Fitness Seller

Wie heeft de Lekkerste chick!

damn, 110 procent respect for Peoples!!!

De volgende die gare plaatjes post in dit topic krijgt zonder pardon een waarschuwingspunt.

Check de onzekerheid dan hier in dit topic. :roflol:

Niemand durft te posten, maar ze kijken maar al te graag. Een vriendin aan je zijde is wat je ermee uitstraalt naar andere kerels net zo belangrijk als wat ze voor jou betekend.

Vriendin van arms is gewoon een mooie meid. (Y) Als die random in de geile hanenkok was gepost had iedereen gereageerd van :lick: , maar nu afkrakend omdat je van een gozer gewoon niet wilt zeggen dat die met een tijger aan z'n zijde loopt, deuk in je eigen ego.

Peoples...:thumbup:

Psssj. Geen nood mn vriendin op een forum te plaatsen voor goedkeuring. Krijg zo opmerkingen van vrienden genoeg, not to mention de ecto's die ik ervan moet afslaan vantijd... Lachueeeh!

Nouja vooruit dan maar........

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit adon mooie volle lippen! :thumbs:

waarom een vinger???

ben je niet gewoon jaloers "delguy" ?

Smoothmold zei:
ben je niet gewoon jaloers "delguy" ?

dus als ik een meisje lelijk vind ben ik jaloers :rolleyes:

en trouwens waarom zou ik jaloers zijn als ik zelf deze prachtmeid aan de haak heb geslagen:
funny_girl.jpg

Bovenstaande foto moet toch wel bewerkt zijn mag ik hopen ? Lijkt me sterk dat er zo'n lelijke mensen rondlopen op deze aarde. (een corky ziet er nog beter uit)

Steeds vaker begin ik te geloven dat al die vooroordelen over bb-ers toch wel een kern van waarheid met zich meebrengen...

By the way.. toch wel respect voor de mensen die idd hun vriendin hier durven te posten... het is niet niks om je vriendin "bloot te stellen" aan een stelletje gefrustreerde pubers... liever jullie dan ik moet ik eerlijk zeggen.

Ik zou ook geen foto van m'n vrouw posten. Denk sowieso niet dat ze daar blij mee zou zijn ;)

CoD zei:
Ik zou ook geen foto van m'n vrouw posten. Denk sowieso niet dat ze daar blij mee zou zijn ;)

Inderdaad, totaal gebrek aan respect voor hun partner. Maarja het is 2006 he :rolleyes: dan-moet-het-allemaal-maar-kunnen

Marky zei:
Check de onzekerheid dan hier in dit topic. :roflol:

Niemand durft te posten, maar ze kijken maar al te graag. Een vriendin aan je zijde is wat je ermee uitstraalt naar andere kerels net zo belangrijk als wat ze voor jou betekend.

Vriendin van arms is gewoon een mooie meid. (Y) Als die random in de geile hanenkok was gepost had iedereen gereageerd van :lick: , maar nu afkrakend omdat je van een gozer gewoon niet wilt zeggen dat die met een tijger aan z'n zijde loopt, deuk in je eigen ego.

Wat een vreselijke onzin. Mocht het je ontgaan zijn: smaken verschillen.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik (of iemand anders) een deuk in zijn ego krijgt als iemand anders een knappe vriendin heeft? Er lopen alleen in Nederland al vele duizenden, zo niet tienduizenden knappe vrouwen rond dus lopen er ook vele duizenden mannen met een leuke vriendin rond. Prima allemaal, heb ik toch verder totaal geen boodschap aan. Ik ken die mensen niet eens, hoe kan het dan ooit van invloed zijn op mijn ego? Het is toch niet zo dat die vrouw hem rechtstreek boven mij verkiest?

Socrates zei:
Steeds vaker begin ik te geloven dat al die vooroordelen over bb-ers toch wel een kern van waarheid met zich meebrengen...

By the way.. toch wel respect voor de mensen die idd hun vriendin hier durven te posten... het is niet niks om je vriendin "bloot te stellen" aan een stelletje gefrustreerde pubers... liever jullie dan ik moet ik eerlijk zeggen.

Respect? Naief is het als je enkel denkt naar complimentjes te vissen.
Sowieso, wat is de meerwaarde om je vriendin ter keuring aan te bieden, want daar komt het toch op neer?

Leuke foto's! En aangezien de thread er nog steeds om draait wie de lekkerste vriendin heeft gaat mijn stem op dit moment uit naar de vriendin van Sportfood.

Terug
Naar boven