XXL Nutrition

Wie is er handig met photoshop?

erca

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
Ik heb een gunst nodig van iemand die een beetje met photoshop overweg kan.

Ik heb dus een aanbieding gekregen waardoor ik gratis een afbeelding naar keuze op een t-shirt kan laten drukken. Na want rondneuzen is m'n keuze op deze afbeelding gevallen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Allemaal goed en wel, maar als ik het geheel kostenloos wil houden, moet ik een wit t-shirt nemen, wat zou betekenen dat er dan een plotse overgang is met dit plaatje. Daarom heb ik geprobeerd de achtergrond van het plaatje met photoshop wit te maken. Dit is nu, met mijn beperkte skills, ongeveer gelukt, maar zoals je straks zal zien op de link, zijn de pijlen van de afbeelding en de vlammen (eerste afbeelding) vrij lelijk geworden. Nu is m'n vraag of iemand dit mooier kan maken? (Je zal ook merken dat ik de witte afbeelding al naar een groter formaat omgezet heb om de printkwaliteit te verbeteren).

link: http://img156.imageshack.us/i/brandslam22.jpg/

Dus gewoon de pijlen (scherpe randen) en vlammen (mooiere vorm en relief zoals in origineel) aanpassen aub.

De persoon die dit even voor mij wil doen wordt natuurlijk overladen met karma en lofuitingen.

heb hem zo gemaakt.
anders zag je de pijlen niet meer.
hoop dat je er iets aan hebt

pop copy.jpg - 9210

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de moeite die je erin hebt gestoken, maar het is toch niet helemaal wat ik zocht. Ik zou graag de mannetjes in laten zoals ik ze heb gekregen in mijn versie met witte achtergrond, enkel de pijlen en de vlammen moeten dus wat mooier/duidelijker gemaakt worden.
mijn versie:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die pijlen zie je dan bijna niet meer, door de achtergrond.

• Topic Starter Topic Starter
Maar de pijlen mogen dezelfde kleur behouden hé, ze moeten enkel wat scherper zijn. Momenteel hebben ze namelijk grillige randjes. Dus de kleur van de pijlen mag grijsachtig blijven zoals het nu is

wel een kick plaatje overigens :D

inderdaad

haha bruut plaatje

Terug
Naar boven