Fitness Seller

Wie Heeft Ervaring Met Nox Pump?

ik snap er niks van allemaal!!!!!!!!!!

er staat op de site dat ge er meer en betere erecties van krijgt je :d
nog niets van gemerkt .. :p
tegenovergestelde effect hierzo...
ik vond het niet zo geweldig... 't is wel heel intens (mogelijk had ik teveel gepakt)
ik viel na elke serie reps flauw, maar tijdens de serie ondervond ik geen pijn (enkel concentreren da je gewrichten ni omslagen)
100 kg gebencht voor de eerste keer... (weeg zelf 66)
ik werd er rusteloos van sliep slecht en werd aggresief...
die pomp was niet extreem... betere resultaten gehad met creatine gwn...
maar ik was prikkelbaar man.... ALLES stoorde me en maakte me kwaad
beetje speed achtig.. volgende dag ook minder eetlust

Als ik niet flauwval heb ik niet getraind

Als ik niet flauwval heb ik niet getraind
jaja tzelfde hier en vooral als ik bezig ben met creatine
maar dat was echt overdreven ... rechtstaan was geen optie als ik een goeie zwaai met mn hoofd gaf viel ik effectief tegen de grond omdat het bloed dan uit mijne kop was...... echt een gevoel van dat je 20 sec ongelooflijk high bent onder paddo's ofja wiet (echt dat lagebloeddrukgevoel)

flauwvallen is het minste wat je kan doen als hardcore trainingsbeest..
ik meng voor me training altijd NOX-PUMP met creaglutide en testobooster..
tusses mn setjes neem ik vaak wat stackers...na de traing doe ik altijd een groot glas Vendetta!ckr weet je dat je gaat knallen!ik bankdruk nu makkelijk 105kg heb gigantische biceps..en de vrouwen vinden me blokjes zo gaaf!!

flauwvallen is het minste wat je kan doen als hardcore trainingsbeest..
ik meng voor me training altijd NOX-PUMP met creaglutide en testobooster..
tusses mn setjes neem ik vaak wat stackers...na de traing doe ik altijd een groot glas Vendetta!ckr weet je dat je gaat knallen!ik bankdruk nu makkelijk 105kg heb gigantische biceps..en de vrouwen vinden me blokjes zo gaaf!!
ik weet ni eens wat da allemaal is klinkt wel te werken maar klinkt ook iets te duur voor mij, kvind noxpomp al duur (studentje eh)
grappige comment opt einde hahah (daarom doe je het precies eh ;))

ik kreeg altijd een dip na afloop

Sup3RrDud3zzz R taKiNg Ov3r tha ForUmm!!!

ik heb NOX in mijn auto zitten.....werkt GEWELDIG!!!

oh nee.....dat is NOS.
:o

Jullie komen er allemaal wel, ik hoor het al...

Nox on the Rocks will wett your sox
Sinds ik het gebruik heb ik iedere keer natte voeten na het trainen, ik ga maar door nu moet je weten dat ik 56 ben en dat spul echt Ranzig smaakt maar de kwaliteit van training verbeterd VOELBAAR! en dat had ik in mijn 30 jarige kracht training nog niet gevoeld ja vroeger met inosine!
Nadeel is wel dat je het niet te laat in moet nemen anders doe je geen oog dicht!!
voor de rest erg positief over die bloedvaat verwijdende shed (op natuurlijke basis):eek::eek::eek::eek::eek::eek:

1K m3ng n0x alt1jd met B13R. Da* pa* V3TT. Dan Gaaj n3T zo HaarrrDD

Hmm, Ik heb No Xplode genomen, maar gelijk na één week al weggedaan. Ik voelde me enorm opgeblazen, net of ik een maag vol water had, waardoor ik mijn avondeten niet kon eten, en er gewoon niets meer na kon eten. Ook gedurende de dag had ik last van mijn maag.

Slapen ging ook moeilijk, ik nam het spul op mijn nuchtere maag rond half 4 namiddags. Het effect tijdens het trainen was er wel, maar niet meer dan ik had bij mijn eerste maal toen ik Creatine nam. Verder had ik ook precies steken in mijn testikels, en toen vloog ie de deur uit. :p

Toch ben ik benieuwd naar die Nox Pump, misschien dat ik daar wel goed op reageer...

blijft deze thread omhoog komen :(

Ik heb er goeie dingen over gehoord
maar ik merk er zelf maar weinig van op een helegoede pomp na dan
ik vind nos ether toch beter

NOX is a lifestyle..

One NOX in the morgen is a day without zorgen..

Als je keer shirtje wilt bestellen van NOX..ik heb er nog een paar over. Ze zijn ****ing populair..

Voorkant: NOX ROX
Achterkant: foto van Dorian, dat is hoe je gaat worden.

Good luck en keep on pumpin' the iron!!1

YEAH BUDDY!!!

Ik had aids, maar sinds ik NOX PUMP gebruik is het weg!

Terug
Naar boven