AndroidHealthClinic

Wie geeft er hier nog meer geen ruk om het WK?

Ik geef ook niet veel om voetbal, maar EK / WK vind ik om de gezelligheid wel leuk want iedereen staat achter hetzelfde team (uitzonderingen daargelaten). Bij clubvoetbal bespeur ik vaak onderlinge wrang tegen elkaar, gevolgd door eindeloze betwetende discussies wat dan weer uitloopt op woede en vloeken.

Laatst bewerkt:
Toch prachtig hoe z1000 weer keihard bezig is ieder vooroordeel te bevestigen met zn geschreeuw, ga zo door man!
+1 wat een beunhaas:roflol:
What's next? een topic waarin je vraagt of iemand ook een hekel heeft aan formule 1, het snowboarden, fierljeppen, schansspringen of discuswerpen etc?
is meestal niet zo'n grote heisa rond, vandaar dat er zo geen topics zijn:P Maar hoe dan ook, ze zijn allemaal k*t:D (om te kijken, niet om zelf te doen)
Clubvoetbal is juist leuker dan zo'n gek wk of ek, heb je tenminste ook echte fans ipv een accountant die zijn stoute schoenen aandoet en samen met zijn zoontje pas de stoere wave gaat doen als nederland 3-0 voor staat.
het WK volgen kan ik nog enig begrip voor opbrengen, maar enkel hersendode kamperkuddedieren houden van clubvoetbal:roflol:

en welke case is dat precies?
betere voorbeelden van achterlijk kuddegedrag bestaan er namelijk niet:scratch:

vind voetbal ook niks. heb de kans gegrepen om kleren te kopen aangezien praktisch elke winkel leeg was. zo chill

Vind het wel apart dat met NL-BRA gewoon zowel de supporters van NL en BRA door elkaar staan, en er gewoon niks aan de hand is. Terwijl als er Ajax-Feyenoord is dan breekt de hel los ???

Vind het wel apart dat met NL-BRA gewoon zowel de supporters van NL en BRA door elkaar staan, en er gewoon niks aan de hand is. Terwijl als er Ajax-Feyenoord is dan breekt de hel los ???

idd.. denk ook dat die lui die daar zitten, ook echt komen voor het voetbal... bij club supporters zitten toch vaak een hoop rotte appels die ook voor andere dingen komen..

Die 2,5 wedstrijd die ik heb gezien viel me dat direct op ja.

idd.. denk ook dat die lui die daar zitten, ook echt komen voor het voetbal... bij club supporters zitten toch vaak een hoop rotte appels die ook voor andere dingen komen..
Waarschijnlijk de reden dat ik sowieso niks met voetbal heb, puur door dat gelul.

In engeland zitten ze ook naast elkaar, alleen een klein hekje is de scheiding. Komt door de hoge straffen en goede beveiliging

Ik vind de foto's nog steeds gay... Ik vond alleen je vergelijking niet opgaan.

Je snapt het nog steeds niet, ik kan ook wel een paar BB foto's opzoeken waarin de 1 in string de ander in de armen vliegt of aanraakt, dat vind je dus ook gay?

Het WK of EK, het laatste beetje vaderlandliefde wat er nog over is, en je 1 keer in de 2 jaar terug ziet, dus ja, ik vind het leuk.

Je snapt het nog steeds niet, ik kan ook wel een paar BB foto's opzoeken waarin de 1 in string de ander in de armen vliegt of aanraakt, dat vind je dus ook gay?
Waarom zou dat gay zijn? Ze zitten niet in die string omdat ze dat geil vinden ofzo, het is puur professioneel. Dat ze elkaar omhelzen -> emotie/vreugde.

Sommigen vinden alles wel gay hier, gaat soms ook te ver. Maar die pics van CR, komt zeg, dat ziet toch iedereen dat die gast verwijfd en méér dan metro is.

Christiano Ronaldo =/= iedere voetballer

Nou wat een homosport.. die topspelers mogen anders gewoon heerlijke wijven (/golddiggers) palen.

Yep, een vrouw die puur voor je geld kiest en niet voor jou, daar droomt elke man van??? Dan kan je net zo goed een hele dure h**r zoeken.

Waarom ben jij altijd zo verschrikkelijk panisch als het om CR gaat?

Omdat ze hun benen niet trainen en dus ook niet zoveel test hebben :p

Voetballers squatten gewoon hoor

---------- Toegevoegd om 10:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Clubvoetbal is juist leuker dan zo'n gek wk of ek, heb je tenminste ook echte fans ipv een accountant die zijn stoute schoenen aandoet en samen met zijn zoontje pas de stoere wave gaat doen als nederland 3-0 voor staat.

+heel veel

Terug
Naar boven