XXL Nutrition

Wie heeft de Lekkerste chick!

Buffster zei:
Leuke foto's! En aangezien de thread er nog steeds om draait wie de lekkerste vriendin heeft gaat mijn stem op dit moment uit naar de vriendin van Sportfood.

Met een flinke deuk in mijn ego krijgt ze ook mijn stem.

Zal jullie raar in de oren klinken maar ik heb mijn vriendin niet gekozen voor haar uiterlijk... ZO superlicious (hehe check my topic :p) ziet ze er nu ook weer niet uit. De mega babes vallen toch buiten mijn bereik en vergen teveel onderhoud en bling bling.

Ik heb er gewoon eentje die mij wel zag zitten en die goed meevalt van karakter en mij ook nooit zou durven bedriegen. Ben er ondertussen al 5 jaar samen mee en nog altijd gelukkig.

Als ik maar weet dat ik de lekkerste van ons twee ben :p :D

Hmm foto's van mijn vrouw zijn al eens gepost dus doe ik niet meer.
En ja ze ziet er goed uit. Doet totaal niet aan sport, heeft al een kind gehad, en toch nog steeds een topfiguur.

En btw: Het zou me een worst wezen wat anderen van haar vinden. Zolang ik het erop kan is ze perfect voor mij!

Dit is mijn vriendin:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eigenlijk al 2 jaar verkering maar het was iets van 3 maanden uit op het begin, nu hebben we geloof ik weer 1 jaar en 6 maanden

DiSTuRBeD zei:
Zal jullie raar in de oren klinken maar ik heb mijn vriendin niet gekozen voor haar uiterlijk... ZO superlicious (hehe check my topic :p) ziet ze er nu ook weer niet uit. De mega babes vallen toch buiten mijn bereik en vergen teveel onderhoud en bling bling.

Ik heb er gewoon eentje die mij wel zag zitten en die goed meevalt van karakter en mij ook nooit zou durven bedriegen. Ben er ondertussen al 5 jaar samen mee en nog altijd gelukkig.

Als ik maar weet dat ik de lekkerste van ons twee ben :p :D
Amen, mijne woog 80 kg.. bij mij ging het ook niet om het uiterlijk. Dat ze er nu zo uitziet is echt luck.

Ik zal maar niks zeggen over de combinatie blonde meisjes, allochtonen en intelligentie...

wat een gelul over je vriendin in haar waarde laten, wat is er in hemelsnaam nu erg om een pic van je vriendin te posten.
aiaiai ben ik een testosteronmonster die enkel wijven doet om er mee te pronken. bullshit, posten of het aftrappen !!!
btw arms heeft de lekkerste vriendin tot nu toe, lekker lijf en knap koppie (heb verige foto's van haar gezien en ze heeft zeker een knap gezichtje)

ff off topic:
sage, was jij een oostblokker of mocro?

Blackadder zei:
ff off topic:
sage, was jij een oostblokker of mocro?
Oostblokker(oostblokker of mocro.. mja meestal 1 pot nat :rolleyes: hahaha;))
maar weetje.. ik zie er uit als een "mocro".

Mijn vader heeft een beetje een gekromde neus, ik heb dat geerfd.. en hij is niet bepaald klein... ook niet echt super groot maar er is wel degelijk een duidelijk verschil als je het vergelijkt met een nederlands neusje.

SageFrancis zei:
Dit is mijn vriendin:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eigenlijk al 2 jaar verkering maar het was iets van 3 maanden uit op het begin, nu hebben we geloof ik weer 1 jaar en 6 maanden

dat is een mooi vrouwtje hoor! heb je goed gedaan..

sowieso zal het mensen misschien verbazen, maar als het gaat om een relatie hebben dan komt uiterlijk niet meer op de eerste plek.. neukertjes moeten mooi zijn, met je vriendin moet je gewoon over straat kunnen.. het gaat er meer om hoe goed je met elkaar op kunt schieten enzo :) en tuurlijk wil ik heel graag een lekkere vriendin, die ook nog eens lief en slim is en gevoel voor humor heeft.. maar die combinatie is helaas niet veel voorkomend, hoewel ik toch het geluk heb gehad om zo'n meisje tegen te komen in mn leven.. maarja, niks is voor eeuwig :P ik was toch iets teveel op uiterlijk afgegaan kwam ik later achter.. ach he, als de verliefdheid over is ;)

Ik stem op de vriendin van Wesley, omdat ze zo mysterieus is.

RvR zei:
dat is een mooi vrouwtje hoor! heb je goed gedaan..

sowieso zal het mensen misschien verbazen, maar als het gaat om een relatie hebben dan komt uiterlijk niet meer op de eerste plek.. neukertjes moeten mooi zijn, met je vriendin moet je gewoon over straat kunnen.. het gaat er meer om hoe goed je met elkaar op kunt schieten enzo :) en tuurlijk wil ik heel graag een lekkere vriendin, die ook nog eens lief en slim is en gevoel voor humor heeft.. maar die combinatie is helaas niet veel voorkomend, hoewel ik toch het geluk heb gehad om zo'n meisje tegen te komen in mn leven.. maarja, niks is voor eeuwig :P ik was toch iets teveel op uiterlijk afgegaan kwam ik later achter.. ach he, als de verliefdheid over is ;)
Klopt.
Ik de eerste paar maanden toen ik verkering met haar had was ze nog zo verlegen.. ze zei niet zoveel enzo als ze bij me was. Ik was haar 1ste echte vriend, daarvoor had ze alleen maar scharrels(alleen kussen.. geen neukscharrels cuz she was a virgin).
Toen ging het uit omdat ik vond dat het zo niet verder kon. Ik vond dat ze zichzelf moest zijn bij me, en niet verlegen moest zijn. Als ik iets vroeg of ze bijv liever groen had of blauw, dan zei ze maakt niet uit.. terwijl ze liever voor groen wilde gaan.

Nadat het 1x uit was gegaan, toen werd ze wel zichzelf. Nu is ze teveel zichzelf :Dhhahahaha.
Ik kan je iig zeggen dat mijn vriendin er niet zo uitzag als op die foto. Tel er maar 20 kg bij op. Was echt puur toeval dat dit allemaal zo gelopen is.

Terug
Naar boven