehuild van et lachen), dus is een beetje vervelend geworden!

Ook toen bij Jensen, hele tijd "jeksemesh" en "wowawiewa" beetje jammer dat ie niks nieuws heeft.

heel erg eensch!

Heb je de film reeds gezien dan?

Ja is wel lachen, maar het moet ook niet te lang duren.

Anderhalf uur Borat lijkt mij een beetje overkill.

yes, I like coïtus

Ik heb voorstukjes gezien en heb hard moet lachen!:D
Wel meer een film voor op DVD dan voor de bioscoop, maar lijkt me wel echt leuk!

Voorstukjes zeggen niet altijd veel. Het schnitzelparadijs leek ook echt mooi, als je de voorstukjes mocht geloven. Bleek dat je alle 'mooie' stukjes al in het eerste kwartier van de film tegen kwam, en de rest niet veel soeps was.

Maar dit lijkt me wel een goede film, hopelijk is ie snel te downloaden.

Heb de film gisteren gezien, valt zwaar tegen. Er zitten wel een paar leuke stukjes tussen, maar Ali G was stukken beter. Verbaast me eigenlijk dat Borat het overleeft heeft ??? .

in 1 woord: Subliem

Sasha Baron Cohen heeft het voor mekaar gekregen om weer een typetje neer te zetten (die zelfs de bioscoop haalt). Deze film is een aanval op het republikeinse Amerika van vandaag de dag. Amerikanen worden voor de gek gehouden waar ze bij staan, er wordt de spot gedreven met hun eigen dommigheid. Borat weet op een humoristische wijze de vinger te leggen op zere plekken in de amerikaanse samenleving. De samenleving waar Amerikanen zelf prat op gaan. Door de onderbroeken lol heen, is dit eigenlijk een satire op een land als dat van de VS. Onovertroffen!!!

Terug
Naar boven