XXL Nutrition

Wie geeft er hier nog meer geen ruk om het WK?

Zie dit topic nu pas maar ik begin het ook een beetje zat te worden dat WK.

Heb nooit wat om voetbal gegeven, net zoals veel mensen om mij heen niets om BB geven; als ze vragen wat daar nou zo leuk aan is dan geef ik altijd het antwoord terug dat ik ook niet snap waarom sommige mensen voetballen zo leuk vinden :p En dan hoor je ze denken en is het gelijk stil...

Maar waar ik momenteel echt schijtziek van wordt is met name op m,n werk dat bijna iedereen ermee bezig is en als ik zeg dat het me geen reet interesseert ik als een soort hater wordt afgeschilderd. Jezus, get a life. Ieder z,n pleziertje maar laat anderen met rust GVD!
En het meest irri zijn vrouwen die je nooit over voetbal hoort praten en nu ineens expert en enthousiast zijn als de klere zijn alsof ze zo geil zijn als de klere en er een lekkere beurt mee kunnen scoren omdat manlief ook ineens actief is geworden ;)

Het WK is het allermooiste sportevenement wat er is.

Bovendien snap ik niet dat er hier een aantal mensen zo hard roepen dat voetbal 'gay' zou zijn. Hebben jullie vriendinnetjes jullie ooit verlaten voor wat succesvolle voetballers ofzo? Wat een frustratie.

Laatst bewerkt:
Waarom zou dat gay zijn? Ze zitten niet in die string omdat ze dat geil vinden ofzo, het is puur professioneel. Dat ze elkaar omhelzen -> emotie/vreugde.

Sommigen vinden alles wel gay hier, gaat soms ook te ver. Maar die pics van CR, komt zeg, dat ziet toch iedereen dat die gast verwijfd en méér dan metro is.

Haha dat laatste is sowieso waar, daar zal ik nooit over discuseren :D

Voetbal is gay, maar toch kijk ik mee. :o

Rijmen is gay

Voetbal is k*t , ik wacht nog steeds op een aanslag op het WK. :o

Niks strand, snoeihard voetbal kijken!

Het WK doet me vrij weinig,
krijg meestal wel meer fooi tijdens Nederland wedstrijd, het is natuurlijk zo zielig dat ik 't niet kan volgen.:(

Voetbal is toch de heerlijkste sport die er bestaat om naar te kijken (en om zelf te spelen). En dan zeker een WK met de hele sfeer die er rond hangt.
Je gaat me toch niet zeggen dat je liever naar een bodybuildingwedstrijd kijkt? Een beetje naar gebruinde mannen in een string staan kijken...:rolleyes:

Voetbal is toch de heerlijkste sport die er bestaat om naar te kijken (en om zelf te spelen). En dan zeker een WK met de hele sfeer die er rond hangt.
Je gaat me toch niet zeggen dat je liever naar een bodybuildingwedstrijd kijkt? Een beetje naar gebruinde mannen in een string staan kijken...:rolleyes:

Meen je dit nou serieus ? een stel debielen die op een vuvuzela staan te schallen; mannen van in de 40 die zich in een oranje leeuwenpak hijsen en heel de straat volhouden met vlaggetjes.

Dat noem jij sfeer ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meen je dit nou serieus ? een stel debielen die op een vuvuzela staan te schallen; mannen van in de 40 die zich in een oranje leeuwenpak hijsen en heel de straat volhouden met vlaggetjes.

Dat noem jij sfeer ?

Ok laten we dan nooit meer gezellig met wat bier naar het voetbal kijken, nooit meer een feesje bouwen als je ploeg speelt, ...
Enkel nog binnenzitten, geen enkele maaltijd missen en geen enkele catabole druppel alcohol drinken en zeker niet meefeesten met de rest van je land. :rolleyes:

trieste associale k*t sport!
moge ze echt de finale nu keihard verliezen. Gisteren tot 2uur wakker gelegen door fkng randebiele dronken k*t kneusjes die voorbij reden/fietsten toeterden, schreuwden of in dat achterlijke ding blaasden. Gvd 4uur slaap gehad na 10uur werken en nog trainen en maar 4uur slapen en vandaag zelfde grap weer. Asssociale debielen. Bij de een heb ik ook zo hard uit mijn raam geschreeuwd dat die de kanker mocht krijgen en hopelijk krijgt die dat ook. Lekker verslapen ook voor werk...k*tzooi

Laatst bewerkt:
Het wk kan ook best wel cool zijn! Dan heb ik de gym praktisch voor mij alleen! Maar kijken nee, kan't niet zien!

Voetbal is gay

Terug
Naar boven