Fitness Seller

Wie is de grootste relnicht van DBB - 2020 editie

Peiling Peiling Wie is de grootste relnicht van DBB in 2020?

• Totaal stemmers
    72
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
ik weet het niet...

Nou vandaag mag het, giet er eens een half kratje heerlijk Belgisch gerstenat in...

Alles voor de gains...in dit geval gains voor op de relnicht 2020 lijst

Ow, die het met de hond van zijn zus doet ? En niet traint, omdat hij zich aan het voorbereiden is op een baan.
En wel wil trainen maar telkens geblesseerd is omdat hij te zwaar begint én ook nog een triatlon wil doen met die stapel rammelende botten.
O, die.
nou dat jij nog niet op de lijst staat zeg.... Hij vraagt er wel om lijkt me

Laatst bewerkt:
Oh ja en ik wil graag @th0maz nomineren voor grootste beta male van het jaar
heb het gevoel dat thomazz fake is...
Wanneer ik zijn fysiek zie

Correct me when im wrong...
maak dan een foto met je een briefje erbij met bodybuilding.nl erop
😴Onzekerder en meer beta/gay dan dat gaat het niet worden.

Hoe staat het met je clitje die je aan het oppompen was met je var only cycle? Is hij eindelijk groot genoeg om met het clitje van @Jespertie te gaan cisseren?

😴Onzekerder en meer beta/gay dan dat gaat het niet worden.

Hoe staat het met je clitje die je aan het oppompen was met je var only cycle? Is hij eindelijk groot genoeg om met het clitje van @Jespertie te gaan cisseren?
Hey jij ook hier? Lukt het een beetje om die ellenlange rij van dames te plezieren? Of werkt dat niet zo zonder enige vorm van sociale vaardigheden?

Edit; oh wacht was even vergeten dat je breed bent, ik heb niks gezegd, net zoveel zelfrespect als betelkneus deze jongen

Laatst bewerkt:
Ik kan het wel even herhalen...

Hey jij ook hier? Lukt het een beetje om die ellenlange rij van dames te plezieren? Of werkt dat niet zo zonder enige vorm van sociale vaardigheden?

Edit; oh wacht was even vergeten dat je breed bent, ik heb niks gezegd, net zoveel zelfrespect als betelkneus deze jongen
Ik zie dat je nog steeds gefrustreerd bent van die opmerking. Schattig. Goetchie goetchie gooo :roflol:

Battelen/bashen kan in het arena topic.

Nee ik hou men lippen op elkaar, ik zal niks zeggen over dat je als je iemands blubberbuikje downvote je een beta fag genoemd word!
20200501_105723.jpg

En dat noemt mij dik.

Terug
Naar boven