- Waardering
- 7.098
Geef hem gewoon een punt johEr is een ander topic om te rellen. Ik zie het door de vingers maar je bent gewaarschuwd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef hem gewoon een punt johEr is een ander topic om te rellen. Ik zie het door de vingers maar je bent gewaarschuwd
Lekker makkelijkDat zou in mijn ogen niet eerlijk zijn net als moderators uitgesloten zijn van deelname. Misschien volgend jaar?
Goed gegraven naar mij "dikste" foto. Met blubberbuikje bedoelde ik overigens meer die uitgelebberde huid op je buik van je mislukte strongman carrière waardoor je nooit een normaal sickpack zal hebben ondanks de 3000 abwheel reps die je elke dag doet.
Sukkeltje, verbergt nou maar snel weer die benen in een jeans, onder de douche.Goed gegraven naar mij "dikste" foto. Met blubberbuikje bedoelde ik overigens meer die uitgelebberde huid op je buik van je mislukte strongman carrière waardoor je nooit een normaal sickpack zal hebben ondanks de 3000 abwheel reps die je elke dag doet.
Wat zei ik net god***domme
Je houd er toch van om in men foto's te graven ouwe vieze zwerver? Laat dan die van men benen zien die ik laatst postte?Sukkeltje, verbergt nou maar snel weer die benen in een jeans, onder de douche.
Ik heb wel geteld 30 seconden 'gegraven' en nu heb ik je al wel genoeg aandacht gegeven.Je houd er toch van om in men foto's te graven ouwe vieze zwerver? Laat dan die van men benen zien die ik laatst postte?
Overleg gehad en we zien het wederom door de vingers 🤣
Het is al bijna 24 uur rustig in dit topic dus denk dat de meeste leden hun nominatie wel bekend gemaakt hebben. Kom er maar in met de poll @wovano. Stemmen tot woensdag 30/12 24:00 uur en bekendmaking op 31/12 een idee?Ik zal op zondag wel een poll aanmaken voor alle genomineerden en die poll zal dan uitwijzen wie echt de grootste relnicht van 2020 is.
Zo zijn die tokkies uit ElmondHet begint goed, Camelus en Th0mas op een gedeelde eerste plek!
Ik heb op Sanca gestemd omdat ik vind dat mijn stem niet telt en hij eigenlijk niet meedoet
Beetje op jezelf stemmen... Wat een vieze streek![]()