Fitness Seller

Wie Heeft Ervaring Met Nox Pump?

MarcusHormes

Novice
Waardering
0
;)iemand ervaring met NOX-pump?
In poedervorm ongeveer half uur voor training innemen met water?
Iemand ervaring met dit middel en wat zijn de bestandsdelen??

bij mij heeft het vooral flinke massa opgeleverd bij mn biceps!

Van dat spul afblijven man, ik begon zo snel te groeien, vooral in mijn benen dat ik geen enkele broek meer pastte, net alsof ik heel snel een grote bodybuilder zou worden. Ik werd er bang van.

dat spul ruled!
POMP,MASSA,BF verlagend, KRACHTexplosie, dit zijn enkele kernwoorden die bij dit product horen.

Stahmixson is dankzij NOX-pimp in een mum van tijd een ripped Monst3r geworden.

8e06ey0.jpg

• Topic Starter Topic Starter
begin nu echt nieuwsgierig te worden volgens mij verwijdt het aleen je bloedvaten waardoor je een enorme pomp krijgt maar anderhalf uur later blijk je weer normaal te zijn of is het een vorm van creatine die erg direct aanslaat?
Guarana L-Carnitine Chocamine zijn enkele werkzame bestandsdelen maar werkt het echt of is het puur euforisch?:eek::eek::eek::eek:

Nox pump is verkrijgbaar voor 59,95 30 sachettes die opgedeeld kunnen worden in twee!

begin nu echt nieuwsgierig te worden volgens mij verwijdt het aleen je bloedvaten waardoor je een enorme pomp krijgt maar anderhalf uur later blijk je weer normaal te zijn of is het een vorm van creatine die erg direct aanslaat?
Guarana L-Carnitine Chocamine zijn enkele werkzame bestandsdelen maar werkt het echt of is het puur euforisch?:eek::eek::eek::eek:

@ topicstarter : haha, grappig dat je ook nog serieus antwoordt op al die onnozele replies.
Alle gekheid op een stokje, dit is het powerlifting en strongman gedeelte ;
De meerderheid hier houdt het op squats en vreten in plaats van op nieuwe hype-poedertjes voor "meer pump" ;).

Nico kun je mij je posts foto even toe sturen?:p

ik bedoel ciko!
maar dat is dus de vraag doet het iets voor kracht juist goed begrepen dank u:cool:

we willen natuurlijk wel dat je een log daarover aanmaakt met pics enzo:D

NOX pump by Dorian Yates

Dit spul is echt geweldig !
Het werkt alleen bij de een wat sneller dan de ander, dus van dat half uur voor training innemen moet je je nie veel van aantrekke, ik neem het 1uur van te voren in maar mn trainingsmaat moet het wel 1,5uur van te voren innemen dus het ligt aan jezelf..
Maar het verschil is ENORM zoveel kracht zo`n pomp echt een kick en een motivatie om te trainen.
NOX pump is het beste suplement dat ik tot nu toe heb gebruikt.

1 nadeel : dat spul is echt Uber ranzig:p

Greetz And keep Pumping that IRON!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven