Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:De volgende die gare plaatjes post in dit topic krijgt zonder pardon een waarschuwingspunt.

, maar nu afkrakend omdat je van een gozer gewoon niet wilt zeggen dat die met een tijger aan z'n zijde loopt, deuk in je eigen ego.a1s zei:Nouja vooruit dan maar, betere foto's volgen. Heb pas een maandje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ja, ze heeft een geile lach![]()
Mugje zei:

Smoothmold zei:

CoD zei:Ik zou ook geen foto van m'n vrouw posten. Denk sowieso niet dat ze daar blij mee zou zijn![]()
dan-moet-het-allemaal-maar-kunnendelguy zei:dus als ik een meisje lelijk vind ben ik jaloers
en trouwens waarom zou ik jaloers zijn als ik zelf deze prachtmeid aan de haak heb geslagen:
http://img.freecodesource.com/pages/grafix/ugly/pic/funny_girl.jpg
Marky zei:Check de onzekerheid dan hier in dit topic.
Niemand durft te posten, maar ze kijken maar al te graag. Een vriendin aan je zijde is wat je ermee uitstraalt naar andere kerels net zo belangrijk als wat ze voor jou betekend.
Vriendin van arms is gewoon een mooie meid. (Y) Als die random in de geile hanenkok was gepost had iedereen gereageerd van, maar nu afkrakend omdat je van een gozer gewoon niet wilt zeggen dat die met een tijger aan z'n zijde loopt, deuk in je eigen ego.
Socrates zei:Steeds vaker begin ik te geloven dat al die vooroordelen over bb-ers toch wel een kern van waarheid met zich meebrengen...
By the way.. toch wel respect voor de mensen die idd hun vriendin hier durven te posten... het is niet niks om je vriendin "bloot te stellen" aan een stelletje gefrustreerde pubers... liever jullie dan ik moet ik eerlijk zeggen.