XXL Nutrition

Wie geeft er hier nog meer geen ruk om het WK?

WTF Is fierljeppen dan???

Dit topic begint al lekker agressief tintje te krijgen had ik eigenlijk al wel een beetje verwacht bij nederlanders moet je niet aan hun voetbal komen he he.
Ironeather, jij bent nog dommer dan de gemiddelde kamper die naar voetbal kijkt.

Perm ban please.

Ironeather, jij bent nog dommer dan de gemiddelde kamper die naar voetbal kijkt.

Perm ban please.

Och daar heb je lamlul m powerr weer kom je weer lekker stoken k*tje!

En jij vind jezelf zo slim maar je ben niet slim genoeg om weer eens iets anders te verzinnen.

Waar voetbal kijken, als je het zelf kan doen?

Interesseert me idd de zak:)

Heel nederland viert feest en meneer gaat in je ze eentje naar het strand:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Snap niet wat daar grappig aan is, voor zoiets kan je alleen maar respect hebben. Is zoveel sterker dan heel die kudde nederlanders samen die zich nu zat zitten te drinken.

Toch prachtig hoe z1000 weer keihard bezig is ieder vooroordeel te bevestigen met zn geschreeuw, ga zo door man!

+ 1 Van een kansloos figuur gesproken. :o

Laatst bewerkt:
wat een jank topic zeg :o
Laat iedereen lekker doen wat die wil, de één zit lekker op het strand tijdens een wedstrijd en de ander zit met een biertje op de bank, who cares?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Dit bewijst maar weer, dat al mijn opmerkingen over het bijzonder lage IQ dat jij bezit niet onterecht waren.:o

Tuurlijk gangstertje dit bewijst helemaal geen ene ****!

Het enige wat jouw reactie bewijst is dat je een zielig zeikwijf ben meer niet,dat jij je druk maak om mijn schrijf fouten op het internet.
Heb ik het goed geschreven vieze zeikhoer???

Toch blijf ik me afvragen of je in het echt ook zo grote bek zou hebben m powerr.

alleen homo s houden niet van voetbal

Tuurlijk gangstertje dit bewijst helemaal geen ene ****!

Het enige wat jouw reactie bewijst is dat je een zielig zeikwijf ben meer niet,dat jij je druk maak om mijn schrijf fouten op het internet.
Heb ik het goed geschreven vieze zeikhoer???

Toch blijf ik me afvragen of je in het echt ook zo grote bek zou hebben m powerr.

Je bent de spatie achter de komma vergeten, dikke faal weer.:o

voetbal de sport zelf is triest,zeker dat holigan gebeuren.
maar het wk volg ik wel,dat vind ik wel weer leuk.

Ik, alleen telkens als ik zeg dat ik het niet ga kijken zie ik het toch om een of andere vage reden???

Terug
Naar boven