Fitness Seller

wie is er wel eens gebeten door een POLITIEHOND?????

Bezoekers in dit topic

Spiertje toen hij als vrijwilliger in zo'n verstevigd pak een politiehonden training seminar heeft bijgewoond :D
 
Ik ben weleens de gebeten hond geweest, maar dat was een vullisbakkie.
 
Ik één keer bijna. Ik kwam van een hc feest af en we gingen terug met de trein. In de trein waren agenten omdat er een paar keer ruzie was geweest. Met m'n vage klote toch richting die kant gegaan, en toen moest ze hem vasthouden.
 
Nee, toen de belgische gendarme met politiehonden voor ons huisje stond, hebben we ervoor gekozen het park te verlaten ipv ons kapot te laten bijten. Erg machtige wapens zijn het.
Wel een keer op weg naar een feest aangevlogen en in mijn arm gebeten door een herder. Zal wel een drugshond geweest zijn. :D
 
Laatst bewerkt:
Telt mijn eigen mechelaar ook?? verders alleen gebeten met bijtmouw aan..
 
al heel vaak op mijn blote arm / handen /benen


ik werk dagelijks met zulke types van honden
 
Toen ik de lul was, heb ik zijn ogen eruit gedrukt. Baasje en hond waren niet blij met me. Kreeg nog knuppel in mijn nek ook nog. Hoe bedoel je: oneerlijk spel. Als je een spelletje aangaat, moet je ook voor de consequenties opdraaien vind ik.
 
voor de mensen die dit wel is willen meemaken !!!

ik kep over een uurtje of 8 training op phv rotterdam zuid .. :roflol: zelf nog nooit gebeten , kep geen zin in 6 tot 8 weken herstel ;)
 
Ik heb wel eens een politiehond gebeten ;)
 
hehehe...ik niet, maar een maat van me was zn pitbull aan het uitlaten...werd ie aangesproken door een stelletje agenten met hond...woordenwisseling leidde al gauw tot het feit dat ze hun herdertje loslieten...hij deed het zelfde:p

Nero maakte korte mette met dat herdertje :fu: dik gespierd bakbeest vs ecto hond!:D miste het beestje een stuk uit zn oor:D
 
hehehe...ik niet, maar een maat van me was zn pitbull aan het uitlaten...werd ie aangesproken door een stelletje agenten met hond...woordenwisseling leidde al gauw tot het feit dat ze hun herdertje loslieten...hij deed het zelfde:p

Nero maakte korte mette met dat herdertje :fu: dik gespierd bakbeest vs ecto hond!:D miste het beestje een stuk uit zn oor:D

nou dat vin k knap want een agent heeft echt een probleem als hij zn hond zomaar zonder goeie reden inzet
 
nou dat vin k knap want een agent heeft echt een probleem als hij zn hond zomaar zonder goeie reden inzet

geen idee wat ie geflikt heeft Rem:D
misschien waren ze jaloers op dat dikke gespierde beest?:p
 
hehehe...ik niet, maar een maat van me was zn pitbull aan het uitlaten...werd ie aangesproken door een stelletje agenten met hond...woordenwisseling leidde al gauw tot het feit dat ze hun herdertje loslieten...hij deed het zelfde:p

Nero maakte korte mette met dat herdertje :fu: dik gespierd bakbeest vs ecto hond!:D miste het beestje een stuk uit zn oor:D

NICE :D

Gelukkig niet, wel bijna, al lange tijd terug. Ingesloten op een voetbal veldje,
met 1 weg als uitgang, of je kiest voor die uitgang met die honden achter je
aan, of je kiest ervoor zonder kleerscheuren er vanaf te komen.
 
nou geef mij toch maar een mechelaar die totaal is afgericht, dat is stukken leuker

is een amstaff niks voor je?:( vdaag op de zaak kreeg ik iemand met een engelse staff pup binnen..wat een prachtig diertje!!!:heart:
 
hehehe...ik niet, maar een maat van me was zn pitbull aan het uitlaten...werd ie aangesproken door een stelletje agenten met hond...woordenwisseling leidde al gauw tot het feit dat ze hun herdertje loslieten...hij deed het zelfde:p

Nero maakte korte mette met dat herdertje :fu: dik gespierd bakbeest vs ecto hond!:D miste het beestje een stuk uit zn oor:D

Weet je zeker dat dit verhaal klopt?
 
Weet je zeker dat dit verhaal klopt?

idd , als je gebeten wordt door een degelijke politiehond schijt je door de vezels van je broek uit en huil je als een 6jarig kind tot hij stopt
 
Back
Naar boven