AndroidHealthClinic

wie gebruikt er allemaal een preworkout ??

• Topic Starter Topic Starter
supercharge van labrada is mijn preworkout.
2 schepjes (ongeveer 35 gr) met 300 ml water opdrinken 20 min. voor training.
Bevat creatine, humanofort enz....
Zeer goed.
1 pot is goed voor 24 trainingen...dus 1.5 maand.

Ik heb nog een pot Vendetta staan waar ik binnenkort aan ga beginnen.

heb nog een halve pot sizeon staan en die bevalt mij ook niet....wegsmijten zal ik wel doen.

Pass maar door naar hier :D

supercharge van labrada is mijn preworkout.
2 schepjes (ongeveer 35 gr) met 300 ml water opdrinken 20 min. voor training.
Bevat creatine, humanofort enz....
Zeer goed.
1 pot is goed voor 24 trainingen...dus 1.5 maand.

supercharge is momenteel mn favo

Pass maar door naar hier :D

supercharge is momenteel mn favo

Hallo Sanca,

Neem je hem continu of las je ook een pauze in ...gezien de creatine in supercharge.

Ik neem al een tijdje creatine en heb hier een pot White flood staan...in combinatie met mijn mass fx en hyperdrol. White flood heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt.

Succes

BCAA, kre-alkalyn, whey shake.

Meestal s'avonds van 20:00 tot 21:30

In het weekend van 12:30 tot 14:00

ja, is waarschijlijk omdat het spul nog neit uitgewerkt is als je gaat slapen, dat je lichaam nog niet volledig tot rust kan komen, en heb je dat dan ook in het weekend of niet?
met die garg heb ik dat wel neit , integendeel, ben na de training paf, uitgeput, train ook meestal s'avonds , is dan nog enkel eten en gaan slapen

Hallo Sanca,

Neem je hem continu of las je ook een pauze in ...gezien de creatine in supercharge.

Ik neem al een tijdje creatine en heb hier een pot White flood staan...in combinatie met mijn mass fx en hyperdrol. White flood heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt.

Succes

Mijn eerste pot zit er bijna door, ik neem gewoon 2/2,5 scoops voor elke training, ik neem er ook gewoon creatine monohydraat bij, soms na de training, soms gewoon in de supercharge gemengd

RPM en ga soon aan de R4W

Op het moment green magnitude, heb het ook post geprobeerd, maar vind pre toch beter.
Wel een maatschep met een kopje erop.

Whey pre heb ik geprobeerd, maar als je 1,5 van te voren een goede maaltijd hebt, zit daar volgends mij weinig meerwaarde aan als je training een uur duurt.
ook in combinatie met dextro trouwens, werd vooral vetter. Net als meer dan 40 gr na de training.
Maar ik eet dan ook redelijk wat carbs over de dag.

food, werkt voor mij et fijnste :)

heel soms een no product vooraf. post workout heb ik mega grow!!! go xxl

6 sneden volkoren brood met een hoop kipfilet ertussen, half litertje magere melk en een appel :D

food, werkt voor mij et fijnste :)

heel soms een no product vooraf. post workout heb ik mega grow!!! go xxl

mega grow mag je niet altijd nemen veronderstel ik gezien de creatine.

IK werd aangeraden om nu een periode geen creatine te nemen.

Neem er nu zo'n twee maanden aan een stuk.

Momenteel bezig met vloeibare aminozuren maar ga dan eens die Garg proberen heb hier al veel lof van gehoord.

die vloeibare aminozuren moet ook wel interessant zijn, aminozurenz orgen in het algmeen voor kracht, mssn als ik ooit es een pauze in garggebruik moet inlassen, enkel vind ik nu voor het moment iets ambetanter als ik es in de namiddag train , dat ik beetje sufgetraind ben als ik gedaan heb, is mssn ook omdat ik na bill starr training nu intensiever schema heb, betert eigenlijk al

Had je samples gekregen misschien?

Terug
Naar boven