woodenshoe
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 49
Zie dit topic nu pas maar ik begin het ook een beetje zat te worden dat WK.
Heb nooit wat om voetbal gegeven, net zoals veel mensen om mij heen niets om BB geven; als ze vragen wat daar nou zo leuk aan is dan geef ik altijd het antwoord terug dat ik ook niet snap waarom sommige mensen voetballen zo leuk vinden
En dan hoor je ze denken en is het gelijk stil...
Maar waar ik momenteel echt schijtziek van wordt is met name op m,n werk dat bijna iedereen ermee bezig is en als ik zeg dat het me geen reet interesseert ik als een soort hater wordt afgeschilderd. Jezus, get a life. Ieder z,n pleziertje maar laat anderen met rust GVD!
En het meest irri zijn vrouwen die je nooit over voetbal hoort praten en nu ineens expert en enthousiast zijn als de klere zijn alsof ze zo geil zijn als de klere en er een lekkere beurt mee kunnen scoren omdat manlief ook ineens actief is geworden
Heb nooit wat om voetbal gegeven, net zoals veel mensen om mij heen niets om BB geven; als ze vragen wat daar nou zo leuk aan is dan geef ik altijd het antwoord terug dat ik ook niet snap waarom sommige mensen voetballen zo leuk vinden
En dan hoor je ze denken en is het gelijk stil...Maar waar ik momenteel echt schijtziek van wordt is met name op m,n werk dat bijna iedereen ermee bezig is en als ik zeg dat het me geen reet interesseert ik als een soort hater wordt afgeschilderd. Jezus, get a life. Ieder z,n pleziertje maar laat anderen met rust GVD!
En het meest irri zijn vrouwen die je nooit over voetbal hoort praten en nu ineens expert en enthousiast zijn als de klere zijn alsof ze zo geil zijn als de klere en er een lekkere beurt mee kunnen scoren omdat manlief ook ineens actief is geworden