MuscleMeat

Wie is de grootste relnicht van DBB - 2020 editie

Peiling Peiling Wie is de grootste relnicht van DBB in 2020?

• Totaal stemmers
    72
  • Peiling gesloten .
20200501_105723.jpg

En dat noemt mij dik.
Goed gegraven naar mij "dikste" foto. Met blubberbuikje bedoelde ik overigens meer die uitgelebberde huid op je buik van je mislukte strongman carrière waardoor je nooit een normaal sickpack zal hebben ondanks de 3000 abwheel reps die je elke dag doet.

Goed gegraven naar mij "dikste" foto. Met blubberbuikje bedoelde ik overigens meer die uitgelebberde huid op je buik van je mislukte strongman carrière waardoor je nooit een normaal sickpack zal hebben ondanks de 3000 abwheel reps die je elke dag doet.
Sukkeltje, verbergt nou maar snel weer die benen in een jeans, onder de douche.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal op zondag wel een poll aanmaken voor alle genomineerden en die poll zal dan uitwijzen wie echt de grootste relnicht van 2020 is.
Het is al bijna 24 uur rustig in dit topic dus denk dat de meeste leden hun nominatie wel bekend gemaakt hebben. Kom er maar in met de poll @wovano. Stemmen tot woensdag 30/12 24:00 uur en bekendmaking op 31/12 een idee?

Nou gaat hij echt los, geef je stem!

Het begint goed, Camelus en Th0mas op een gedeelde eerste plek!

Ik heb op Sanca gestemd omdat ik vind dat mijn stem niet telt en hij eigenlijk niet meedoet

Beetje op jezelf stemmen... Wat een vieze streek :P

Dat mocht al, nu niet meer!

Mag ik maar op 1 nicht stemmen?

@Bokito staat er niet eens tussen, maar ik moet zeggen dat hij de laatste tijd ook wel rustig is.

Terug
Naar boven