XXL Nutrition

Wie heeft ervaring met frontloaden?

Ano_1989_86

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
66
Lengte
1m73
Hey

Ik ben aan het twijfelen of ik mijn test e zou frontloaden voor mijn volgende kuur. Als ik de theorie er rond lees hier op dbb en andere websites, lijkt het mij zeer interessant.

Probleem is dat ik echter nog maar weinig gebruikerservaringen erover gelezen heb. De meesten waren zelfs negatief: "did nothing for me" enzo.

Dus, wat zijn jullie ervaringen ermee?

Bedankt!

Heb wel het gevoel dat een kuur sneller werkt maar sides knallen er ook harder in. Met frontloaden heb ik wel jeuk en gevoelige tepels. Ook heb ik wel eens test flu symptomen gehad incl. koorts en een dikke dag ziek op bed.

Als je nog nooit hebt gekuurd zou ik het niet doen. De kans op sides zijn groter. Bijv test flu. IMO is het hele frontload onzinnig kan je beter wat langer kuren. Als je sneller resultaat wil kan je een kickstart met een oral overwegen bijv dbol.

Ja het is maar net waar je je lekker bij voelt. De 1 zweert erbij, en de ander (zoals ik) vind het tegenover gestelde juist lekkerder.

Ik bouw dus altijd op. Anders is in week 7 a 8 de rek er altijd al uit, en zo krijg ik inderdaad ook minder sides.
Als ik in 1 keer een volle spuit zet wordt ik altijd ziek. (zwak jongetje ben ik waarsch)

Ikzelf doe dus BIJV meestal:
1-2 250mg Test
3-8 500mg Test
8-11 750mg Test
(alleen dan met een hoop andere spulletjes en hogere doseringen)

Zo blijf ik persoonlijk tot week 11 een geleidelijke groei behouden, en voelt voor mij het lekkerste.

Ben nu met test e 750 en deca 400 bezig. En zit de eerste 2 weken eod 150 mg test prop erbij. Begin vandaag met week 2 en me tepels zijn al iets pufferig maar voel er nog niks achter. Wel al 1.5 kilo gegaind ( vocht/blubber/pus) :) hoe je het wilt noemen

ik heb het ook gedaan, het beviel me. Gear kickte naar mijn gevoel snel in en kilos gingen ook best snel. Kreeg ook wel meteen een beetje een puffy nipple maar dat ik nu in de nakuur toch alweer weg getrokken zoals verwacht.

imo aanrader

• Topic Starter Topic Starter
Damn, dat zijn weer vijf verschillende meningen, waardoor ik moeilijk een conclusie kan trekken. :D

Zelf proberen is de boodschap :D
Maar volgens mij is dit het niet waard, aangezien je tijdens je vorige kuur ook regelmatig ziek was.

Mijn advies: beginnen met test-p er bij, of andere kickstart met een of andere oral. Had je trouwens ook niet hetzelfde als Sniezel, mindere gains naar het einde toe en dan maar gestopt? Dan kan je misschien ook de dosering geleidelijk aan opbouwen.

Zelf proberen is de boodschap :D
Maar volgens mij is dit het niet waard, aangezien je tijdens je vorige kuur ook regelmatig ziek was.

Mijn advies: beginnen met test-p er bij, of andere kickstart met een of andere oral. Had je trouwens ook niet hetzelfde als Sniezel, mindere gains naar het einde toe en dan maar gestopt? Dan kan je misschien ook de dosering geleidelijk aan opbouwen.

Test p zou echt ideaal zijn. Probleem is dat ik mijn injects bij een vriend doe omdat ik nog bij mijn ouders woon en ik zie het echt niet zitten om EOD aan die gast zijn deur te staan. :o

Kickstart lijkt me minder ideaal. Ben van plan om behoorlijk lang te kuren en durf het dan niet riskeren om met zulke slechte leverwaarden enzo te zitten.

Dat opbouwen zie ik echt niet zitten. Moest nu al tot de 5-6de week wachten tot mijn kracht omhoog ging.
Dat ziek zijn neem ik er maar bij. Ben trouwens niet zeker of dat test-flu was hé.
En dat de gains stagneren vanaf week 8... tja, laten we hopen dat dat nu met deca het geval niet zal zijn. Hoor toch veel mensen zeggen dat het tot week 8 duurt vooraleer ze iets merken van de deca. Net op tijd voor als mijn lichaam gewend wordt aan de test. :p

gewoon proberen dan weet je het, je zal altijd mensen spreken die er voor zijn en andere vinden het niks.

komen je ouders nog in je kamer dan? ik had me test en methyltren lekker in me kast liggen en deed injectie om 12 uur s'nachts ofzo of als ze weg waren

komen je ouders nog in je kamer dan? ik had me test en methyltren lekker in me kast liggen en deed injectie om 12 uur s'nachts ofzo of als ze weg waren

Ja, omwille van mijn drugsverleden is er nu en dan nog eens een razzia. :D

En -oh boy, nu komt het- ik doe trouwens mijn injecties niet zelf, maar laat ze doen door die vriend van mij. :o

inb4 shitstorm

O ja, ben trouwens ook van plan om hcg te gebruiken en te laten invriezen in spuitjes en no way dat ik dat hier ongemerkt in de freezer kan doen. :(

En -oh boy, nu komt het- ik doe trouwens mijn injecties niet zelf, maar laat ze doen door die vriend van mij. :o

inb4 shitstorm

O ja, ben trouwens ook van plan om hcg te gebruiken en te laten invriezen in spuitjes en no way dat ik dat hier ongemerkt in de freezer kan doen. :(

Complex ?

hcg nooit in vriezer je verkloot die crystalekes

Frontload voor geen shit goed , laat anders wat sust mee lopen ;)

inb4 shitstorm

hehe oke das fackt up, je hebt geen andere verstopplek? :roflol: is niet handig telkens bij een vriend. Als iets gebeurd waardoor hij niet is oid.

Injectie zelf zetten is piece of cake.

maar oke lastig man hahah

Complex ?

hcg nooit in vriezer je verkloot die crystalekes

Frontload voor geen shit goed , laat anders wat sust mee lopen ;)

Wat bedoel je met "complex?"

Hcg niet in de freezer? Gewoon in de koelkast dan? Blijft toch maar een maandje goed met bac water of niet?

Drugsverleden = Complex toch of ging je carré uit ?
indd gewoon koelkast in

Dat waren Medievil en Salieri, die twee andere junkies hier op dbb, die vaak naar Complex gingen. Ik ben van West-Vlaanderen, dus dat is een beetje te ver voor mij.

I dunno about dat koelkastgedoe bro. Als ik het zo lees op internet lees ik tegenstrijdige berichten, maar merendeel lijkt toch te zeggen dat freezer the way to go is. Ik heb trouwens 5000iu hcg en de bedoeling is om daar 10 weken mee te doen. Koelkast is daarom geen optie, vrees ik.

Dat waren Medievil en Salieri, die twee andere junkies hier op dbb, die vaak naar Complex gingen. Ik ben van West-Vlaanderen, dus dat is een beetje te ver voor mij.

I dunno about dat koelkastgedoe bro. Als ik het zo lees op internet lees ik tegenstrijdige berichten, maar merendeel lijkt toch te zeggen dat freezer the way to go is. Ik heb trouwens 5000iu hcg en de bedoeling is om daar 10 weken mee te doen. Koelkast is daarom geen optie, vrees ik.

Ga je gang dan man :p
als je een beetje wacht kan je dit zelf buiten houden als dat k*t sneeuw er is :p

^^ lol, op het dak leggen. Dan kan ik toch mijn gear thuis laten liggen en gebruiken. :D

Hey

Ik ben aan het twijfelen of ik mijn test e zou frontloaden voor mijn volgende kuur. Als ik de theorie er rond lees hier op dbb en andere websites, lijkt het mij zeer interessant.

Probleem is dat ik echter nog maar weinig gebruikerservaringen erover gelezen heb. De meesten waren zelfs negatief: "did nothing for me" enzo.

Dus, wat zijn jullie ervaringen ermee?

Bedankt!

Wat zie jij als frontloaden ?

Terug
Naar boven