666devil
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
Vind voetbal geen zak aan tbfh. Al die k*tkampers over straat en herrie maken, op het werk van die chauvinistische midlife crisis mutsen die besluiten overal oranje vlaggetjes op te hangen etc. Alles kan ook opeens
Maar goed, kan er moeilijk omheen. Ik loop de boel dan ook flink op te stoken op het werk. Zitten ze in de pauze hele discussies te houden over hoe Nederland zou moeten spelen en weet ik veel wat, kom ik langs: 'Ja, Nederland komt wel in de finale hoor, waar ze 5-0 verliezen van Duitsland'Sommigen kijken nog serieus pissed ook, echt epic lol. Ik ga dan ook flink stoken mocht Duitsland winnen ghehe, de meeste hebben geen leven naast werk en voetbal en laten hun humeur ook nog eens allemachtig bepalen door hoe hen ploeg de vorige dag gepresteerd had. Wordt echt lachen
![]()
Mature

Sommigen kijken nog serieus pissed ook, echt epic lol. Ik ga dan ook flink stoken mocht Duitsland winnen ghehe, de meeste hebben geen leven naast werk en voetbal en laten hun humeur ook nog eens allemachtig bepalen door hoe hen ploeg de vorige dag gepresteerd had. Wordt echt lachen

Als het nou zaterdag was, a la, dan sta ik wel met een biertje, maar tussen de kampers? Dolletjes