AndroidHealthClinic

wie gebruikt er allemaal een preworkout ??

proradost

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hallo,

Wie gebruikt er een pre-workout supplement en wat ?
Dat kan gaan van dextrose tot wat weet ik nog ???
Bevindingen ??

Met of zonder creatine ??

Thanks.

Doei

gewoon een whey shake, tijdens t trainen dextro, na t trainen whey met dextro, soms creatine of glutamine of s wat anders.

Nee op het moment niet. Zoalng ik genoeg eet groei ik ook wel. maar als ik weer geld heb, wel weer gewoon whey

op't moment creatine en supercharge

Jep een eigenbrouwsel. Met creatine en beta alanine onder anderen.

2 scheppen storm van Universal
5 gram L-leucine
5 gram BCAA
30 gram Whey

Momenteel No xplode (slechts 2 trainingen in de week, anders is de werking ervan direct weg) !!

Maandje geleden pakte ik nog White flood, in begin héél goed Pre workout product, na 2 weken begon het effect al echter af te nemen, jammer !!

Indien ik dit niet pak, neem ik me gewoon een Whey shakie !

• Topic Starter Topic Starter
ik heb juist white flood besteld...nu even geen creatine. Ik ben benieuwd wat dit
bij mij zal doen ???

Koop veel losse aminozuren zal wel komen omdat ik vroeger veel fietste en via het fietsen in aanraking ben gekomen met supplementen. en ook omdat ik geen enkel supplement wat kant en klaar is lekker vind smaken. Whey alleen vind ik eigenlijk al niks moet altijd een stukkie fruit bij liefst meerdere.

Op dit moment gooi ik vitamine C in poedervorm BCAA's creatine beta-alanine l-taurine l-tyrosine whey en maltodextrine in 0,25 liter spa fruit of cranberrysap nog wat melk erdoor en meestal een banaantje. Denk overigens dat de meeste de smaak hiervan niet zullen waarderen vind het zelf ook niet lekker maar krijg het wel makkelijk weg. Makkelijker als de kant en klaren producten.

Denk dat veel van de ingredienten terug te vinden zijn in de meeste pre workout shakes.

Laatst bewerkt:
Niemand hoofdpijn van de No-explode? Ipv extra energie heb ik hoofdpijn en train ik slechter. Voor mij ff niet meer.

op het moment gebruik ik RPM als pre

na het trainen Drive

zit er bijna doorheen.. behoorlijk goeie stack :D

ik ging alleen een beetje TE hard met die RPM, kheb nu beetje een blessure in me rechterarm :(

Terug
Naar boven