AndroidHealthClinic

Wie geeft er hier nog meer geen ruk om het WK?

Wanneer (en als, het is geen vanzelfsprekendheid) je straks mentaal volwassen bent zul je ontdekken dat deze instelling weinig anders is dan het streven naar mainstream, naar conformatie. Je bent nog steeds afhankelijk van de buitenwereld. Zijn doen A, jij reageert met Z. Zij lopen naar links, hm, nu moet jij wel naar rechts. Echte non-conformisten houden zich helemaal niet bezig met conformisme en kan daarom nooit een streven op zich zijn.

Idd, maar het is ook niet mijn bedoeling om echt bij alles tegen de stroom in te gaan varen. Dat is gewoon tegendraads doen. Non-conformistisch zijn alleen maar om het te zijn terwijl je helemaal niet achter datgene staat en liever hetzelfde zou doen als de massa is even dwaas als meelopen met de massa terwijl je er een andere mening op nahoudt, je liever een andere weg zou volgen.
Streven naar non-conformisme zie ik meer als waarden, opvattingen, voorkeuren, overtuigingen enz die je al in jezelf hebt (en diezelfde zaken die zich later mss ontwikkelen en niet stroken met die van het grote publiek), niet op te geven maar juist verheerlijken en je daarom zeker nooit laten verleiden tot conformisme omdat je dan bv niet uit de boot zou vallen. Gewoon trouw blijven aan jezelf en je niets aantrekken van wat de massa doet (wat men als normaal beschouwd), dus pro-individualisme en zowiezo ook anti-kuddegeest. Op die manier is het ook alleen maar positief.

voetbal sucks

Clubvoetbal is inderdaad suf. WK en EK zijn gewoon leuk om te kijken.

Wat Pat zegt. Clubvoetbal zuigt maar toernooien zijn gewoon mooi, ook al het qua voetbal dit toernooi wel tegenvallend. Maar dan nog, bijna iedere wedstrijd is in feite een finale.

Voetbal kijken doe je samen met je vrienden en dat is ****ing gezellig. Maar als je heel je sociale leven in de koelkast hebt staan omdat je in shape wil zijn, wat je vaak ook niet eens bent maar je gebruikt bb om je gebrek aan social skills mee te verantwoorden, dan kan je idd beter alleen op het strand gaan liggen.

Tuurlijk wel,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.google.be/images?hl=nl&q=Ronaldo gay&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi

Nou kan ik ook wel een foto van een BB-er gaan plaatsen die elkaar aan het insmeren zijn met tanning - oil maar je begrijpt zelf ook wel dat Gayer is dan alles hierboven.

Hier wil ik niet mee zeggen dat die foto's hierboven niet "gay" zijn maar zo kan je altijd wel een foto oid opzoeken.

Voetbal kijken doe je samen met je vrienden en dat is ****ing gezellig. Maar als je heel je sociale leven in de koelkast hebt staan omdat je in shape wil zijn, wat je vaak ook niet eens bent maar je gebruikt bb om je gebrek aan social skills mee te verantwoorden, dan kan je idd beter alleen op het strand gaan liggen.

Sommige mensen kijken liever K1 of mma

Sommige mensen kijken liever K1 of mma

Kijk ik ook graag. Punt is dat een wedstrijd als gisteren kijken met een groep vrienden gewoon ontzettend gezellig is. Dan kan je weinig om voetbal geven (net als ik), maar als je dat niet leuk vind dan ben je 9 vd 10 keer toch wel een sociaal buitenbeentje. Ik bedoel, zeg nou zelf, welke mensen gaan er niet de wedstrijd kijken in je omgeving? Juist; nerds.

Nou kan ik ook wel een foto van een BB-er gaan plaatsen die elkaar aan het insmeren zijn met tanning - oil maar je begrijpt zelf ook wel dat Gayer is dan alles hierboven.
Is meestal door vrouw(en) en/of begeleiders en geen olie maar gewoon verf. En is gewoon ten dienste van de sport, je hand op een been leggen is dat niet. Dus gayer? Nee.

Als je het dan toch gaat vergelijken dan zou ik eerder een voetballer die een andere voetballer masseert (vanwege blessure oid) nemen vs een bb die een andere bb van tanning voorziet. In dat geval vind ik geen van beiden gay eigenlijk.

Wat Pat zegt. Clubvoetbal zuigt maar toernooien zijn gewoon mooi, ook al het qua voetbal dit toernooi wel tegenvallend. Maar dan nog, bijna iedere wedstrijd is in feite een finale.

Clubvoetbal is juist leuker dan zo'n gek wk of ek, heb je tenminste ook echte fans ipv een accountant die zijn stoute schoenen aandoet en samen met zijn zoontje pas de stoere wave gaat doen als nederland 3-0 voor staat.

Gisteren lekker wezen trainen om 16:00 3 vrouwen in de sportschool die cardio deden
de rest van de sportschool was voor mij. De wedstrijd heb ik nog half meegekregen omdat alle tv's op voetbal stonden.

Is meestal door vrouw(en) en/of begeleiders en geen olie maar gewoon verf. En is gewoon ten dienste van de sport, je hand op een been leggen is dat niet. Dus gayer? Nee.

Als je het dan toch gaat vergelijken dan zou ik eerder een voetballer die een andere voetballer masseert (vanwege blessure oid) nemen vs een bb die een andere bb van tanning voorziet. In dat geval vind ik geen van beiden gay eigenlijk.

Dat zeg ik net alleen jij kwam met die zogenaamde gay foto's aan.

Als NL speelt is het nog wel grappig. Maar ben snel weg als het een saaie wedstrijd is.

Vaak is voetbal alleen nog maar duw/trekwerk en toneelspel. Ik kijk dan liever rugby

Haha, had dit topic nog niet gezien. Ik geef er zo veel om dat ik gister speciaal mn training onder de wedstijd had geplant omdat het dan lekker rustig is in de gym.

Terug
Naar boven