MuscleMeat

Wie is de grootste relnicht van DBB - 2020 editie

Wie is de grootste relnicht van DBB in 2020?


  • Totaal stemmers
    72
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Jullie spelen th0maz wel in de kaart.
 
Tommie is weliswaar nog steeds van de partij maar lang niet meer zo actief als hij geweest is.
 
Ben blij dat pineapple1025 er tussen staat die man fockte ons allemaal op met gekke mindfucks en dagelijkse dingen waar je spontaan hoofdpijn van kreeg dus die krijgt mijn stem
 
Geen eervolle vermelding voor chrash?
Had ik zeer zeker kunnen doen maar zie hem niet echt als iemand die voortdurend anderen loopt aan te vallen. Hij bezit ook wel enig respect en levert een bijdrage aan dit forum.
Ik rel helemaal niet nep brit
Zeer grove opmerkingen maken tegenover andere leden en je als een NSB'er gedragen zie ik ook als eigenschappen van een relnicht.
 
Had ik zeer zeker kunnen doen maar zie hem niet echt als iemand die voortdurend anderen loopt aan te vallen. Hij bezit ook wel enig respect en levert een bijdrage aan dit forum.

Zeer grove opmerkingen maken tegenover andere leden en je als een NSB'er gedragen zie ik ook als eigenschappen van een relnicht.
Nsber? Grove opmerkingen? Slaat nergens op joh tyfusmongool.
 
Gaat lekker zo, 46 stemmen in nog geen 24 uur. Je stem geven kan nog tot 31 december 16:29 uur!
 
Kan er geen tegeltje bedrukt worden met deze tekst voor de winnaar van een volgende contest?
Een tegeltje uit eigen doos zeg maar? Want ik geloof niet dat de beste man/vrouw zijn/haar titel zomaar opgeeft de komende jaren
 
Back
Naar boven