XXL Nutrition

Wie heeft er zelf direct last van Marokkanen?

boogie zei:
jah ok, ik snap wel dat mensen die dat dragen zich ergeren aan het feit dat je er zo op aangekeken wordt omdat er een groep is die ze wel gebruikt om iets uit te dragen.

het verschil tussen jou en mij is wel denk ik dat ik die kleren dan uit principe niet meer zou dragen, omdat ik niet met bepaald soort personen geassocieerd wens te worden (lees: de mensen die het gebruiken om nazi ideeën / haat etc. uit te dragen).

maar ik zal er minder over proberen te oordelen dan :)

Ja idd een verschil tussen jou en mij dan want ik weiger het gewoon om voor zoiets iets wat ik mooi vind niet te gaan dragen.

Pascal zeur eens niet zo :D

ALLE jongeren die lonsdale dragen weten waar het voor staat en ze zijn ook ALLEMAAL tegen buitenlanders. En als ik het aan ze vraag zeggen ze ook ALLEMAAL dat ze een teringhekel hebben aan buitenlanders. En ook jij Pascal ziet ze liever gaan dan komen, dus waarom verdedig je je?

En wat de hardcore betreft, je kan ook hardcore zijn en uitstralen zonder lonsdale!

De uitspraak van de week:
boogie zei:
jah ik snap jou ook wel. Alleen het verschil is dat een allochtoon er niks aan kan doen dat ie een allochtoon is

:roflol: :roflol: :roflol: slogan voor links bij de volgende verkiezingen :D

Sorry boogie kon het niet laten ;)

Marc We zei:
Excusez moi is het, ja M-M vraagt op DBB dus al een jaar om de MSN van mijn dochtertje. That's the joke :D

Chill eens maat, pass die msn. Ik zal goed voor dr zijn, ze hoeft geen 50 meter achter me te lopen, 25 meter vind ik ook best. En ik sla dr met de vlakke hand niet met mn vuist

Brutez zei:
Goed lezen maat, vooral begrijpend lezen, kan DBC je ook meer over vertellen. Eerst heb ik het over marokkanen, daarna over blanke die zich als n*ger kleden en gedragen. De beroemde Longbeach en Compton n**gers (n*gers dus) zijn hun grote voorbeeld, niet de marokkaan.

DBC overschat zichzelf echt verschrikkelijk en jij moet jezelf wat beter uitdrukken. Deze thread gaat over Marokkanen en of men er last van zou hebben. Dan kom jij met een verhaaltje over je eigen negatieve ervaring met een groep Marokkers om vervolgens je post af te sluiten met:

DBC vraagt zich wel eens af waarom er toch zoveel Nederlandertjes in van die negerpakken en negerpetjes rondlopen. En waarom ze allemaal zo’n negerattitudes en negermaniertjes hebben. Nou waarschijnlijk omdat ze er dan een beetje bijhoren en misschien niet of minder in elkaar worden gemept.

Naar aanleiding van je post kan ik niks anders dan tot de conclusie komen dat als je als n*ger gekleed gaat de kans kleiner is dat je klappen krijgt van Marokkers omdat je er dan een beetje bij hoort...als wannabe n*ger. :roflol:

Brutez zei:
Pascal zeur eens niet zo :D

ALLE jongeren die lonsdale dragen weten waar het voor staat en ze zijn ook ALLEMAAL tegen buitenlanders. En als ik het aan ze vraag zeggen ze ook ALLEMAAL dat ze een teringhekel hebben aan buitenlanders. En ook jij Pascal ziet ze liever gaan dan komen, dus waarom verdedig je je?

En wat de hardcore betreft, je kan ook hardcore zijn en uitstralen zonder lonsdale!

Ja tuurlijk zie ik ze liever dan gaan dan komen maar daar draag ik mijn kleren niet voor.

axestream zei:
Naar aanleiding van je post kan ik niks anders dan tot de conclusie komen dat als je als n*ger gekleed gaat de kans kleiner is dat je klappen krijgt van Marokkers omdat je er dan een beetje bij hoort...als wannabe n*ger. :roflol:

Dat is de juiste conclusie die je daar trekt bro, kan je nagaan hoe het met dit land gesteld is..

Pascal zei:
Ja tuurlijk zie ik ze liever dan gaan dan komen maar daar draag ik mijn kleren niet voor.

dus als... londsdale over zou gaan op jurken voor mannen, en elke londsdaler zou het dan gaan dragen(laten we de reden maar buitenbeschouwing laten :d) dat jij dan niet met de trend mee zou gaan(omdat je het waarschijnlijk! dan niet mooi vindt)? :D ;)

Ik vind het best als je Lonsdale wil dragen hoor, maar dat doe je echt niet alleen omdat je het zo mooi vindt.

En met dat Marokkanen niet moeten aankijken ben ik het niet eens. Ik kijk als ik langs zo'n groepje loop ze juist aan, met een neutrale blik, niet agressief, niet bang. Als je ze agressief aankijkt of juist stug de andere opkijkt kun je problemen verwachten, je daagt ze dan uit of laat zien dat je bang bent.

Zelda zei:
Ik vind het best als je Lonsdale wil dragen hoor, maar dat doe je echt niet alleen omdat je het zo mooi vindt.

En met dat Marokkanen niet moeten aankijken ben ik het niet eens. Ik kijk als ik langs zo'n groepje loop ze juist aan, met een neutrale blik, niet agressief, niet bang. Als je ze agressief aankijkt of juist stug de andere opkijkt kun je problemen verwachten, je daagt ze dan uit of laat zien dat je bang bent.

juist, ach best zielig voor ze dat ze zich zelf moeten bewijzen, als ze dat nou op een andere manier deden. ik vraag me serieus af wat er op zo'n moment in hun hoofd omgaat... dat ze het dan niet zielig vinden van zichzelf dat ze dan 1 persoon stoer moeten gaan nakijken. Als het nou mano a mano was zou het zeker een ander verhaal zijn, ik erger me enorm aan hangjongeren. Ga thuis leren ofzo, ga werken, doe wat. Nee, meneer marokkaantje moet jonko's roken en even laten zien dat die afwezig is. Elitaire aapjes. Thank god dat er ook nog marokkanen zijn die WEL nadenken, ze hebben al mijn respect

Brutez zei:
Ik heb in Helmond op de LTS gezeten, dan weten G en Johny denk ik wel genoeg. Ik ben daar 1 keer in elkaar geramd door 4 marokkanen. Volgens de leraar die erbij was had ik wel wat goeie technieken maar 4 is gewoon voor iedereen teveel. De volgende dag heb ik ze alle 4 met mijn hamer bewerkt (ik deed elektro dus we hadden allemaal eigen gereedschap). Ik moest me bij de directeur melden en dacht dit was het dan. Maar nee, hij zei letterlijk: “Jammer dat we niet meer leerlingen als jou hebben”. Sindsdien had ik standaard mijn hamer of priem bij. Elke aap die wilde fokken mocht komen fokken.

Jammer genoeg was niet iedereen daar zoals mij en dagelijks werden er jongens in elkaar geslagen. Gewoon voor de fun, als er even gewacht moest worden op de leraar ofzo, gewoon uit verveling dus. Dit is nu ruim 6 jaar geleden allemaal maar waarschijnlijk is het nu nog minimaal even erg.

DBC vraagt zich wel eens af waarom er toch zoveel Nederlandertjes in van die negerpakken en negerpetjes rondlopen. En waarom ze allemaal zo’n negerattitudes en negermaniertjes hebben. Nou waarschijnlijk omdat ze er dan een beetje bijhoren en misschien niet of minder in elkaar worden gemept.

wat een stoere kegel

Nooit last van die longlijers, althans nooit fysiek. Wel in de portemonee uiteraard maar dat geldt voor alle werklozen, en uitschot.

B.T.W ik stem zeker WILDERS

SAHR zei:
Nooit last van die longlijers, althans nooit fysiek. Wel in de portemonee uiteraard maar dat geldt voor alle werklozen, en uitschot.

B.T.W ik stem zeker WILDERS

Succes! wie is de volgende clown die zich aanbied om als zoveelste gevallen leider voor te doen om het land te redden?
We're doomed i tell ya, DOOMED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D nee hij heeft wel wat goeie punten maar ik geloof niet in zijn doen en laten.

Laatst bewerkt:
SageFrancis zei:
dus als... londsdale over zou gaan op jurken voor mannen, en elke londsdaler zou het dan gaan dragen(laten we de reden maar buitenbeschouwing laten :d) dat jij dan niet met de trend mee zou gaan(omdat je het waarschijnlijk! dan niet mooi vindt)? :D ;)

Ja dan zou ik dus geen jurken gaan dragen nee :)

Zelda zei:

Daarom kijk ik meestal gewoon maar heel ff en dan weer voor me...ben namelijk niet zo goed in die neutrale blikken :o

SAHR zei:

Gaat niet altijd op. Ik zit momenteel in de WW, en niet omdat ik daarvoor gekozen heb (uiteraard). De periode dat ik nu geld krijg van het CWI, heb ik zelf gefinancieerd de afgelopen jaren. Ik voel me er dan ook allerminst schuldig om, om nu maandelijks die paar rotcenten te incasseren.

Wel heb ik dat gevoel met mensen die in de WAO zitten en er lekker 'zwart' op losklussen. En uiteraard het zootje bijstandsflikkers die best kunnen werken, maar dit makkelijker vinden.

Nog nooit veel last van gehad, maar ken wel mensen die er al problemen mee gehad hebben. ff een gevechtje van 80 man :eek: Gewoon omdat de ene per ongeluk tegen een marok loopt, moet die stoer doen met z'n vriendjes. Maakte alleen de fout dat m'n maat ook veel vrienden had rondlopen op die fuif :D

Brutez zei:
Dat is de juiste conclusie die je daar trekt bro, kan je nagaan hoe het met dit land gesteld is..

Maar waar hoor je dan bij? Niet bij die groep van Marokkaanse probleem jongeren lijkt me. Zover ik weet zijn allochtonen ook nog steeds in de minderheid, dus je behoort dan ook niet eens tot de overgrote meerderheid o.i.d.

SR1985 zei:
Nog nooit veel last van gehad, maar ken wel mensen die er al problemen mee gehad hebben. ff een gevechtje van 80 man :eek: Gewoon omdat de ene per ongeluk tegen een marok loopt, moet die stoer doen met z'n vriendjes. Maakte alleen de fout dat m'n maat ook veel vrienden had rondlopen op die fuif :D

Ach Koos uit Crooswijk in z'n Aussie, Nikes, kale knar en ringoorbel schopte vroeger ook wel eens iemand de t*ring omdat 'ie "raar" keek. Omringd door een paar maten durfde Koossie ook wel.

Het komt gewoon heel weinig voor dat dit soort mafkezen zich raar gedragen als ze alleen zijn.

Terug
Naar boven