XXL Nutrition

wie houd hier wel eens een week rust

Standaard om de 8 weken ongeveer.
Even niet aan BB en eten denken, lekker doen wat je wil en dan na 2 dagen sta je weer te popelen om te beesten. And when the time comes, the whole world will know :evil2: :fire: :meal:

Als ik op vakantie ga dan train ik niet.

Ik neem ook wel eens een week rust. Maarja naar 3 dagen wil ik al weer gaan wat ik dan gelukkig niet doe :P .

doe ik ongeveer elke drie maanden een weekje niest doen zalig...

Volgende week laat ik alles even liggen. Komt wel goed uit, net 12 weken getraind dan en heb precies tentamens. Hopelijk pak ik nog wat massa mee :).

Alleen als ik voel dat ik langzaam in overtraining of dergelijks kom, of bij bepaalde kwaaltjes dan strikte rust tot dat ik weer 100% fit ben.

Bij mij komt het vaak genoeg voor dat ik maar 2 keer per week kan trainen. Dat zie ik dan al als een rustweek:)

als ik op vakantie ga ( meestal twee weken dan doe ik echt niks

huh ben ik dan de enige idioot die eigelijk NOOIT een rustweek neemt? Ik heb denk ik al zeker 1,5 jaar ofzo aan 1 stuk door 3 - 5 keer in de week ligge knalle, zelfs toen ik in mallorca was kon ik het niet laten een abbotje bij een hardcoregym te nemen :o

Zit nu in me rustweek en heb een griep te pakken :rolleyes:
Ondertussen van 79kg naar 77kg 's ochtends terwijl ik gewoon goed blijf eten :(

Zit nu in me rustweek en heb een griep te pakken :rolleyes:
Ondertussen van 79kg naar 77kg 's ochtends terwijl ik gewoon goed blijf eten :(

Ik word ook altijd ziekjes als ik vrij heb of rust neem of vakantie heb..
Anders is der niks aan de hand.
Had deze week ook een extra dag rust genomen.. Moet gewoon af en toe.

Ik word ook altijd ziekjes als ik vrij heb of rust neem of vakantie heb..
Anders is der niks aan de hand.
Had deze week ook een extra dag rust genomen.. Moet gewoon af en toe.

ik ben echt al wel 5 jaar ofzo niet meer ziek geweest. De enige 'zieke' momenten waren de katers...

je moet gewoon goed veel fruit en groenten vreten :P
en als je je niet goed of lam en sloom voelt: gewoon toch trainen, ik voel me dr altijd beter door!!

heb ook best vaak koppijn ofzo savons, dan ga ik lopen grazen in de sportschool en dan voel ik me weer super fit enzo!!

Ziek of vakantie, anders moet ik gewoon gaan,, ook als ik echt verkouden ben ofsow,, of een last ergens van hep ga ik nog gewoon,, ookal heb ik dan bv een k*t workout gehad, alsnog ben ik dan blij dat ik ben geweest,, behalve als ik dan de volgende dag echt ziek ben geworden hehehe en 39 a 40 graden heb :P

haha... Ja ik ga ook wel trainen.. jaar geleden had ik amandel ontsteking.. toen kon ik niet anders verder gewoon trainen;)

Maaruh in de landmacht het ik overdag ook sport en druk enzo...Als het er echt eff nie van komt.. dan neem ik gewoon een dag rust... is heus niet erg hoor;)

en als je je niet goed of lam en sloom voelt: gewoon toch trainen, ik voel me dr altijd beter door!!

heb ook best vaak koppijn ofzo savons, dan ga ik lopen grazen in de sportschool en dan voel ik me weer super fit enzo!!

zou bijna denken dat jij een beetje verslaafd bent geraakt :loopband: :D

meestal zon 1x per half jaar . Train ong 3 p/w. Voel me tot nu toe goed fit , maar met thaiboksen merkte ik soms dat ik uitgeput was , maar dit was wel een goede 4 a 5x p/w op merendeels wedstrijdniveau. Breekt je wel aardig op.

Kracht blijft bij mij na een week gewoon hetzelfde, gaat niet vooruit maar ook niet achteruit.

Ik neem om de 3-4 maanden een keer rust, valt meestal samen met vakantie.

om de 8 weken 1 week rust. Als je dan weer begint doet echt alles pijn. Maar dat is na 1 week ook weer weg. Ik kom wel altijd sterker terug na me rustweek.

wie houd hier wel eens een rust week.
ik zelf doe het meestal op het moment dat ik overal beetje pijn gaat krijgen, das meestal om de 4 maanden.

maar hoe zit dat bij jullie , trainen jullie heel het jaar door of ook wel eens rust.

je kunt beter vind ik rustig doortrainen met lichte gewichten 40% van normaal gewicht.

dit circa een week en dan de weekenden rust erbij.

Aan het eind van elke trainings cyclus (lengte verschilt) neem ik een actieve rust week. Train dan op 40-50% en dan 3x in de week. Ipv 85-90% 5x in de week zoals normaal is. Maar het is zooooo saaaaaaiiiiii

Als ik ziek ben train ik ook gewoon door. Althans bij de meeste kwaaltjes. Hoofdpijn, verkoudheid e.d gewoon trainen. Is het sneller voorbij en train je harder/zwaarder/beter.

Maar squaten met 1 gebroken been gaat beetje lastig dus moet je wel pauzeren met beenoefeningen en doe ik alleen UB.

Terug
Naar boven