Fitness Seller

wie gebruikt er allemaal een preworkout ??

• Topic Starter Topic Starter
wat zijn de goeie werkende maar zonder creatine ?

White flood weet ik...Maar werkt het wel naar behoren ???

Thanks

atm een uurtje voor het trainen een wheyshake

en tijdens het trainen 4gr kaneel 5gr crea en 30gr dextrose, binnenkort komt hier nog wat beta alanine bij.

atm een uurtje voor het trainen een wheyshake

en tijdens het trainen 4gr kaneel 5gr crea en 30gr dextrose, binnenkort komt hier nog wat beta alanine bij.

meng je dat dan allemaal door elkaar ??

Kaneel ???

Neem je dat altijd voor een training of wissel je soms af met iets anders ??

meng je dat dan allemaal door elkaar ??

Kaneel ???

Neem je dat altijd voor een training of wissel je soms af met iets anders ??
gooi ik gewoon in m'n bidon, whey drink ik voor het trainen, soms gooi ik er tijdens het trainen nog wat soja eiwit bij.

ik heb creatine monohydraat en dextrojuice besteld bij XXL.

Gewoon die twee te samen mengen (10 gr crea en ? gr dextrojuice) ???

Voor wat is kaneel goed ???

ik weet niet wat er in je dextrojuice zit he en 10gr crea is wel vrij veel, waarom vraag je dit eigenlijk? je doet toch wel research over wat je wilt gaan gebruiken?

kaneel vergroot de insulinegevoeligheid van spierweefsel.

ik weet niet wat er in je dextrojuice zit he en 10gr crea is wel vrij veel, waarom vraag je dit eigenlijk? je doet toch wel research over wat je wilt gaan gebruiken?

kaneel vergroot de insulinegevoeligheid van spierweefsel.

Ja sorry....1*5gr crea.....je mag 10 gr nemen per dag.

Dextrojuice
Superfijne Dextrose met Taurine in een heerlijke orange smaak!

Na de training is DextroJuice het meest anabole (spieropbouwend) wat je kan innemen.
Na een intensieve training is het glycogeen uit de spieren en lever verdwenen en zijn de spiervezels beschadigd. Om zo snel mogelijk te herstellen moeten we dus het glycogeen in de spieren en lever herstellen en de spierafbraak stoppen.

Veel krachtsporters nemen direct na de training een eiwitshake. Je lichaam gaat echter deze eiwitten dan omzetten in glucose om de uitgeputte glycogeen depots aan te vullen.

Wil je optimaal groeien?
Neem dan direct na de training DextroJuice samen met Whey Proten Instant in. Het toegevoegde Taurine zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en een sneller herstel.

Glucose moleculen zijn de allerkleinste vorm van koolhydraten en de snelst opneembare. Andere koolhydraatvormen moeten eerst nog worden afgebroken voordat ze kunnen worden opgenomen. Omdat glucose zo snel wordt opgenomen, laat het de bloedsuikerspiegel snel stijgen. Hierdoor gaat het lichaam insuline aanmaken waardoor de voedingsstoffen snel in het spierweefsel worden opgenomen.

Samenstelling per 100gram:
Energie 372 kcal
Eiwit 0 g
Koolhydraten 93 g
Vet 0 g
Taurine 5 g

Gebruik: Neem direct na de training ca. 0,4 gr x je lichaamsgewicht aan DextroJuice in samen met 40 gram Whey Protein Instant. Weeg je 80 kg dan neem je dus 32 gram DextroJuice.

1 maatschep is 20 gram.

Smaak: Orange

1 shake met : 50gr Malto, 30gr whey daarmee spoel ik weg : 5 gr creatine, 5 gr. glutamin en 5 gr bcaas.

als ik deze shake eens een paar weken weg laat, omdat ik bijv te lui was op tijd na te bestellen voel ik me een stuk slapper.
of dat nou placebo is of niet....

weihydrolisaat en creatine

Before workout: Animal Pump or Shock Therapy

During workout: One of two drinks;

1 scoop Storm
1 scoop BCAA powder
1 serving Glutamine & Creatine
Gatorade powder
Water

OR

1 scoop storm
1 scoop shock therapy
Gatorade powder
1 serving Glutamine
Water

After workout: DextroJuice with Glutamine and a whey shake, or Torrent if available.

Cheers,
FF

Ik train ongeveer 1,5 uur na het avondeten, 100gr zilvervliesrijst,400gr groente en 150 gr vlees/vis, en daar zit ik altijd nog lekker vol van, is het niet zo dat als je dan vanalles gaat nemen als pre-workout dat dit nog niet verteerd en opgenomen is tijdens de training of "zoekt" het lichaam naar aanwezige bruikbare stoffen in de maag om die vervolgens voorrang te geven in het verteerproces?M.u.v. BCAA die direct opgenomen kunnen worden
Anyway ik neem pre niks, train altijd erg lekker en vol energie.
Ik heb een tijd lang taurine caps gebruikt maar ik merkte totaal niks, aangezien ik toch al erg goed train besteed ik mijn geld liever aan gewoon voedsel.
Post-workout neem ik altijd in de kleedkamer direct 60gr dextrose van Zonnatura en 5 gr BCAA met water en als ik thuis kom direct een whey shake.

no-explode jammer genoeg

en enkel omdat ik geen halve pot wil wegsmijten

Momenteel No xplode (slechts 2 trainingen in de week, anders is de werking ervan direct weg) !!

Maandje geleden pakte ik nog White flood, in begin héél goed Pre workout product, na 2 weken begon het effect al echter af te nemen, jammer !!

Indien ik dit niet pak, neem ik me gewoon een Whey shakie !

is het niet de bedoeling dat ge No xplode elke dag neemt? of is dit niet nodig? gewoon enkel voor training is beter?

ik gebruik nu garg van pvl, ben er content van, vooral ben nu na bill starr overgegaan op intensieve massatraining, en gaat erg goed met die garg, en ook, ik was in 5 maanden 14kg bijgekomen, natuurlijk deel vet ook, zie nu dat ik droger train, dat ik dat vet wegtrain en sneller spiermassa ga winnen

Van de week RPM samples gebruikt - heftig spul kan je lekker op trainen. Het enige nadeel is dat ik s'nachts niet zo goed ervan slaap.

ja, kan ik geloven, als je te hevig spul gebruikt, en wanneer train je op de dag?

Soms SMASH Pre-Workout als ik denk nodig te hebben voor m'n training. Anders gewoon CEE caps

SMASH Pre-Workout

Voedingswaarden
Doseringsgrootte: 1 Maatschep (16.5G)
Aantal doseringen per verpakking: 30 (30 trainingen)
Hoeveelheid per dosering

%ADH*
Calorieën 24
Calorieën uit vet 0
Totaal Koolhydraten 6g 2%
Suiker 0g 0%

Strength Infusion (proprietary blend) 3g
Creatine Ethyl Ester
Tricreatine Malaat †

Pump-Endurance Infusion (proprietary blend) 4g
Di-L-Arginine Malaat
L-Arginine Alpha-Ketoglutarate (AKG)
L-Citrulline Malate
L-Norvaline †

Energy Infusion (proprietary blend) 1.2g
Glucuronolactone
Caffeïne
L-tyrosine †

* Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid (ADH) is gebaseerd op een 2000 kcal dieet.
† Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid (ADH) niet vastgesteld

Andere ingrediënten: Maltodextrine, natuurlijke smaakstoffen en sucralose.

Dit product is aspartaam vrij

Terug
Naar boven