Fitness Seller

Wie geeft er hier nog meer geen ruk om het WK?

Vind voetbal geen zak aan tbfh. Al die k*tkampers over straat en herrie maken, op het werk van die chauvinistische midlife crisis mutsen die besluiten overal oranje vlaggetjes op te hangen etc. Alles kan ook opeens???

Maar goed, kan er moeilijk omheen. Ik loop de boel dan ook flink op te stoken op het werk. Zitten ze in de pauze hele discussies te houden over hoe Nederland zou moeten spelen en weet ik veel wat, kom ik langs: 'Ja, Nederland komt wel in de finale hoor, waar ze 5-0 verliezen van Duitsland':D Sommigen kijken nog serieus pissed ook, echt epic lol. Ik ga dan ook flink stoken mocht Duitsland winnen ghehe, de meeste hebben geen leven naast werk en voetbal en laten hun humeur ook nog eens allemachtig bepalen door hoe hen ploeg de vorige dag gepresteerd had. Wordt echt lachen:D

Mature :thumbs:

Voetbal kijken is voor hersenloze couch potatoes zonder hobby's en vaak ook zonder leven.

En voetbal is een sport voor kinderachtige cry babies die veel geld willen verdienen met zo weinig mogelijk inspanning.

Amen jij zeg precies wat ik denk Big T

@Klaaswitz mssh is in je string staan op een podium volgens jouw niet zo mannelijk het vereist wel ballen om halfnaakt voor een zaal vol mensen te poseren.
En om een monster te worden dien je toch keihard te buffelen in de gym iets wat in mijn ogen toch zeer mannelijk is.
Maargoed jij zal waarschijnlijk toch niet hardcore trainen anders had je zo opmerking niet geplaatst!

Heb trouwens heerlijk kunnen trainen vanmiddag,alle patsers waren pleitte dus had bijna de hele sportschool voor mezelf.
Daarna nog lekker 45 min kunnen cardioen recht onder de airco en ff voetbal gekeken dan wat was het niveau weer om te janken!
Toen gelijk door naar het strand waar het ook heerlijk rustig was ff lekker op me gemak gegeeten en gezwommen.
Ik hoop dat ze het einde gaan halen heerlijk die rustige wk dagen.

Laatst bewerkt:
Amen jij zeg precies wat ik denk Big T

@Klaaswitz mssh is in je string staan op een podium volgens jouw niet zo mannelijk het vereist wel ballen om halfnaakt voor een zaal vol mensen te poseren.
En om een monster te worden dien je toch keihard te buffelen in de gym iets wat in mijn ogen toch zeer mannelijk is.
Maargoed jij zal waarschijnlijk toch niet hardcore trainen anders had je zo opmerking niet geplaatst!

Heb trouwens heerlijk kunnen trainen vanmiddag,alle patsers waren pleitte dus had bijna de hele sportschool voor mezelf.
Daarna nog lekker 45 min kunnen cardioen recht onder de airco en ff voetbal gekeken dan wat was het niveau weer om te janken!
Toen gelijk door naar het strand waar het ook heerlijk rustig was ff lekker op me gemak gegeeten en gezwommen.
Ik hoop dat ze het einde gaan halen heerlijk die rustige wk dagen.

Je bent gewoon een serieus kansloos vriendloos figuur. Heel nederland viert feest met ze alle. En jij gaat in je 1tje naar strand. Zeker een emo die in zijn polse snijt ofzo hahahaa.

Maar **** yeahh je krijgt nog een week voetbal, kan je weer in je up naar het strand.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Zie hier het niveau van de gemiddelde voetbalfan. Verder commentaar overbodig.......

Haha epo. Jij bent zeker de slimste in heel nederland? Omdat je geen voetbal kijkt. Johan cruiff is zeker ook dom?

Je bent pas dom om iemand dom te noemen omdat die gene voetbal kijkt.

Je bent gewoon een serieus kansloos vriendloos figuur. Heel nederland viert feest met ze alle. En jij gaat in je 1tje naar strand. Zeker een emo die in zijn polse snijt ofzo hahahaa.

Maar **** yeahh je krijgt nog een week voetbal, kan je weer in je up naar het strand.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Haha epo. Jij bent zeker de slimste in heel nederland? Omdat je geen voetbal kijkt. Johan cruiff is zeker ook dom?

Je bent pas dom om iemand dom te noemen omdat die gene voetbal kijkt.

Hahaha ****er wie zegt dat ik helemaal in me eentje daar lag dat heb ik niet gezegd.
En ben je nu beledigt dat ik je favorite sport afkraak lulletje pff jij kent mij geeneens dus ga nou geen dingen roepen die je niet ken bevestigen sukkel!

Laatst bewerkt:
Het doet mij ook niks, maar ik vind het niet erg. Het was afgelopen tijd lekker rustig in de sportschool en vanmiddag ook rustig op de weg / in de trein.

Hahaha ****er wie zegt dat ik helemaal in me eentje daar lag dat heb ik niet gezegd.
En ben je nu beledigt dat ik je favoritie sport afkraak lulletje pff jij kent mij geeneens dus ga nou geen dingen roepen die je niet ken bevestigen sukkel!

Je bent dus met meerdere mensen naar het strand geweest? Dat staat niet in jouw verhaal epo.

In de 2e wereld oorlog was je vast ook een NSBER ofzo.
Heel nederland viert feest en meneer gaat in je ze eentje naar het strand:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

ECTOOOOOOOOOOO

Het doet mij ook niks, maar ik vind het niet erg. Het was afgelopen tijd lekker rustig in de sportschool en vanmiddag ook rustig op de weg / in de trein.
Ik train thuis, sta je te deadliften hoor je opeens zo'n ****ing toeter. Daar word ik dan weer toeter van:(

Je bent dus met meerdere mensen naar het strand geweest? Dat staat niet in jouw verhaal epo.

Heel nederland viert feest en meneer gaat in je ze eentje naar het strand:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

ECTOOOOOOOOOOO
Mkay, stuff is going places???

WTF moet je dan doen, hypocriet mee feesten? Lekker met je whey shake tussen de kampers, dolletjes:o Als het nou zaterdag was, a la, dan sta ik wel met een biertje, maar tussen de kampers? Dolletjes:rolleyes:

Mkay, stuff is going places???

WTF moet je dan doen, hypocriet mee feesten? Lekker met je whey shake tussen de kampers, dolletjes:o Als het nou zaterdag was, a la, dan sta ik wel met een biertje, maar tussen de kampers? Dolletjes:rolleyes:

GVD man je heb niet eens het fysiek van een bodybuilder. Je mag soms ook wel feeste.

Whaha en kampers. WTF of er in nederland 15,999 miljoen kampers leven

Toch prachtig hoe z1000 weer keihard bezig is ieder vooroordeel te bevestigen met zn geschreeuw, ga zo door man!

GVD man je heb niet eens het fysiek van een bodybuilder. Je mag soms ook wel feeste.
Ja, op die manier blijf je bezig denk. Gaat het niet ofzo, 3 malt biertjes te veel op? Weet je wat, waarom skip ik niet gewoon iedere training om lekker te feesten omdat ik het fysiek toch nog niet heb. Als ik maar flink bij door vreten komt het allemaal wel goed:rolleyes:

Whaha en kampers. WTF of er in nederland 15,999 miljoen kampers leven
Daar komt het inmiddels wel op neer ja.

Voetbal is gayer than gerard joling in a glitter-jacket.

De enigste reden dat ik vandaag in het park voetbal heb gekeken is om bier te zuipen, wijfen te versieren, te chillen met mijn vrienden en om een beetje bij te kleuren.

ECTOOOOOOOOOOO

Ow als dat zo is meneer vaderlands lievend persoon hoe hard feest jij als de k1 weer eens voor 10 e x achter elkaar gewonnen wordt door een nederlander niet waarschijnlijk en dat is imo veel meer sport dan voetbal maargoed ieder zijn sport.
kijk ik kan me best verplaatsen in mensen die van voetbal houden hoor,alleen ik vindt er zelf gewoon geen zak aan leef ermee.

En noem jij mij nou een ecto hahaha jij bent te grappig bro!

En moet ik persee zeggen dak met me vriendin op het strand lag.
Moet ik me verantwoorden tegenover jouw omdat jij wel van voetbal hou dacht het niet bro.
Nu ben ik er verder klaar mee het is duidelijk jij houdt wel van voetbal en ik dus niet basta.

Voetbal is gayer than gerard joling in a glitter-jacket.

De enigste reden dat ik vandaag in het park voetbal heb gekeken is om bier te zuipen, wijfen te versieren, te chillen met mijn vrienden en om een beetje bij te kleuren.
fl**ker toch is op met die "homo" onzin het is GVD geen ballet :o

What's next? een topic waarin je vraagt of iemand ook een hekel heeft aan formule 1, het snowboarden, fierljeppen, schansspringen of discuswerpen etc?

fierljeppen had wel echt het bloed onder men nagels vandaan

fierljeppen had wel echt het bloed onder men nagels vandaan

WTF Is fierljeppen dan???

Dit topic begint al lekker agressief tintje te krijgen had ik eigenlijk al wel een beetje verwacht bij nederlanders moet je niet aan hun voetbal komen he he.

Ik vind het wel gunstig dat wk, het is lekker rustig in de gym, en lekker rustig op de weg. Kon me aardig uitleven!:D

Terug
Naar boven