Fitness Seller

Wie heeft de Lekkerste chick!

meuh iets zegt me dat Wesley nooit zijn vriendin zal plaatsen, groot gelijk daar niet van, maar wel triest dan zo'n topic te starten :cool:

Wie zegt dat Wesley uberhaubt een vriendin heeft ? Hij is gewoon zo'n puber die wat mastrubatie spul nodig heeft.

we hebben hier toch een geile hanenhok daarvoor??

maar daar mag "Wesley" officieel nog niet komen..

RvR zei:
dat is een mooi vrouwtje hoor! heb je goed gedaan..

sowieso zal het mensen misschien verbazen, maar als het gaat om een relatie hebben dan komt uiterlijk niet meer op de eerste plek.. neukertjes moeten mooi zijn, met je vriendin moet je gewoon over straat kunnen.. het gaat er meer om hoe goed je met elkaar op kunt schieten enzo :) en tuurlijk wil ik heel graag een lekkere vriendin, die ook nog eens lief en slim is en gevoel voor humor heeft.. maar die combinatie is helaas niet veel voorkomend, hoewel ik toch het geluk heb gehad om zo'n meisje tegen te komen in mn leven.. maarja, niks is voor eeuwig :P ik was toch iets teveel op uiterlijk afgegaan kwam ik later achter.. ach he, als de verliefdheid over is ;)

Bij neukertjes komt uiterlijk niet op de eerste plek imo.
Ik bedoel, die neuk je een keer, meestal terwijl je zelf niet helemaal nuchter meer bent, en de volgende dag ben je weg, en als je je keus goed gemaakt hebt zie je dr niet zogauw nog een keer.

Daarnaast moeten minder mooie meisjes ook gedoet worden, dus zie ik het ook als een vorm van naastenliefde. ;)

wat een topic .

post iemand zijn vriendin word ze afgekraakt . post hij ze niet is ie een mietje

:roflol: dwazen

ik heb gister een milf van 35 gezoend op emporium:D
en ben nu aan het daten met een andere van 34!
hell yeah:rolleyes:

Klusmier waar ben je allemaal mee bezig..
Als je vrouw erachter komt...

Haha klusmier jij bent echt fout bezig :roflol:

voor 500 euro zeg ik niks tegen je vrouw

LOL die Antilianen hangen je aan de wilgen. Het is nou niet zo dat je 500KG trekt in je eentje.

R.I.P. Klusmier de bouwvakker

BTW als ik het goed begrijp zijn die Cariben net zoals Thailand. Wanneer ze een Europeaan zien dan zakt het broekje?

Terug
Naar boven